Підвищення ефективності маркетингового агентства за допомогою Yaware
У конкурентному світі маркетингу важливо слідкувати за проектами та кампаніями. Готові максимізувати результативність своєї команди та перевершити очікування клієнтів? Тоді ви знайшли правильний інструмент.
Yaware пропонує ефективне рішення, створене спеціально для маркетингових агентств, яке буде корисним як вашій команді, так і клієнтам.




Використання YawareTimetracker у маркетинговому агентстві
Переваги використання Yaware:
Точний облік часу: за допомогою Yaware маркетингове агентство може відстежувати час, витрачений на різні проекти та завдання. Це допомогає виявити, наприклад, що творчі завдання дизайну займають більше часу, ніж очікувалося, і покращити розподіл ресурсів та планування проектів.
Оптимізація ресурсів: використовуючи дані Yaware про витрачений час, маркетингове агентство може ефективніше розподіляти ресурси. Можна виявити, наприклад, що деякі члени команди недозавантажені завданнями, і це дає змогу перерозподілити завдання та покращити продуктивність всієї команди.
Оптимізація робочих графіків:
Збір та аналіз даних про робочий час допомагає оптимізувати графіки роботи, враховуючи найбільш продуктивні періоди.
Генерація звітів та аналітика:
Інструмент дозволяє генерувати різноманітні звіти та проводити аналіз для вдосконалення стратегій та прийняття управлінських рішень.
Оптимізація використання ресурсів:
Аналіз даних про робочий час допомагає ефективно розподіляти ресурси та зменшувати витрати на непродуктивні дії.
Підвищення ефективності маркетингових кампаній:
Збір інформації про час, витрачений на конкретні завдання, може покращити планування та виконання маркетингових стратегій.

Основні функції програми обліку робочого часу у маркетинговому агентстві
Більше можливостей з Yaware
Як почати використовувати Yaware у маркетинговому агентстві?
, використавши реальні email і телефон (ці контактні дані потрібно буде верифікувати для безпеки збереження ваших данних).
Зробіть базові налаштування (графік роботи, опції моніторингу, необхідність відстеження офлайн-активності тощо).
Запросіть колег встановити тайм-трекер – спеціальну програму, яка інсталюється на комп’ютер. Ви можете зробити це, надіславши спеціальне запрошення зі свого кабінету, або масово, через внутрішню мережу (для цього знадобиться системний адміністратор).
Почніть вести відстеження часу!
Успішні приклади впровадження Yaware






Не гайте часу, а управляйте ним! Спробуйте прямо зараз – розпочніть тест системи підвищення продуктивності Yaware
Просто почніть з реєстрації і дотримуйтеся інструкцій, які надаються у кабінеті, а також на email