employees

Система обліку робочого часу — це економічно ефективний спосіб контролювати години роботи працівників і отримувати картину того, як витрачається їхній час. У цій статті описано різні способи відстеження часу команди, а також основні рекомендації щодо вибору програмного забезпечення для віддалених команд. 

Якщо ви керуєте віддаленою командою або є її частиною, ви знаєте, що це може бути важко. Ви можете відчувати, що вам потрібні очі на потилиці, щоб стежити за її діяльністю. На щастя, є інструменти, які роблять це набагато простіше. Тайм трекер — це один із таких інструментів, який допоможе аналізувати продуктивність та вести облік відпрацьованих годин легко та швидко.

Що таке система обліку робочого часу?

Це програмне забезпечення, яке записує та звітує про кількість часу, який працівник витрачає на виконання завдань. Отже, припустимо, що у вас є член команди, який працює над певним проєктом. За допомогою тайм трекінгу ви побачите, скільки часу працівник витратив на цей проєкт. Таким чином ви виконаєте хронометраж робочого дня, побачите, що потрібно змінити в організації роботи, зрозумієте причини недотримання дедлайнів (якщо такі є). 

Навіщо вести облік робочого часу за допомогою тайм трекера?

По-перше, таке програмне забезпечення дозволяє вам стежити за прогресом працівників. Це важлива інформація для компаній, що мають віддалених фахівців. Наприклад, якщо ви менеджер і виділили своїй команді дві години на тиждень для роботи над певним проєктом, але цього часу замало, ви помітите це у звітах тайм трекера.

На додаток, нестача часу може негативно вплинути на продуктивність. А деякі члени команди відчують, що їх перевантажують, або не помічають їх наполегливу роботу. Використання програмного забезпечення для відстеження часу розв'язує ці проблеми. Це дозволяє вам переглядати навантаження, години роботи членів вашої команди та переконатися, що все відбувається злагоджено, та за графіком.

Варіанти віддаленого обліку робочого часу працівника

Підприємці у 2022 році мають вибір: відстежувати час вручну за допомогою електронної таблиці або ж використовувати систему обліку робочого часу.

Якщо вам потрібне надійне рішення, обирайте тайм трекер. За допомогою цього інструменту ви можете створювати проєкти та завдання, автоматично створювати табелі робочого часу, аналізувати продуктивність команди, та стимулювати зменшення часу, що витрачається неефективно. Важливо зазначити, що не все програмне забезпечення для відстеження часу є однаковим. Деякі з цих інструментів краще підходять для віддалених команд, ніж інші. 

Ось кілька функцій, на які варто звернути увагу в програмному забезпеченні для відстеження часу: 

  • Простий та зрозумілий інтерфейс;
  • Детальні звіти. Це дозволить вам їх фільтрувати на основі різних параметрів, та аналізувати характер роботи працівників. Наприклад, у Yaware TimeTracker доступні 19 звітів, натомість в інших програмах їх близько 10.
  • Параметри інтеграції: система для обліку часу віддалених команд інтегрується з іншими інструментами. Це спрощує обмін даними з членами команди.

Yaware — найкраща система для обліку робочого часу 

Якщо ви шукаєте найкраще програмне забезпечення для відстеження робочого часу віддалених команд, то вам варто розглянути Yaware. Це надійний інструмент, розроблений для віддалених команд та для роботи в офісі. YawareTimeTracker включає: 

  • Надійну деталізовану панель звітів: Вони показують, скільки часу члени вашої команди витратили на виконання різних завдань, відвідування сайтів, використання програм. 
  • Фільтри на основі показників продуктивності. Це полегшує вам відстеження того, що відбувається.
  • Простий дизайн: дизайн Yaware простий. Ви можете легко зорієнтуватися в ньому та зрозуміти все, що він може запропонувати.
  • Параметри інтеграції: Yaware дозволяє інтегрувати його з іншими інструментами. Для цього потрібно повідомити розробникам програми про бажання використовувати інтеграцію з конкретною програмою. 

Висновок

Система обліку робочого часу — це економічно ефективний спосіб для керівників та власників бізнесу контролювати години роботи працівників і отримувати чітку картину того, як витрачається їхній час. Вибираючи програмне забезпечення, переконайтеся, що воно є простим, надійним у використанні. Щоб отримати найкращі результати, обирайте тайм трекер, розроблений для віддалених та команд в офісі. Ці інструменти дозволять вам аналізувати продуктивність та вести облік відпрацьованих годин, витрачаючи мінімум власного робочого часу.

Щоб перевірити, як працює система для обліку робочого часу на практиці, скористайтеся безкоштовним доступом до тестового періоду за посиланням.

Register

Ефективний облік часу за комп'ютером

Коментарі закриті.