Інтеграція Yaware.Time.Tracker із Zendesk за допомогою Zapier

Zendesk – це платформа для управління клієнтським сервісом та взаємодії з клієнтами, яка надає різноманітні інструменти для підтримки клієнтів, автоматизації процесів та вирішення проблем.

Yaware.TimeTracker – це система автоматичного моніторингу робочого часу з безліччю корисних функцій: точний аналіз ефективності, персональна статистика, управління задачами та проєктами та багато іншого.

Переваги використання Zendesk

icon

Мультиканальність

Zendesk об'єднує в собі різні канали комунікації, такі як електронна пошта, чат, телефон та соціальні мережі. Це дозволяє вам ефективно взаємодіяти з клієнтами на будь-яких платформах.

icon

Спільна робота

Платформа надає систему квитків для організації та відстеження всіх запитань та скарг клієнтів. Крім того, співробітники можуть спільно працювати над рішенням завдань.

icon

Автоматизація завдань

Zendesk дозволяє автоматизувати багато рутинних завдань, таких як надсилання автоматичних відповідей, розподіл завдань та нагадування про терміни.

icon

Аналітика та звітність

Система надає інструменти для аналізу продуктивності служби підтримки, збираючи дані про час відповіді, ефективність агентів та інші метрики.

Як почати використовувати інтеграцію Zendesk з Yaware

Щоб почати використовувати інтеграцію Zendesk з Yaware, вам потрібно:

icon

Створити обліковий запис
icon

Увійти в систему

Zendesk – це потужний інструмент для управління клієнтським сервісом, який допомагає організаціям покращити ефективність підтримки клієнтів, спростити робочі процеси та покращити взаємодію з клієнтами.

Щоб почати використовувати інтеграцію, вам потрібно створити обліковий запис Zapier і підключити свої облікові записи Zendesk та Yaware. Після цього ви зможете створити автоматизації, які відповідають вашим потребам. Детальні кроки налаштування Zapier.

Як розпочати використовувати Yaware.TimeTracker?

Крок 1

icon

Крок 2

icon

Встановіть Yaware.TimeTracker на всі пристрої, якими користуються ваші співробітники. Для цього надішліть спеціальний email із запрошенням на встановлення агента Yaware.

Крок 3

icon

Додайте відділи, налаштуйте графіки роботи та інші розділи згідно своїх потреб.

Крок 4

icon

Відстежуйте дані, зібрані Yaware.TimeTracker, щоб визначити можливості для оптимізації роботи. Використовуйте звіти для аналізу часу, витраченого на різні завдання.

Дізнайтесь більше про можливі варіанти інтеграцій

jira mailchimp slack calendar hubspot drive

Інтеграція Zendesk з Yaware – це потужний інструмент, який може допомогти вам підвищити ефективність роботи та продуктивність команди

Почніть використовувати інтеграцію Zendesk з Yaware вже сьогодні, щоб покращити управління командою та робочим часом

Yaware пропонує 14 днів безкоштовного користування програмою, щоб ви могли відчути її функціональність в повній мірі!

Зареєструйтеся та почніть облік робочого часу вже зараз!
Спробуйте роботу сервісу в різних тарифних планах.
Дякуємо за реєстрацію
Виконується вхід до вашого профілю ...
loader

Якщо автоматичний вхід був невдалий, спробуйте увійти тут

Ваші ідеї / пропозиції

У Вас є ідеї, як зробити сервіс ще кориснішим для Вас? Напишіть нам. Давайте разом зробимо сервіс ще кращим!

Дякуємо, що ділитеся своїми ідеями і допомагаєте нам стати кращими!
Подивитися всі ідеї можна на порталі ідей

Напишіть коротко суть ідеї
 *
Вкажіть вашу електронну пошту
 *
Розпишіть ідею або пропозицію більш детально
 *
ajax-loader
Доступ до демо-версії
Запит на онлайн-презентацію

*Тривалість презентації до 30 хвилин

Запит ціни для Yaware Enterprise

Будь ласка, залиште свій запит на ціну Yaware.TimeTracker Enterprise

Замовлення послуг по впровадженню
[contact-form-7 id="16803"]

Додати відгук

Будь ласка, поділіться своїм досвідом про те, як система Yaware допомогла Вам у вирішенні ваших завдань

Інтеграція Yaware з Jira

Залиште тут заявку і ми повідомимо вас, коли буде реалізована функція інтеграції