Облік робочого часу в консалтинговій компанії
Принцип роботи Yaware.TimeTracker
Почати користуватися Yaware.TimeTracker дуже просто
Зареєструйтеся
Встановіть сервіс на ПК персоналу
Налаштуйте сервіс
Аналізуйте готові дані
Як налаштувати сервіс для контролю співробітників
Виберіть режим роботи Yaware.TimeTracker
Під час встановлення сервісу на комп'ютери співробітників вкажіть, в якому режимі Ви хочете контролювати їх роботу: в прихованому або явному.
У прихованому режимі роботи Yaware.TimeTracker не створює іконок в системному треї й не показує вікна офлайн-активності. Сервіс нічим не видає свою присутність і співробітники не будуть знати, що за їх роботою ведеться спостереження.
У явному режимі роботи співробітники знають про наявність онлайн-сервісу і мають доступ до особистої статистики, що дозволяє їм самостійно аналізувати продуктивність своєї роботи й раціональніше використовувати робочий час.
Перейти від прихованого до явного використання сервісу Ви зможете в будь-який момент, поставивши відповідну відмітку в налаштуваннях.
Налаштуйте продуктивність використання програм і сайтів
Щоб оцінити, наскільки продуктивно співробітники використовують робочий час, категоризуйте ресурси, необхідні їм для роботи.
У категорію «Продуктивно» додайте програми, програми та сайти, які потрібні співробітникам для виконання робочих обов'язків. У категорію «Нейтрально» — ресурси, які не є основними для співробітника згідно зі специфікою його діяльності, але час від часу він може їх використовувати в робочих цілях. У категорію «Непродуктивно» додайте ресурси, використання яких негативно позначається на продуктивності роботи персоналу.
Наприклад, для бухгалтера продуктивним буде робота в 1С і Excel; нейтральним — використання електронної пошти, месенджерів та Інтернет-браузерів; непродуктивним — відвідування соціальних мереж і перегляд сайтів розважального характеру.
Графік моніторингу
У Yaware.TimeTracker Ви можете задати час моніторингу роботи співробітників, відповідно до їхнього робочого графіка.
Для менеджера, бухгалтера, секретаря, а також інших співробітників, які повинні знаходитися в офісі в строго зазначений час, задайте моніторинг їх діяльності в певний годинник, наприклад з 9.00 до 18.00.
Для співробітників, які працюють за вільним графіком — увімкніть цілодобовий моніторинг роботи за комп'ютером.
Якщо Ви користуєтеся послугами фрілансерів, які працюють за кілька годин в день, налаштуйте моніторинг їх роботи тільки в певний час.
Увімкніть офлайн-активність
Вашим співробітникам доводиться часто відлучатися від комп'ютера для виконання робочих обов'язків? Увімкніть офлайн-активність.
Ця функція дозволить Вам бути в курсі того, чим займаються співробітники й над вирішенням яких завдань працюють.
Наприклад, в Yaware.TimeTracker створені такі види офлайн-активності: зустріч, нарада, дзвінок, допомогу другові, перерва і приватне. Ви можете створювати нові й змінювати вже наявні активності, а також привласнювати для кожної з них свою категорію продуктивності.
Також співробітники можуть вручну прокоментувати причину своєї відсутності на робочому місці.