Інтеграція Yaware.Time.Tracker із Salesforce за допомогою Zapier

Salesforce – це інтернет-платформа для управління відносинами з клієнтами (CRM) і автоматизації бізнес-процесів. Вона надає компаніям і організаціям інструменти для ведення і аналізу даних клієнтів, управління продажами, маркетингу, обслуговування клієнтів, а також для розробки різних додатків і послуг на основі хмарних технологій.

Yaware.TimeTracker дозволяє компаніям та командам вести облік робочого часу, відстежувати використання програм та веб-сайтів працівниками, а також аналізувати продуктивність робочого процесу.

Переваги використання Salesforce із функцією інтеграції із Zapier

icon

Управління продажами

Salesforce надає інструменти для ведення і відстеження угод та продажів, встановлення цілей та аналізу результатів.

icon

Автоматизація маркетингу

Платформа дозволяє створювати маркетингові кампанії, відстежувати результати та взаємодіяти з потенційними клієнтами.

icon

Підтримка клієнтів

Salesforce надає інструменти для забезпечення якісного обслуговування клієнтів, слідкування за запитами і вирішення проблем.

icon

CRM

Salesforce дозволяє збирати, зберігати та аналізувати інформацію про клієнтів та контакти, що допомагає підвищити якість обслуговування клієнтів.

Як почати використовувати інтеграцію Salesforce з Yaware

Щоб почати використовувати Salesforce, вам потрібно:

icon

Зареєструватися на веб-сайті Salesforce
icon

Обрати потрібний план

Загалом, Salesforce – це провідна корпоративна програма для керування взаємодією з клієнтами (CRM).

Щоб почати використовувати інтеграцію, вам потрібно створити обліковий запис Zapier і підключити свої облікові записи Salesforce та Yaware. Після цього ви зможете створити автоматизації, які відповідають вашим потребам. Детальні кроки налаштування Zapier.

Як розпочати використовувати Yaware.TimeTracker?

Крок 1

icon

Крок 2

icon

Встановіть Yaware.TimeTracker на всі пристрої, якими користуються ваші співробітники. Для цього надішліть спеціальний email із запрошенням на встановлення агента Yaware.

Крок 3

icon

Додайте відділи, налаштуйте графіки роботи та інші розділи згідно своїх потреб.

Крок 4

icon

Відстежуйте дані, зібрані Yaware.TimeTracker, щоб визначити можливості для оптимізації роботи. Використовуйте звіти для аналізу часу, витраченого на різні завдання.

Дізнайтесь більше про можливі варіанти інтеграцій

jira mailchimp slack calendar hubspot drive

Загалом, інтеграція Salesforce з Yaware – це потужний інструмент, який може допомогти вам підвищити ефективність роботи та продуктивність команди.

Почніть використовувати інтеграцію Salesforce з Yaware вже сьогодні, щоб покращити ефективність використання робочого часу

Yaware пропонує 14 днів безкоштовного користування програмою, щоб ви могли відчути її функціональність в повній мірі!

Зареєструйтеся та почніть облік робочого часу вже зараз!
Спробуйте роботу сервісу в різних тарифних планах.
Дякуємо за реєстрацію
Виконується вхід до вашого профілю ...
loader

Якщо автоматичний вхід був невдалий, спробуйте увійти тут

Ваші ідеї / пропозиції

У Вас є ідеї, як зробити сервіс ще кориснішим для Вас? Напишіть нам. Давайте разом зробимо сервіс ще кращим!

Дякуємо, що ділитеся своїми ідеями і допомагаєте нам стати кращими!
Подивитися всі ідеї можна на порталі ідей

Напишіть коротко суть ідеї
 *
Вкажіть вашу електронну пошту
 *
Розпишіть ідею або пропозицію більш детально
 *
ajax-loader
Доступ до демо-версії
Запит на онлайн-презентацію

*Тривалість презентації до 30 хвилин

Запит ціни для Yaware Enterprise

Будь ласка, залиште свій запит на ціну Yaware.TimeTracker Enterprise

Замовлення послуг по впровадженню
[contact-form-7 id="16803"]

Додати відгук

Будь ласка, поділіться своїм досвідом про те, як система Yaware допомогла Вам у вирішенні ваших завдань

Інтеграція Yaware з Jira

Залиште тут заявку і ми повідомимо вас, коли буде реалізована функція інтеграції