Employees
Що таке справедливість та чому хронометраж робочого часу має значення?

Хронометраж робочого часу — це практика, яку багато людей у ​​світі бізнесу можуть не до кінця розуміти. Для того, щоб працівники звітували за відпрацьований час, компанії вимагають облік годин за допомогою програми або вручну. Спеціалісти можуть розглядати це як негативний … читати далі

Clocks
Відстеження робочого часу: ефективний спосіб підвищити продуктивність працівників

Відстеження робочого часу — невід’ємна частина будь-якої компанії, особливо тієї, що надає послуги. Клієнти очікують побачити докази того, що їхні гроші витрачені правильно, тому вам необхідно уважно стежити за тим, на що витрачає час ваша команда та скільки вона працює. … читати далі

Zoomers
Що наймолодше покоління очікує від роботи?

Молоді працівники виходять на ринок праці з новими перевагами та ставленням, що відрізняються від уподобань їхніх попередників. Щоб залучити й утримати цінні кадри, ваша компанія повинна адаптуватися до цих мінливих уподобань. Нові працівники запропонують свіжі ідеї та допоможуть вашому бізнесу … читати далі

Чому віддалені працівники працюють більше часу, але менш продуктивні?

Усі простори інтернету заповнені інформацією про те, що віддалена робота позитивно впливає на продуктивність команди. Але дослідження понад 10 000 працівників азіатської технологічної компанії в період з квітня 2019 року по серпень 2020 року малює іншу картину. Компанія використовувала програмне … читати далі

remote employees
Як контролювати віддалених співробітників за допомогою програмного забезпечення?

Сучасний попит на культуру віддаленої роботи по-новому пояснює, якими мають бути керівники команд. Замість того, щоб займатися мікроменеджментом, менеджерам потрібно знайти способи вимірювання ефективності, які не покладаються на щоденні зустрічі та щоквартальні перевірки. Дозволяти працівникам працювати з дому чи іншого … читати далі

Підрахунок робочого часу: як це зробити у 2022 році?

Сьогодні є безліч різних програм, з допомогою яких компанії ведуть облік робочого часу. Але наскільки корисно моніторити час працівників? Чи справді це підвищує ефективність роботи, чи тільки збільшує стрес для команд та їх керівників? Чи потрібно вам впроваджувати таку систему, … читати далі

Laptop and employee
5 кроків, які допоможуть співробітникам подолати перфекціонізм та покращити продуктивність роботи

Тривожні перфекціоністи, що вигоріли, можуть не визнавати свій перфекціонізм як проблему. Однак, вимога надмірно високих стандартів, культивування самооцінки залежно від відповідності цим стандартам та постійна самокритика — все це зрештою призведе до більшого вигорання, стресу та розчарування.  Чи можуть керівники … читати далі