Інтеграція Yaware.Time.Tracker із LinkedIn за допомогою Zapier

LinkedIn – це соціальна мережа, спеціалізована на професійних контактах, мережі зв'язків та професійному розвитку.

Yaware.TimeTracker дозволяє компаніям та командам вести облік робочого часу, відстежувати використання програм та веб-сайтів працівниками, а також аналізувати продуктивність робочого процесу.

Переваги використання LinkedIn

icon

Професійні контакти

LinkedIn дозволяє користувачам створювати професійні профілі, де вони можуть вказати свій досвід, освіту, навички та іншу професійну інформацію. Ви можете підключатися до інших користувачів і створювати мережі професійних контактів.

icon

Можливість підтримувати професійний бренд

Ви можете використовувати LinkedIn для показування своєї експертизи, публікувати статті, відгуки та інші матеріали, що допомагають підвищити свій професійний статус.

icon

Можливість створення та приєднання до груп

Ви можете створювати або приєднуватися до груп, які відповідають вашій галузі або інтересам. Це дозволяє вам обговорювати питання, ділитися інформацією та спілкуватися з колегами.

icon

Можливість розширити бізнес-мережу

LinkedIn дозволяє вам побудувати мережу професійних зв'язків, що може бути корисною для вашого бізнесу чи кар'єри.

Щоб почати використовувати LinkedIn, вам потрібно:

icon

Створити обліковий запис
icon

Увійти в систему
icon

Заповнити профіль

LinkedIn – найбільша у світі соціальна мережа для професіоналів. Керуйте своєю професійною ідентичністю. Створюйте свою професійну мережу та співпрацюйте з нею. Отримайте доступ до знань, ідей і можливостей.

Щоб почати використовувати інтеграцію, вам потрібно створити обліковий запис Zapier і підключити свої облікові записи LinkedIn та Yaware. Після цього ви зможете створити автоматизації, які відповідають вашим потребам.Детальні кроки налаштування Zapier.

Як розпочати використовувати Yaware.TimeTracker?

Крок 1

icon

Крок 2

icon

Встановіть Yaware.TimeTracker на всі пристрої, якими користуються ваші співробітники. Для цього надішліть спеціальний email із запрошенням на встановлення агента Yaware.

Крок 3

icon

Додайте відділи, налаштуйте графіки роботи та інші розділи згідно своїх потреб.

Крок 4

icon

Відстежуйте дані, зібрані Yaware.TimeTracker, щоб визначити можливості для оптимізації роботи. Використовуйте звіти для аналізу часу, витраченого на різні завдання.

Дізнайтесь більше про можливі варіанти інтеграцій

jira mailchimp slack calendar hubspot drive

Загалом, інтеграція LinkedIn з Yaware – це унікальний інструмент, який може допомогти вам підвищити ефективність роботи компанії та її продуктивность.

Почніть використовувати інтеграцію LinkedIn з Yaware вже сьогодні, щоб покращити ефективність використання робочого часу

Yaware пропонує 14 днів безкоштовного користування програмою, щоб ви могли відчути її функціональність в повній мірі!

Зареєструйтеся та почніть облік робочого часу вже зараз!
Спробуйте роботу сервісу в різних тарифних планах.
Дякуємо за реєстрацію
Виконується вхід до вашого профілю ...
loader

Якщо автоматичний вхід був невдалий, спробуйте увійти тут

Ваші ідеї / пропозиції

У Вас є ідеї, як зробити сервіс ще кориснішим для Вас? Напишіть нам. Давайте разом зробимо сервіс ще кращим!

Дякуємо, що ділитеся своїми ідеями і допомагаєте нам стати кращими!
Подивитися всі ідеї можна на порталі ідей

Напишіть коротко суть ідеї
 *
Вкажіть вашу електронну пошту
 *
Розпишіть ідею або пропозицію більш детально
 *
ajax-loader
Доступ до демо-версії
Запит на онлайн-презентацію

*Тривалість презентації до 30 хвилин

Запит ціни для Yaware Enterprise

Будь ласка, залиште свій запит на ціну Yaware.TimeTracker Enterprise

Замовлення послуг по впровадженню
[contact-form-7 id="16803"]

Додати відгук

Будь ласка, поділіться своїм досвідом про те, як система Yaware допомогла Вам у вирішенні ваших завдань

Інтеграція Yaware з Jira

Залиште тут заявку і ми повідомимо вас, коли буде реалізована функція інтеграції