Облік робочого часу в рекламному агентстві
Хочете забути про аврал, переноси дедлайнів, а ще й мати залізні аргументи для клієнтів, на що йдуть їхні гроші? Облік робочого часу в рекламному агентстві дозволяє домогтися високої швидкості виконання завдань, від яких залежить репутація компанії.
Yaware.TimeTracker — це сервіс, який допомагає контролювати роботу офісних і віддалених співробітників, вести облік часу в автоматичному режимі і підвищувати продуктивність команди.
Переваги використання програми обліку робочого часу YawareTimetracker у рекламному агентстві
YawareTimetracker – це не просто програма, яка буде рахувати години роботи за комп’ютером, а ціла система підвищення продуктивності, яка дозволить вам:
- автоматизувати табель робочого часу як офісних, так і дистанційних співробітників,
- фіксувати й зберігати повну історію дій співробітника протягом робочого дня із витратами часу,
- замірювати долю використання робочих продуктивних сайтів і ресурсів і виявляти приховані втрати часу на непродуктивних ресурсах,
- автоматизувати обрахунок заробітної плати для дистанційних співробітників і фіксувати вартість відпрацьованих годин для проектних задач по кожному з ваших клієнтів, щоб мати обгрунтування для виставлених рахунків,
- підвищити робочу дисципліну співробітників без “задушевних розмов” і штрафів,
- аналізувати й розподіляти навантаження,
- позбутися овертаймів, переносів дедлайнів та допомогти своїм співробітникам витримувати здоровий баланс між роботою та особистим життям,
- планувати задачі точніше, знаючи, скільки часу насправді витрачається на завдання того чи іншого типу,
- розробити прозору й зрозумілу систему мотивації, враховуючи як фактичний результат праці, так і витрачений час і зусилля на її виконання,
- розширювати штат тільки тоді, коли це насправді необхідно
Основні корисні функції програми обліку робочого часу у рекламному агентстві
Більше можливостей з Yaware
З чого почати використовувати Yaware як програму обліку робочого часу у рекламному агентстві?
, використавши реальні email і телефон (ці контактні дані потрібно буде верифікувати для безпеки збереження ваших данних).
Зробіть базові налаштування (графік роботи, опції моніторингу, необхідність відстеження офлайн-активності тощо).
Запросіть колег встановити тайм-трекер – спеціальну програму, яка інсталюється на комп’ютер. Ви можете зробити це, надіславши спеціальне запрошення зі свого кабінету, або масово, через внутрішню мережу (для цього знадобиться системний адміністратор).
Почніть вести відстеження часу!
Успішні приклади впровадження Yaware
Не гайте часу, а управляйте ним! Спробуйте прямо зараз – розпочніть тест системи підвищення продуктивності Yaware
Просто почніть з реєстрації і дотримуйтеся інструкцій, які надаються у кабінеті, а також на email