Підвищуйте продуктивність роботи кол-центру за допомогою програмного забезпечення для моніторингу
Yaware.TimeTracker – це програмне забезпечення для відстеження, яке може бути корисним інструментом для кол-центрів для відстеження та аналізу часу, витраченого співробітниками на різні дії, пов'язані з їх роботою.
Програмне забезпечення для моніторингу кол-центру Yaware включає в себе безліч функцій, які дозволяють менеджерам кол-центру контролювати і аналізувати роботу агентів, відстежувати взаємодію з клієнтами і оптимізувати загальну продуктивність кол-центру.




Можливості програмного забезпечення для моніторингу кол-центру
Основні функції програмного забезпечення для моніторингу кол-центру включають в себе:
Більше про особливості системи Yaware
Як використовувати Yaware TimeTracker для кол-центрів?
Встановіть програмне забезпечення для моніторингу роботи кол-центру Yaware: Вам необхідно встановити програмне забезпечення Yaware.TimeTracker на комп'ютери, якими користуються співробітники вашого кол-центру. Програмне забезпечення доступне для операційних систем Windows, Mac і Linux.
Налаштування: Ви можете налаштувати програмне забезпечення для відстеження роботи кол-центру, налаштувавши параметри, які ви хочете відстежувати для співробітників вашого кол-центру. Ці параметри можуть включати час, витрачений на дзвінки, перерви, час простою тощо.
Формуйте групи співробітників: Ви можете створювати групи в Yaware.TimeTracker і призначати співробітників вашого кол-центру до цих груп. Це допоможе вам відстежувати час, витрачений кожною групою окремо.
Успішні приклади впровадження Yaware






Більше того, Yaware пропонує 14 днів безкоштовного користування програмою, щоб ви могли відчути її функціональність в повній мірі!