Підвищуйте продуктивність роботи кол-центру за допомогою програмного забезпечення для моніторингу

Yaware.TimeTracker – це програмне забезпечення для відстеження, яке може бути корисним інструментом для кол-центрів для відстеження та аналізу часу, витраченого співробітниками на різні дії, пов'язані з їх роботою.

Програмне забезпечення для моніторингу кол-центру Yaware включає в себе безліч функцій, які дозволяють менеджерам кол-центру контролювати і аналізувати роботу агентів, відстежувати взаємодію з клієнтами і оптимізувати загальну продуктивність кол-центру.

12 роківна ринку
3100+компаній
40+ країнсвіту

Можливості програмного забезпечення для моніторингу кол-центру

Основні функції програмного забезпечення для моніторингу кол-центру включають в себе:

icon

Облік робочого часу

Основна функція інструменту для відстеження часу полягає в тому, щоб дозволити користувачам відстежувати час, який вони витрачають на конкретні завдання або проекти. У цьому випадку це дзвінки та обробка даних клієнтів.

icon

Виставлення рахунків та білінгу

Yaware.TimeTracker пропонує функції виставлення рахунків та білінгу. Ці функції дозволяють користувачам створювати рахунки на основі відстеженого часу і виставляти рахунки клієнтам або замовникам за свої послуги.

icon

Звітність та аналітика

Ця функція дозволяє менеджерам створювати звіти та аналізувати дані, щоб отримати уявлення про ефективність роботи кол-центру, виявляти тенденції та приймати рішення на основі даних.

icon

Скріншоти та знімки з веб-камери

Ця функція записує дії операторів на робочому столі, дозволяючи менеджерам відстежувати ефективність роботи операторів і визначати області для поліпшення.

Як використовувати Yaware TimeTracker для кол-центрів?

Крок 1

icon

Крок 2

icon

Встановіть програмне забезпечення для моніторингу роботи кол-центру Yaware: Вам необхідно встановити програмне забезпечення Yaware.TimeTracker на комп'ютери, якими користуються співробітники вашого кол-центру. Програмне забезпечення доступне для операційних систем Windows, Mac і Linux.

Крок 3

icon

Налаштування: Ви можете налаштувати програмне забезпечення для відстеження роботи кол-центру, налаштувавши параметри, які ви хочете відстежувати для співробітників вашого кол-центру. Ці параметри можуть включати час, витрачений на дзвінки, перерви, час простою тощо.

Крок 4

icon

Формуйте групи співробітників: Ви можете створювати групи в Yaware.TimeTracker і призначати співробітників вашого кол-центру до цих груп. Це допоможе вам відстежувати час, витрачений кожною групою окремо.

Успішні приклади впровадження Yaware

netpeak visotskiy tickets.ua bogdan zakupka binotel
Хочете почати використовувати Yaware.TimeTracker? Зареєструйтесь прямо зараз.

Більше того, Yaware пропонує 14 днів безкоштовного користування програмою, щоб ви могли відчути її функціональність в повній мірі!

Зареєструйтеся та почніть облік робочого часу вже зараз!
Спробуйте роботу сервісу в різних тарифних планах.
Дякуємо за реєстрацію
Виконується вхід до вашого профілю ...
loader

Якщо автоматичний вхід був невдалий, спробуйте увійти тут

Ваші ідеї / пропозиції

У Вас є ідеї, як зробити сервіс ще кориснішим для Вас? Напишіть нам. Давайте разом зробимо сервіс ще кращим!

Дякуємо, що ділитеся своїми ідеями і допомагаєте нам стати кращими!
Подивитися всі ідеї можна на порталі ідей

Напишіть коротко суть ідеї
 *
Вкажіть вашу електронну пошту
 *
Розпишіть ідею або пропозицію більш детально
 *
ajax-loader