Облік робочого часу у видавництві (медіа)

Облік робочого часу у видавництві дозволить Вам з'ясувати, чому співробітники не встигають вчасно підготувати матеріал на друк і допоможе не допустити їх появи в майбутньому.

Про що розкажуть результати обліку часу?

Можливо, Ваші співробітники просто завантажені роботою і немає приводу для хвилювання. Варто всього лише ретельніше спланувати графік їх роботи. А можливо, Інтернет, часті чаювання і перекури відволікають їх від виконання поставлених завдань. І в цьому випадку слід вжити заходів для усунення проблем, пов'язаних з непродуктивним використанням часу.

Онлайн-сервіс Yaware.TimeTracker допоможе Вам визначити ефективність роботи співробітників, виявити втрати робочого часу і дисциплінувати персонал.

media

Принцип роботи Yaware.TimeTracker

Сервіс встановлюється на комп'ютери Ваших співробітників.

Yaware.TimeTracker запускається автоматично в зазначений час і починає моніторити роботу за комп'ютером.

Сервіс збирає інформацію про діяльність за комп'ютером: якими програмами, програмами та Інтернет-ресурсами користувався Ваш співробітник і наскільки їх застосування є продуктивним з точки зору його обов'язків.

Готові звіти у вигляді графіків і таблиць відсилаються на email як безпосередньому власникові видавництва, так і керівникам відділів.

Почати користуватися Yaware.TimeTracker дуже просто

  • Зареєструйтеся
    Зареєструйтеся
  • Встановіть сервіс на комп'ютери співробітників, роботу яких Ви хочете контролювати
    Встановіть сервіс на комп'ютери співробітників, роботу яких Ви хочете контролювати
  • Налаштуйте сервіс
    Налаштуйте сервіс
  • Аналізуйте готові дані
    Аналізуйте готові дані

Як налаштувати сервіс з урахуванням обов'язків співробітників

Категоризируйте ресурси

Внесіть в категорію “Продуктивно” ті ресурси, які необхідні Вашому співробітнику для роботи.

Так, наприклад, для дизайнера продуктивним є використання Coreldraw, Photoshop; для копірайтера — Word, сайти зі словниками синонімів; для бухгалтера — 1 С; для маркетолога — інструменти аналітики, соціальні мережі.

Відповідно, якщо Ваш бухгалтер або дизайнер буде пів дня просиджувати ВКонтакті або Однокласниках, Yaware.TimeTracker сповістить Вас про це. Сервіс автоматично віднесе ці Інтернет-ресурси в категорію “непродуктивно”.

Увімкніть / вимкніть контроль оффлайн-активності

Очевидно, що Ваші співробітники не сидять цілий день за комп'ютером. Обідня перерва, наради, телефонні розмови — це той час, коли Ваш підлеглий змушений на деякий час покинути робоче місце. Тому, якщо функція контролю оффлайн-активності включена, Ваш співробітник може прокоментувати свою відсутність.

Надайте співробітникам доступ до особистої статистики

Додаткова можливість — підвищуйте відповідальність співробітників. У явному режимі роботи сервісу, Ваші співробітники можуть переглядати статистику, отриману з Yaware.TimeTracker. Це дозволить їм самостійно аналізувати продуктивність своєї роботи, а також виявити втрати часу.

Таким чином, якщо у Вас почастішали випадки, коли співробітники не встигають виконати завдання в термін — це сигнал тривоги. Yaware.TimeTracker допоможе Вам розібратися, куди ж йде робочий час підлеглих і розв'язанням яких питань вони зайняті.

Зареєструйтеся та почніть облік робочого часу вже зараз!
Спробуйте роботу сервісу в різних тарифних планах.
Дякуємо за реєстрацію
Виконується вхід до вашого профілю ...
loader

Якщо автоматичний вхід був невдалий, спробуйте увійти тут

Доступ до демо-версії
Запит на онлайн-презентацію

*Тривалість презентації до 30 хвилин

Запит ціни для Yaware Enterprise

Будь ласка, залиште свій запит на ціну Yaware.TimeTracker Enterprise

Замовлення послуг по впровадженню
[contact-form-7 id="16803"]

Додати відгук

Будь ласка, поділіться своїм досвідом про те, як система Yaware допомогла Вам у вирішенні ваших завдань

Інтеграція Yaware з Jira

Залиште тут заявку і ми повідомимо вас, коли буде реалізована функція інтеграції