Тайм трекер для Windows

Yaware.TimeTracker – програмне забезпечення для автоматичного моніторингу робочого часу і оцінки ефективності роботи, що дозволяє вести облік часу з мінімальним втручанням в особистий простір працівника.

Система Yaware гнучка і вдосконалена, тож можна скачати цей тайм-трекер для Windows, Linux і навіть Mac.

Можливості трекеру часу для Windows від Yaware

Система сумісна із будь-якою версією Windows і з комп'ютерами практично будь-якої конфігурації. Тобто тайм-трекер відмінно працює як на застарілому, так і на найновішому обладнанні. Усе, що треба для стабільної роботи – доступ до інтернету. Проте, якщо з’єднання тимчасово відсутнє, дані з тайм-трекеру будуть перенесені у хмару, як тільки воно з'явиться. 

Yaware.TimeTracker допомагає керівнику:

  • оцінити продуктивність роботи за комп'ютером;
  • вести облік часу нарад і перерв;
  • оцінити реальну завантаженість персоналу;
  • вести віддалений контроль роботи персоналу;
  • проводити моніторинг роботи співробітників з гнучким графіком;
  • розрахувати заробітну плату співробітників з погодинною оплатою праці.

Як користуватися тайм-трекером Yaware на Windows?

Крок 1

icon

Для цього заповніть коротку форму, вказавши ім'я та прізвище, електронну пошту, телефон (для допомоги у встановленні і настройці сервісу). Перші 14 днів користування – безкоштовні. Протягом цього періоду можна необмежену кількість разів переходити між різними планами Yaware.TimeTracker, що відрізняються між собою набором функціоналу.

Крок 2

icon

Встановіть і додайте співробітників

Після реєстрації ви потрапите в особистий кабінет. Тут ви можете завантажити Yaware-клієнт, а потім встановити його на всі комп'ютери, які хочете моніторити за допомогою сервісу. Потім виберіть зручний для вас спосіб встановлення: завантажте тайм-трекер для Windows спочатку на флешку, а потім встановіть на кожен комп'ютер, відправте співробітникам посилання на завантаження по email чи доручіть системному адміністратору встановити Yaware.TimeTracker через мережу.

Крок 3

icon

Згрупуйте співробітників по відділах

Об'єднайте співробітників в групи, відповідно до відділів, філій, підрозділів, в яких вони працюють. Призначте менеджерів, які матимуть доступ до інформації про свою групу і зможуть, таким чином, аналізувати ефективність роботи персоналу.

Крок 4

icon

Задайте настройки моніторингу

– Оберіть графік моніторингу: цілодобовий або в конкретні години.
– Налаштуйте для кожної групи співробітників продуктивність використання ними тих чи інших програм і сайтів (в залежності від професійних обов'язків).
– Активізуйте додаткові функції за необхідності: офлайн-активність, знімки екрану, знімки з веб-камери, звіти на email співробітникам з інформацією про їхню продуктивність і т.д.

Хочете почати використовувати Yaware.TimeTracker?

Yaware пропонує 14 днів безкоштовного використання програми, щоб ви могли повністю оцінити її функціональність і вибрати для себе оптимальний тариф!

Зареєструйтеся та почніть облік робочого часу вже зараз!
Спробуйте роботу сервісу в різних тарифних планах.
Дякуємо за реєстрацію
Виконується вхід до вашого профілю ...
loader

Якщо автоматичний вхід був невдалий, спробуйте увійти тут

Ваші ідеї / пропозиції

У Вас є ідеї, як зробити сервіс ще кориснішим для Вас? Напишіть нам. Давайте разом зробимо сервіс ще кращим!

Дякуємо, що ділитеся своїми ідеями і допомагаєте нам стати кращими!
Подивитися всі ідеї можна на порталі ідей

Напишіть коротко суть ідеї
 *
Вкажіть вашу електронну пошту
 *
Розпишіть ідею або пропозицію більш детально
 *
ajax-loader
Доступ до демо-версії
Запит на онлайн-презентацію

*Тривалість презентації до 30 хвилин

Запит ціни для Yaware Enterprise

Будь ласка, залиште свій запит на ціну Yaware.TimeTracker Enterprise

Замовлення послуг по впровадженню
[contact-form-7 id="16803"]

Додати відгук

Будь ласка, поділіться своїм досвідом про те, як система Yaware допомогла Вам у вирішенні ваших завдань

Інтеграція Yaware з Jira

Залиште тут заявку і ми повідомимо вас, коли буде реалізована функція інтеграції