Сьогодні є безліч різних програм, з допомогою яких компанії ведуть облік робочого часу. Але наскільки корисно моніторити час працівників? Чи справді це підвищує ефективність роботи, чи тільки збільшує стрес для команд та їх керівників? Чи потрібно вам впроваджувати таку систему, щоб відповідати новим правилам про робочий час? Чи це ще один приклад надмірного регулювання?

Якщо ви читаєте цю статтю, швидше за все, у вас є досвід обліку робочого часу команди. Можливо, ви все ще намагаєтеся зрозуміти, чи має сенс використовувати таке програмне забезпечення. Якщо ви належите до другої групи, читайте далі. У статті ми розглянемо, які плюси та мінуси має використання програмного забезпечення для обліку робочого часу, і як вони вплинуть на вас як на роботодавця у 2022 році.

Чи дійсно потрібно вести облік робочого часу?

Законодавство не вимагає від роботодавців контролювати відпрацьований час за допомогою тайм-трекерів. То навіщо ж комусь це робити? Головна причина полягає в тому, що програмне забезпечення оптимізує управління проєктами. Тайм-трекер показує роботодавцю, як працівники компанії використовують робочий час, за який вони отримують гроші. Більше даних допоможе вам приймати обґрунтовані рішення, особливо якщо ви керуєте командою з різними спеціальностями.

Однією з найпоширеніших причин, з яких компанії використовують програмне забезпечення, — це дотримання законодавчих норм. У деяких країнах роботодавці зобов'язані контролювати робочий час працівників, щоб вони не працювали більше за встановлену кількість годин на тиждень. В інших країнах — відстежують тривалість робочого дня кожного фахівця, щоб вони могли отримати відповідну оплату.

Переваги обліку робочого часу

До переваг використання тайм трекера компанії відносять:

  • Найкраще управління проєктами: відстежуйте кількість годин, щоб не виходити за межі бюджету та термінів.
  • Оповіщення та звіти допоможуть вам виявити вузькі місця та області для покращення.
  • Більш раціональне використання часу: знайте, як краще використовувати навички кожного працівника для досягнення максимальної продуктивності.
  • Найкраще управління балансом між роботою та особистим життям працівників: використовуйте облік робочого часу, щоб переконатися, що працівники не працюють надто багато.

Загалом, існує три основні переваги обліку робочого часу: звітність, аналіз та оптимізація. Розглянемо, як ви можете використовувати автоматизований облік часу для покращення управління проєктами, робочим днем та дотримання балансу між роботою та особистим життям.

Звітність

Тайм-трекер використовується для створення звітів про те, як працівники проводять свій час. Один із них — табель обліку робочого часу, який показує, скільки годин відпрацював кожен працівник за певний період. Також ви побачите прогули, відпустки, лікарняні. Вам не потрібно хвилюватися, якщо хтось забув відзначити у зошиті відсутність на роботі. Програма автоматично внесе цю інформацію до звітів.

Аналіз

Програма моніторингу допоможе проаналізувати, як команда розпоряджається робочим часом. Ви дізнаєтеся:

  • Які працівники витрачають надто багато часу на виконання певних завдань чи роботу з певними клієнтами;
  • Які завдання слід оптимізувати для підвищення ефективності роботи компанії;
  • Хто із членів команди працює продуктивно, і кому потрібна допомога в організації свого робочого часу.

Оптимізація

Тайм-трекер впливає на оптимізацію робочого часу вашої команди. Ви можете використовувати програму для прийняття кращих рішень як серед офісних працівників, так і віддалених. Вам не потрібно стежити годинами за командою щодня. Тайм-трекер записує історію активності за комп'ютером кожного члена команди (які програми та сайти використовує), і показує це у звітах. Наприклад, ви виявите, що якісь завдання вимагають занадто багато часу, тому передасте їх на виконання підрядником. Трапляються й інші випадки, коли працівники отримують заробітну плату залежно від кількості відпрацьованих годин. Тоді ви будете мотивовані вести точний облік робочого часу.

Yaware TimeTracker як одна з найкращих альтернатив для обліку робочого часу

Для багатьох компаній, впровадження тайм трекера асоціюється з великим стресом. На щастя, існують способи, як можна впровадити програму легше і без зайвого напруження.

Коли йдеться про пошук найкращого тайм трекера, необхідно враховувати кілька моментів:

  • Чи допомагає розробник програми впровадити систему для обліку часу?
  • Чи буде тайм-трекер простим у використанні?
  • Чи достатньо гнучка програма, щоб задовольнити унікальні потреби вашої компанії?
  • Наскільки добре працює підтримка клієнтів з боку розробника?

Таким критеріям відповідає програма Yaware TimeTracker. Це розробка української компанії, яка на ринку працює вже понад 12 років. Історії клієнтів, які використовують програму та поділилися з нами успіхами впровадження, доступні за посиланням.

Висновки

Облік часу — необхідний процес у роботі компаній, що допомагає керувати проєктами та оптимізувати роботу працівників, але він також може спричинити стрес на робочому місці. Щоб сприяти комфортній роботі навіть при обліку робочого часу, роботодавцям слід зосередитись на двох речах: прозорості та комунікації.

Якщо команда розуміє, як відстежуватиметься час і навіщо це робиться, вона відчуватиме менше стресу. Якщо ви прозоро описуєте свою політику, ви можете відстежувати час працівників, не викликаючи дискомфорту чи стурбованості. Для того, щоб вести підрахунок робочого часу якісно та ефективно, варто використовувати сучасні та надійні інструменти, такі як Yaware TimeTracker.

Щоб переконатися, що програма відповідає вашим очікуванням та вимогам, скористайтеся безкоштовним тестовим періодом. Переходьте за посиланням

Register

Ефективний облік часу за комп'ютером

Коментарі закриті.