Інтеграція Yaware.Time.Tracker із Trello за допомогою Zapier

Trello – це онлайн-інструмент для керування проєктами і завданнями, який дозволяє користувачам організовувати свою роботу за допомогою дошок, списків і карток. Trello використовує систему “канбан” для відстеження робочого процесу, розподілу завдань і спільної роботи в команді.

Yaware.TimeTracker дозволяє компаніям та командам вести облік робочого часу, відстежувати використання програм та веб-сайтів працівниками, а також аналізувати продуктивність робочого процесу.

Переваги використання Trello із функцією інтеграції

icon

Зручний інтерфейс

Trello пропонує інтуїтивно зрозумілий інтерфейс зі структурою “канбан”, де завдання представлені як картки, які можна переміщувати між списками. Це робить систему дуже простою у використанні.

icon

Спільний доступ

Trello як і Yaware дозволяє користувачам легко спільно працювати над проектами. Ви можете додавати співробітників до дошок і присвоїти їм завдання, коментувати картки і спільно вирішувати завдання.

icon

Гнучкість

Trello може бути використаний для різних видів проєктів і завдань, від особистих списків справ до командної роботи над складними проєктами. Ви можете налаштовувати структуру дошок та списків під свої потреби.

icon

Можливість встановлювати дедлайни

Trello має додатки для мобільних пристроїв (Android та iOS), а також доступний через веб-версію, що дозволяє користуватися ним з будь-якого пристрою з доступом до Інтернету. Аналогічний функціонал має і Yaware.

Як почати використовувати інтеграцію Trello з Yaware

Щоб почати використовувати інтеграцію Trello з Yaware, вам потрібно:

icon

Створити обліковий запис
icon

Увійти в систему

Загалом, Trello – це інструмент для командної співпраці, який дозволяє організовувати будь-що, щоб ваші проекти відповідали завданням.

Щоб почати використовувати інтеграцію, вам потрібно створити обліковий запис Zapier і підключити свої облікові записи Trello та Yaware. Після цього ви зможете створити автоматизації, які відповідають вашим потребам. Детальні кроки налаштування Zapier.

Як розпочати використовувати Yaware.TimeTracker?

Крок 1

icon

Крок 2

icon

Встановіть Yaware.TimeTracker на всі пристрої, якими користуються ваші співробітники. Для цього надішліть спеціальний email із запрошенням на встановлення агента Yaware.

Крок 3

icon

Додайте відділи, налаштуйте графіки роботи та інші розділи згідно своїх потреб.

Крок 4

icon

Відстежуйте дані, зібрані Yaware.TimeTracker, щоб визначити можливості для оптимізації роботи. Використовуйте звіти для аналізу часу, витраченого на різні завдання.

Дізнайтесь більше про можливі варіанти інтеграцій

jira mailchimp slack calendar hubspot drive

Загалом, інтеграція Trello з Yaware – це потужний інструмент, який може допомогти вам підвищити ефективність роботи та продуктивність команди.

Почніть використовувати інтеграцію Trello з Yaware вже сьогодні, щоб покращити ефективність використання робочого часу

Yaware пропонує 14 днів безкоштовного користування програмою, щоб ви могли відчути її функціональність в повній мірі!

Зареєструйтеся та почніть облік робочого часу вже зараз!
Спробуйте роботу сервісу в різних тарифних планах.
Дякуємо за реєстрацію
Виконується вхід до вашого профілю ...
loader

Якщо автоматичний вхід був невдалий, спробуйте увійти тут

Доступ до демо-версії
Запит на онлайн-презентацію

*Тривалість презентації до 30 хвилин

Запит ціни для Yaware Enterprise

Будь ласка, залиште свій запит на ціну Yaware.TimeTracker Enterprise

Замовлення послуг по впровадженню
[contact-form-7 id="16803"]

Додати відгук

Будь ласка, поділіться своїм досвідом про те, як система Yaware допомогла Вам у вирішенні ваших завдань

Інтеграція Yaware з Jira

Залиште тут заявку і ми повідомимо вас, коли буде реалізована функція інтеграції