Підвищення ефективності маркетингового агентства за допомогою Yaware

У конкурентному світі маркетингу важливо слідкувати за проектами та кампаніями. Готові максимізувати результативність своєї команди та перевершити очікування клієнтів? Тоді ви знайшли правильний інструмент.

Yaware пропонує ефективне рішення, створене спеціально для маркетингових агентств, яке буде корисним як вашій команді, так і клієнтам.

capterra
g2
crozdesk
13 роківна ринку
3100+компаній
40+ країнсвіту

Використання YawareTimetracker у маркетинговому агентстві

Переваги використання Yaware:

Точний облік часу: за допомогою Yaware маркетингове агентство може відстежувати час, витрачений на різні проекти та завдання. Це допомогає виявити, наприклад, що творчі завдання дизайну займають більше часу, ніж очікувалося, і покращити розподіл ресурсів та планування проектів.

Оптимізація ресурсів: використовуючи дані Yaware про витрачений час, маркетингове агентство може ефективніше розподіляти ресурси. Можна виявити, наприклад, що деякі члени команди недозавантажені завданнями, і це дає змогу перерозподілити завдання та покращити продуктивність всієї команди.

Оптимізація робочих графіків:
Збір та аналіз даних про робочий час допомагає оптимізувати графіки роботи, враховуючи найбільш продуктивні періоди.

Генерація звітів та аналітика:
Інструмент дозволяє генерувати різноманітні звіти та проводити аналіз для вдосконалення стратегій та прийняття управлінських рішень.

Оптимізація використання ресурсів:
Аналіз даних про робочий час допомагає ефективно розподіляти ресурси та зменшувати витрати на непродуктивні дії.

Підвищення ефективності маркетингових кампаній:
Збір інформації про час, витрачений на конкретні завдання, може покращити планування та виконання маркетингових стратегій.

Основні функції програми обліку робочого часу у маркетинговому агентстві

icon

Збільшення ефективності

Тайм-трекер фіксує кожну робочу хвилину і відображає достовірні дані – об’єктивну картина робочого дня співробітника, яка враховує як роботу за комп’ютером, так і зустрічі, наради, звіти або дзвінки офлайн (за необхідності)

icon

Вбудований менеджер задач

Ведіть проекти для різних клієнтів, ставте задачі і ведіть об’єктивний облік робочого часу, витраченого на кожну з задач. Додатково у задачі буде збережено історію її виконання: які сайти чи програми використовувалися, які документи відкривалися.

icon

Продуктивні й непродуктивні сайти й програми

Youtube і Facebook можуть бути робочими інструментами для маркетолога, але не бухгалтера, згодні? Перевірте налаштування бажаних і небажаних програм і ресурсів для різних відділів – і позбувайтеся у своїй компанії непродуктивних втрат часу, адже тепер долю небажаних дій і сайтів у картині робочого дня неможливо буде приховати!

icon

Автоматизація розрахунку оплати

Якщо ви отримуєте від клієнтів погодинну оплату роботи дизайнерів чи проджект-менеджера, скористайтеся простою можливістю одразу обраховувати суму оплати за їх робочий час. Тепер ви зможете надсилати клієнтам звіти з прозорим і зрозумілим обгрунтуванням у вигляді звітів з тайм-трекера.

icon

Продуктивність команди

Моніторинг особистої продуктивності дозволяє маркетинговому агентству виявити потреби в навчанні, в подальшому це дозволить зрости продуктивності команди на більш ніж на 10%.

icon

Різноманітні звіти для всебічної аналітики

Маємо для вас 18 видів звітів, які задовольнять ваші потреби для аналітики робочих процесів усередині команди й відобразять продуктивність як окремих співробітників, так і команд, відділів або філій.

Як почати використовувати Yaware у маркетинговому агентстві?

Крок 1

icon

, використавши реальні email і телефон (ці контактні дані потрібно буде верифікувати для безпеки збереження ваших данних).

Крок 2

icon

Зробіть базові налаштування (графік роботи, опції моніторингу, необхідність відстеження офлайн-активності тощо).

Крок 3

icon

Запросіть колег встановити тайм-трекер – спеціальну програму, яка інсталюється на комп’ютер. Ви можете зробити це, надіславши спеціальне запрошення зі свого кабінету, або масово, через внутрішню мережу (для цього знадобиться системний адміністратор).

Крок 4

icon

Почніть вести відстеження часу!

Успішні приклади впровадження Yaware

netpeak visotskiy tickets.ua bogdan zakupka binotel

Не гайте часу, а управляйте ним! Спробуйте прямо зараз – розпочніть тест системи підвищення продуктивності Yaware

Наші менеджери допоможуть вам підготуватися до впровадження тайм-трекеру. Тут немає нічого складного.

Просто почніть з реєстрації і дотримуйтеся інструкцій, які надаються у кабінеті, а також на email

Зареєструйтеся та почніть облік робочого часу вже зараз!
Спробуйте роботу сервісу в різних тарифних планах.
Дякуємо за реєстрацію
Виконується вхід до вашого профілю ...
loader

Якщо автоматичний вхід був невдалий, спробуйте увійти тут

Ваші ідеї / пропозиції

У Вас є ідеї, як зробити сервіс ще кориснішим для Вас? Напишіть нам. Давайте разом зробимо сервіс ще кращим!

Дякуємо, що ділитеся своїми ідеями і допомагаєте нам стати кращими!
Подивитися всі ідеї можна на порталі ідей

Напишіть коротко суть ідеї
 *
Вкажіть вашу електронну пошту
 *
Розпишіть ідею або пропозицію більш детально
 *
ajax-loader
Доступ до демо-версії
Запит на онлайн-презентацію

*Тривалість презентації до 30 хвилин

Запит ціни для Yaware Enterprise

Будь ласка, залиште свій запит на ціну Yaware.TimeTracker Enterprise

Замовлення послуг по впровадженню
[contact-form-7 id="16803"]

Додати відгук

Будь ласка, поділіться своїм досвідом про те, як система Yaware допомогла Вам у вирішенні ваших завдань

Інтеграція Yaware з Jira

Залиште тут заявку і ми повідомимо вас, коли буде реалізована функція інтеграції