Yaware.TimeTracker допомагає медичним закладам підвищити ефективність роботи медичного персоналу, оптимізувати призначення та облік медичних процедур.
Автоматичний облік робочого часу дозволить відслідковувати час, витрачений на прийом пацієнтів, адміністративні обов'язки та діагностичні процедури.
14 роківна ринку
3100+компаній
40+ країнсвіту
Приклади та переваги використання сервісу для медичної галузі
Моніторинг робочого часу лікарів і медичного персоналу: Система може допомогти відстежувати робочий час лікарів, медсестер та іншого медичного персоналу для забезпечення відповідності графікам роботи та вчасного надання медичних послуг.
Управління графіками черг: Важливо мати ефективний графік черг для розподілу медичного персоналу так, щоб було забезпечено адекватне обслуговування пацієнтів. Система може допомагати в оптимізації цього процесу.
Аналіз робочої продуктивності: Система може збирати дані про робочий час та ефективність працівників, що дозволяє аналізувати та вдосконалювати робочі процеси в медичних установах.
Керування проектами та завданнями: Для адміністративного персоналу можливості системи допомагають в ефективному керуванні проектами, завданнями та адміністративними обов'язками.
Оптимізація ресурсів: Відстеження робочого часу допомагає уникати перевантажень або недостатньої кількості медичного персоналу, забезпечуючи ефективне використання ресурсів.
Особливості інструментів для відстеження часу для медичної галузі
Автоматичний облік робочого часу та активностей
Тайм-трекінг для медичної галузі дозволяє повністю автоматизувати облік робочого часу, враховуючи заплановані відпустки, вихідні та лікарняні. Ви будете знати, скільки годин співробітник відпрацював, а скільки витратив на особисті справи (заплановані обідні перерви або понаднормові виходи на роботу).
Відстеження часу на прийом пацієнтів
Усі програми, веб-сайти та види офлайн-активності, якими співробітник займається протягом дня, поділяються на “продуктивні” та “непродуктивні”. У звітах ви побачите пропорції продуктивного та непродуктивного використання часу і зможете використовувати ці дані для оптимізації роботи в цілому.
Відстеження проектів з Yaware
Створюйте завдання, призначайте відповідальних і насолоджуйтеся простим трекером завдань, який ми створили для вас. Головна відмінність від більшості трекерів полягає в тому, що наша система об'єктивно відзначає час, витрачений на вирішення завдання, а не покладається на приблизний розрахунок виконавця.
Багато наглядних звітів
Регулярно переглядайте звіти Yaware для покращення організаційних процесів та якості надання послуг.
Як використовувати Yaware TimeTracker для медичних закладів?
Крок 1
Крок 2
Надішліть запрошення своїм співробітникам з системи. Запрошення буде містити спеціальне посилання для завантаження програми, а також будь-які необхідні інструкції.
Крок 3
Налаштуйте систему під свої потреби. Вкажіть графік роботи вашої команди, розділіть команду на відділи, додайте список небажаних додатків і веб-сайтів. Або ж ви можете залишити налаштування за замовчуванням і вносити зміни за потреби.
Крок 4
Почніть відстежувати час.
Успішні приклади впровадження Yaware
Тетяна Коваль
керівник відділу персоналу та комунікацій компанії
Ефективність роботи зросла на 30%
Yaware.TimeTracker змінив наш погляд на робочий процес. Тепер керівник знає, де був віддалений працівник, що робив і скільки часу на це витратив. Ми бачимо, коли ресурси направляються в неправильне русло і розуміємо, що із цим робити.
провідний спеціаліст по процесах системи менеджменту якості
Безпроблемна віддалена робота
Yaware працює на благо сумлінних працівників.
95% співробітників, які на наш погляд були відповідальними, такими і виявилися згідно Yaware, а інші 5% — беруть з них приклад. Програма допомагає контролювати «диванний» офіс та прозоро показує, відпрацював віддалений персонал чи ні.
З Yaware ми позбулися балачок в скайпі про фільми, дітей і новини. Керівник бачить, як часто працівник перериває роботу і знову відновлює її, чи є його робочий цикл стабільним. Трекер допоміг нам підсилити слабкі сторони компанії.
Мені доручили пошук і підбір ПЗ для обліку робочого часу. Я переглядав кілька варіантів, вибирав між Yaware і Kickidler. Євген повністю відповідав за тестування, інсталяцію та впровадження програми. Його також призначили адміністратором майбутнього сервісу.
Ми виявили, що один працівник по 4 години щодня витрачає на особисті справи, а інший — використовує наші унікальні технологи на аутсорс. Yaware.TimeTracker вказав на моменти, які впливали на безпеку компанії та ефективність роботи.
Завідувач сектору технічного захисту інформації у компанії УКРДІПРОМЕЗ
Справедлива оцінка роботи
Важливий момент — це момент правильного позиціонування та комунікації. Потрібно людям пояснювати, для чого ми встановлюємо програму, як працювати з системою, які є норми та правила.
Хочете розпочати використовувати Yaware.TimeTracker?
Ми пропонуєм 14 днів безкоштовного тесту, створіть акаунт та спробуйте всі функції сервісу
Зареєструйтеся та почніть облік робочого часу вже зараз!
Спробуйте роботу сервісу в різних тарифних планах.
Дякуємо за реєстрацію
Виконується вхід до вашого профілю ...
Якщо автоматичний вхід був невдалий, спробуйте увійти тут
Доступ до демо-версії
Запит на онлайн-презентацію
*Тривалість презентації до 30 хвилин
Запит ціни для Yaware Enterprise
Будь ласка, залиште свій запит на ціну Yaware.TimeTracker Enterprise
Замовлення послуг по впровадженню
[contact-form-7 id="16803"]
Додати відгук
Будь ласка, поділіться своїм досвідом про те, як система Yaware допомогла Вам у вирішенні ваших завдань
Інтеграція Yaware з Jira
Залиште тут заявку і ми повідомимо вас, коли буде реалізована функція інтеграції
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.
Наш сайт використовує файли cookie і схожі технології для забезпечення максимально комфортної роботи користувачів. Використовуючи даний сайт, Ви погоджуєтеся з використанням файлів cookie.