Облік робочого часу в рекламному агентстві

Хочете забути про аврал, переноси дедлайнів, а ще й мати залізні аргументи для клієнтів, на що йдуть їхні гроші? Облік робочого часу в рекламному агентстві дозволяє домогтися високої швидкості виконання завдань, від яких залежить репутація компанії.

Yaware.TimeTracker — це сервіс, який допомагає контролювати роботу офісних і віддалених співробітників, вести облік часу в автоматичному режимі і підвищувати продуктивність команди.

capterra
g2
crozdesk
14 роківна ринку
3100+компаній
40+ країнсвіту

Переваги використання програми обліку робочого часу YawareTimetracker у рекламному агентстві

YawareTimetracker – це не просто програма, яка буде рахувати години роботи за комп’ютером, а ціла система підвищення продуктивності, яка дозволить вам:

  • автоматизувати табель робочого часу як офісних, так і дистанційних співробітників,
  • фіксувати й зберігати повну історію дій співробітника протягом робочого дня із витратами часу,
  • замірювати долю використання робочих продуктивних сайтів і ресурсів і виявляти приховані втрати часу  на непродуктивних ресурсах,
  • автоматизувати обрахунок заробітної плати для дистанційних співробітників і фіксувати вартість відпрацьованих годин для проектних задач по кожному з ваших клієнтів, щоб мати обгрунтування для виставлених рахунків,
  • підвищити робочу дисципліну співробітників без “задушевних розмов” і штрафів,
  • аналізувати й розподіляти навантаження,
  • позбутися овертаймів, переносів дедлайнів та допомогти своїм співробітникам витримувати здоровий баланс між роботою та особистим життям,
  • планувати задачі точніше, знаючи, скільки часу насправді витрачається на завдання того чи іншого типу,
  • розробити прозору й зрозумілу систему мотивації, враховуючи як фактичний результат праці, так і витрачений час і зусилля на її виконання,
  • розширювати штат тільки тоді, коли це насправді необхідно

Основні корисні функції програми обліку робочого часу у рекламному агентстві

icon

Точний облік часу онлайн- та офлайн-активності

Тайм-трекер фіксує кожну робочу хвилину і не дозволяє редагувати звіти у кабінеті керівника. Зібрані ним данні – об’єктивна картина робочого дня співробітника, яка враховує як роботу за комп’ютером, так і зустрічі, наради, звіти або дзвінки офлайн (за необхідності)

icon

Вбудований таск-менеджер

Ведіть проекти для різних клієнтів, ставте задачі й призначайте відповідальних – і ведіть об’єктивний облік робочого часу, витраченого на кожну з задач. Додатково у задачі буде збережено історію її виконання: які сайти чи програми використовувалися, які документи відкривалися.

icon

Продуктивні й непродуктивні сайти й програми

Youtube і Facebook можуть бути робочими інструментами для маркетолога, але не бухгалтера, згодні? Перевірте налаштування бажаних і небажаних програм і ресурсів для різних відділів – і позбувайтеся у своїй компанії непродуктивних втрат часу, адже тепер долю небажаних дій і сайтів у картині робочого дня неможливо буде приховати!

icon

Автоматизація розрахунку оплати

Якщо ви отримуєте від клієнтів погодинну оплату роботи дизайнерів чи проджект-менеджера, скористайтеся простою можливістю одразу обраховувати суму оплати за їх робочий час. Тепер ви зможете надсилати клієнтам звіти з прозорим і зрозумілим обгрунтуванням у вигляді звітів з тайм-трекера.

icon

Focus-mode

Спеціальний режим для співробітників для виконання найскладніших задач, які потребують максимальної зосередженості протягом короткого проміжку часу. Просто не дасть відволіктися, адже не пустить на сторонні ресурси, окрім вказаного як необхідний для задачі.

icon

Різноманітні звіти для всебічної аналітики

Маємо для вас 18 видів звітів, які задовольнять ваші потреби для аналітики робочих процесів усередині команди й відобразять продуктивність як окремих співробітників, так і команд, відділів або філій.

З чого почати використовувати Yaware як програму обліку робочого часу у рекламному агентстві?

Крок 1

icon

, використавши реальні email і телефон (ці контактні дані потрібно буде верифікувати для безпеки збереження ваших данних).

Крок 2

icon

Зробіть базові налаштування (графік роботи, опції моніторингу, необхідність відстеження офлайн-активності тощо).

Крок 3

icon

Запросіть колег встановити тайм-трекер – спеціальну програму, яка інсталюється на комп’ютер. Ви можете зробити це, надіславши спеціальне запрошення зі свого кабінету, або масово, через внутрішню мережу (для цього знадобиться системний адміністратор).

Крок 4

icon

Почніть вести відстеження часу!

Успішні приклади впровадження Yaware

netpeak visotskiy tickets.ua bogdan zakupka binotel

Не гайте часу, а управляйте ним! Спробуйте прямо зараз – розпочніть тест системи підвищення продуктивності Yaware

Наші менеджери допоможуть вам підготуватися до впровадження тайм-трекеру. Тут немає нічого складного.

Просто почніть з реєстрації і дотримуйтеся інструкцій, які надаються у кабінеті, а також на email

Зареєструйтеся та почніть облік робочого часу вже зараз!
Спробуйте роботу сервісу в різних тарифних планах.
Дякуємо за реєстрацію
Виконується вхід до вашого профілю ...
loader

Якщо автоматичний вхід був невдалий, спробуйте увійти тут

Доступ до демо-версії
Запит на онлайн-презентацію

*Тривалість презентації до 30 хвилин

Запит ціни для Yaware Enterprise

Будь ласка, залиште свій запит на ціну Yaware.TimeTracker Enterprise

Замовлення послуг по впровадженню
[contact-form-7 id="16803"]

Додати відгук

Будь ласка, поділіться своїм досвідом про те, як система Yaware допомогла Вам у вирішенні ваших завдань

Інтеграція Yaware з Jira

Залиште тут заявку і ми повідомимо вас, коли буде реалізована функція інтеграції