Що таке план маркетингового проєкту?

План маркетингового проєкту – звіт або презентація, в якій ви окреслюєте свою маркетингову стратегію. Він охоплює ваші маркетингові цілі та кроки, які ви зробите для досягнення цих цілей, і способи їх вимірювання. План може бути як для певного періоду (наприклад, наступного кварталу чи року), так і для певної події (наприклад, запуску продукту). 

 

Тож давайте розглянемо, що включено до маркетингового плану і в чому полягає його основна мета.

 

6 елементів маркетингового плану

Немає двох однакових маркетингових проєктів, тому не буде і двох маркетингових планів. Однак більшість успішних маркетингових планів зазвичай мають ці дев’ять спільних елементів.

  1. Аналіз ринку та цільової аудиторії

Перед тим як розпочати будь-який маркетинговий проєкт, необхідно з'ясувати, хто є вашою цільовою аудиторією, та дослідити ринок, що допоможе зрозуміти сильні та слабкі сторони конкурентів, ідентифікувати можливості для розвитку та визначити потенційні загрози.

 

  1. Цілі проєкту 

Чітке формулювання цілей маркетингового проєкту допомагає визначити, якого результату ви хочете досягти. Важливо встановлювати саме “розумні” цілі – тобто конкретні, досяжні, реалістичні та обмежені у часі.

 

  1. Стратегія

Ще одним із ключових елементів маркетингового проєкту є розробка стратегії продукту або послуги. Це включає в себе визначення унікальних характеристик, переваг та цінності вашої пропозиції для цільової аудиторії. Необхідно розробити яскравий бренд, який приверне увагу споживачів і вирізнить вас на тлі конкурентів.

 

  1. Промоція та реклама

Ефективна стратегія промоцій та реклами допоможе привернути увагу до вашого продукту чи послуги. Це може включати в себе використання різноманітних медіа-каналів, соціальних мереж, контент-маркетингу та інших інструментів для створення позитивного іміджу і збільшення обсягів продажів.

 

  1. Ресурси та бюджет

Для успішної реалізації маркетингового проєкту важливо мати достатньо ресурсів та необхідний бюджет. Тож треба визначити, скільки коштуватиме впровадження стратегії, а також забезпечити необхідні людські, фінансові та технічні ресурси.

 

  1. Метрики та вимірювання

Налаштування показників на початку проєкту надасть вам можливість спостерігати за успіхом проєкту в режимі реального часу та допоможе зрозуміти всім учасникам, як виглядатиме успіх.

 

Найкращі показники залежатимуть від ваших загальних цілей.

 

Як створити маркетинговий план?

Визначте зацікавлених сторін

Зацікавлені сторони можуть бути як внутрішні (наприклад, генеральний директор чи співробітники), так і зовнішні (постачальники чи клієнти)

 

Зберіть команду

Більшість проєктних команд складаються з 6-10 людей, проте краще зосередитись на тому, щоб залучити невелику групу людей, які мають необхідні знання, досвід і повноваження для виконання роботи. Наприклад, якщо ваш проєкт стосується контент-маркетингу, то менеджера, SEO, автора контенту та SMM буде достатньо. 

 

Організуйте комунікацію

Доволі великий відсоток провалів проєктів пов’язаний саме з погано організованою комунікацією. Тож, по-перше, вирішіть, де і як буде спілкуватися ваша команда (електронна пошта, месенджер чи Slack тощо).

 

Ще одним хорошим способом підвищення прозорості та покращення комунікації є впровадження системи моніторингу часу – Yaware.TimeTracker

 

За допомогою Yaware.TimeTracker ви можете бачити, як довго колеги працюють над тією чи іншою задачею, коли виникають труднощі і відповідно, коли реагувати, виділивши більше ресурсів або запросивши іншого члена команди, щоб допомогти. Впровадження інструменту Yaware допоможе зменшити напругу під час амбітних проєктів вашої компанії. 

 

Створіть список завдань

Пам’ятайте, що діяльність вашого проєкту має бути вестися відповідно до пріоритетів зацікавлених сторін. Для цього визначте пріоритет кожної задачі та складіть список. 

 

Передбачайте ризики 

Один із способів передбачити ризик – провести SWOT-аналіз. Це огляд ваших сильних і слабких сторін, можливостей і загроз.

 

Ведіть моніторинг

Ми вже говорили про важливість тайм-менеджменту, що моніторинг та регулярне звітування є ключовими для вчасного та успішного виконання проєкту. І один із способів зробити це – використовувати спеціальний інструмент, який ми вже згадували раніше.

 

Yaware пропонує користування програмою 14 днів безкоштовно, щоб ви могли відчути її функціонал в повній мірі!

Хочете почати використовувати Yaware.TimeTracker? Зареєструйтесь просто зараз

Register

Ефективний облік часу за комп'ютером

Коментарі закриті.