Вам потрібен точний облік часу у бізнесі з інвестування?
Ми пропонуємо найточніше рішення!
Yaware відстежить робочий час кожного вашого співробітника та допоможе вашому відділу досягати більшого кожного робочого дня!
14 роківна ринку
3100+компаній
40+ країнсвіту
Програмне забезпечення для обліку робочого часу в сфері інвестування
Основні переваги програмного забезпечення для обліку робочого часу в сфері інвестування:
Оптимізація робочого часу: Yaware допоможе вашому бізнесу в сфері інвестування відстежувати робочий час співробітників на різних завданнях, включаючи аналіз ринку, ведення облікових записів та взаємодію з клієнтами. Це дозволить компанії ефективно розподіляти ресурси та зосередитися на ключових завданнях.
Аналіз продуктивності: За допомогою Yaware ваша компанія зможе визначити найбільш продуктивних співробітників та тих, які потребують додаткового навчання. Це дозволить вдосконалити команду та підвищити якість обслуговування клієнтів.
Оцінка проектів: Yaware надасть компанії можливість оцінювати ефективність різних інвестиційних проектів на основі реальних даних про час, витрачений на кожен проект. Це допоможе визначити прибутковість та вирішити, на які проекти варто зосередити увагу.
Особливості інструменту обліку робочого часу
Автоматизований облік часу
Початок і кінець робочого дня, кількість реально відпрацьованих годин за комп’ютером та поза ним – фіксація як онлайн, так і робочої офлайн-активності (наприклад, дзвінків по телефону або виїздів на зустріч із клієнтом). Жодна робоча хвилина не пройде поза увагою!.
Моніторинг продуктивності
Позначте продуктивні й непродуктивні ресурси (сайти й програми) у налаштуваннях – і ви завжди знатимете, скільки часу співробітники провели, працюючи з ними. Позбувайтеся ресурсів, які тільки відволікають, а не призводять до результату, – і робота вашої віддаленої команди стане продуктивнішою!
Автоматичний підрахунок заробітної плати
За допомогою системи Yaware ваш бухгалтер отримає декілька вільних годин, адже система здатна самостійно підраховувати, скільки ви маєте заплатити співробітнику за відпрацьовані години.
Проєкти й задачі
Зручна й гнучка заміна окремому трекеру задач. Тепер усі завдання будуть в одному місці та ви зможете відстежувати, скільки часу займає кожне з них.
Focus Mode для співробітників
Режим “фокусування” – це те, чого точно не вистачало вашим працівникам. Як тільки співробітник вмикає цей режим, система не дасть йому відволіктися від одного вказаного ресурсу, навіть якщо він намагатиметься. Геть токсичну багатозадачність! Зосереджена робота гарантує більш швидке виконання будь-якого завдання.
18 різних звітів для аналізу роботи колективу
Завантажуйте дані у зручному форматі або переглядайте звіти у кабінеті адміністратора в реальному часі – ви матимете максимум об’єктивних даних про те, як працюють ваші співробітники. Так, наче вони працюють із вами поряд.
Як почати використовувати Yaware TimeTracker у бізнесі для інвестування?
Крок 1
Крок 2
Завантажте програму або запросіть співробітників
Крок 3
Налаштуйте правила обліку робочого часу.
Крок 4
Почніть моніторинг.
Успішні приклади впровадження Yaware
Тетяна Коваль
керівник відділу персоналу та комунікацій компанії
Ефективність роботи зросла на 30%
Yaware.TimeTracker змінив наш погляд на робочий процес. Тепер керівник знає, де був віддалений працівник, що робив і скільки часу на це витратив. Ми бачимо, коли ресурси направляються в неправильне русло і розуміємо, що із цим робити.
провідний спеціаліст по процесах системи менеджменту якості
Безпроблемна віддалена робота
Yaware працює на благо сумлінних працівників.
95% співробітників, які на наш погляд були відповідальними, такими і виявилися згідно Yaware, а інші 5% — беруть з них приклад. Програма допомагає контролювати «диванний» офіс та прозоро показує, відпрацював віддалений персонал чи ні.
З Yaware ми позбулися балачок в скайпі про фільми, дітей і новини. Керівник бачить, як часто працівник перериває роботу і знову відновлює її, чи є його робочий цикл стабільним. Трекер допоміг нам підсилити слабкі сторони компанії.
Мені доручили пошук і підбір ПЗ для обліку робочого часу. Я переглядав кілька варіантів, вибирав між Yaware і Kickidler. Євген повністю відповідав за тестування, інсталяцію та впровадження програми. Його також призначили адміністратором майбутнього сервісу.
Ми виявили, що один працівник по 4 години щодня витрачає на особисті справи, а інший — використовує наші унікальні технологи на аутсорс. Yaware.TimeTracker вказав на моменти, які впливали на безпеку компанії та ефективність роботи.
Завідувач сектору технічного захисту інформації у компанії УКРДІПРОМЕЗ
Справедлива оцінка роботи
Важливий момент — це момент правильного позиціонування та комунікації. Потрібно людям пояснювати, для чого ми встановлюємо програму, як працювати з системою, які є норми та правила.
Використовуйте дані Yaware TimeTracker для оптимізації робочих процесів та покращення навичок управління часом.
Переконайтеся в максимальній вигоді від програмного забезпечення для обліку робочого часу у сфері інвестування
Ми пропонуєм 14 днів безкоштовного тесту, створіть акаунт та спробуйте всі функції сервісу
Зареєструйтеся та почніть облік робочого часу вже зараз!
Спробуйте роботу сервісу в різних тарифних планах.
Дякуємо за реєстрацію
Виконується вхід до вашого профілю ...
Якщо автоматичний вхід був невдалий, спробуйте увійти тут
Доступ до демо-версії
Запит на онлайн-презентацію
*Тривалість презентації до 30 хвилин
Запит ціни для Yaware Enterprise
Будь ласка, залиште свій запит на ціну Yaware.TimeTracker Enterprise
Замовлення послуг по впровадженню
[contact-form-7 id="16803"]
Додати відгук
Будь ласка, поділіться своїм досвідом про те, як система Yaware допомогла Вам у вирішенні ваших завдань
Інтеграція Yaware з Jira
Залиште тут заявку і ми повідомимо вас, коли буде реалізована функція інтеграції
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.
Наш сайт використовує файли cookie і схожі технології для забезпечення максимально комфортної роботи користувачів. Використовуючи даний сайт, Ви погоджуєтеся з використанням файлів cookie.