B2B – це модель ведення бізнесу, коли клієнтом є не індивідуальний споживач, а інший бізнес. Імідж в цій сфері надзвичайно важливий, тому що це не лише дає можливість залучати нових клієнтів, але й утримувати тих, хто вже з вами. 

Вимоги до B2B-компаній набагато вищі, тому що їхніми послугами користується не один споживач, а інша компанія, для якої в пріоритеті зовсім інші аспекти. Конкуренція на цьому ринку досить велика, тому варто звернути увагу на те, як саме взаємодіяти з клієнтами. 

Сайт – це основний портал для багатьох сучасних B2B-компаній. Завдяки йому ви можете провести користувача по всім важливим аспектам взаємодії, краще пояснити структуру вашої компанії та познайомити з вашим продуктом. 

В цій статті від наших партнерів, конструктора сайтів Weblium, ви дізнаєтеся, як дизайн впливає на роботу B2B-компаній та як зробити ваш сайт успішнішим. 

 

Головні елементи дизайну на сайті для B2B-компаній

Дизайн сайту має бути досконалим, а його наповнення — відповідати на всі запитання користувачів. За статистикою, 80% B2B-компаній сфокусовані на роботі як в офлайні, так і в онлайні. І для того, щоб сайт працював ефективніше, треба врахувати всі аспекти, які допоможуть клієнтам обрати саме вас.

Навігація сайту

Шлях користувача – це головний момент, який треба враховувати під час того як ви створюєте B2B-сайт. Навіть якщо ваш сайт поступається в унікальних дизайнерських рішеннях або виглядає мінімально застаріло, зручна навігація – це те, що втримає ваших клієнтів та допоможе новим краще орієнтуватися. 

Більше за 75%  користувачів кажуть, що вони радше звернуться до конкурентів, якщо шлях користувача на сайті не продуманий. Саме тому треба проаналізувати кожен нюанс та кожен клік потенційного клієнта. Для цього в хедері треба розмістити посилання на важливі сторінки. Має бути сторінка “про нас”, деталі про продукт, тарифні плани (або умови продажу), інформація про додаткові акції, блог з останніми новинами компанії.

Загальний дизайн

Не можна забувати про зовнішній вигляд сайту. Він має захоплювати користувача, але не бути надто нав’язливим. Кожен елемент сайту у зв’язці з іншими має створити унікальний дизайн та змусити клієнта зупинитися на ваших послугах. 

  • Текст. Шрифти важливі. Але, сфокусуватися варто на 2-3 варіантах. При цьому лише один шрифт буде основним. Він може бути використаний у звичайних текстах, статтях для блогу, відповідях на питання. Рукописні шрифти читаються набагато важче, а чим довше користувач намагається зрозуміти, що написано, тим менший шанс, що він обере вашу компанію. За потреби, такі шрифти варто використовувати лише в заголовках. 
  • Зображення. Обирати зображення не так важко, як здається. Хоча ви й співпрацюєте з іншими бізнесами, емоційний аспект важливий. До прикладу, якщо ваша компанія сфокусована на розробці CRM-системи, ви можете показати не лише її інтерфейс, підкреслюючи зручність, але й звернути увагу на емоційний аспект, використовуючи фотографії щасливого колективу. 
  • Кольори. Кольорова гамма надзвичайно важлива. Вона створює правильний настрій та одразу налаштовує користувача на необхідну вам емоцію. Якщо ваша компанія продає екологічні товари, доцільним буде використання зеленого та білого кольорів. Темні відтінки сірого, синього та зеленого часто використовують компанії, які сфокусовані на ІТ-сфері. Використання надто яскравої кольорової палітри буде зайвим, тому що такі рішення можуть втомити користувачів. 

Універсального рішення для дизайну сайту компанії немає. Але необхідно скласти план та визначити, яку емоцію має викликати дизайн та які дії має виконати клієнт.

Цільова аудиторія та бренд

Цільова аудиторія впливає не лише на контент сайту, але й на його загальний зовнішній вигляд. Якщо ваша цільова аудиторія – це стартапи, то варто сфокусуватися на мінімалізмі. Показуйте більше фото, акцентуйте на спеціальних пропозиціях, покажіть, як ваш продукт зможе покращити роботу стартапу.

Якщо ви фокусуєтеся на співпраці з компаніями, які давно на ринку, варто звернути увагу на фактичні переваги вашого продукту над іншими. 

Окрім того, ваш бренд має бути впізнаваним для потенційних клієнтів. Весь зовнішній вигляд сайту має доповнювати ваш логотип і навпаки. Якщо лого виглядає так, ніби ви просто вставили його на макет іншого сайту, клієнт це помітить. Це надважливий аспект, який вибудовує довіру до вашого продукту і вашої компанії.  

Контент

Наповнення сайту – головний спосіб комунікації з клієнтами. Простих та абстрактних висловів в комбінації з гарними дизайнерськими рішеннями не буде достатньо для того, щоб бізнес обрав вашу компанію. 

Але і перенавантажувати інформацією також шкідливо. Звісно, все залежить від вашої цільової аудиторії, але використання лаконічних та зрозумілих повідомлень дозволить більшості користувачів, які відвідують ваш сайт, зрозуміти, чому треба обрати саме ваші послуги. 

Щодо типів контенту, то все залежить від контексту, але на вашому сайті можуть бути:

  • Мануали. Ви можете показати потенційним клієнтам, як використовувати ваш товар чи послуги. Це додасть зрозумілості до вашої концепції та покаже користувачам покроково, як використовувати ваш продукт. 
  • Сторінка переваг. Короткі тезові повідомлення про конкурентні переваги вашого товару. Окрім того, якщо ваша компанія має різні тарифні плани, то можна додати переваги одного над іншим.
  • Блог. Блог – це місце, де ви можете втілити своє бажання створювати розгорнуті тексти. Він не лише додасть експертності для вашого сайту, але й зможе залучити нових користувачів за допомогою SEO. 

Окрім того, під час текстового наповнення варто розповідати користувачам про вашу мету, історію, концепцію. Завдяки відповідному текстовому наповненню ви зможете вибудувати тісний зв’язок з аудиторією.

 

Як дизайн вибудовує довіру

Довіра – це один з головних показників, який впливає на продажі. Якщо ваш сайт зручний, виглядає сучасно та просто пояснює складні робочі процеси – клієнти будуть вам довіряти більше. Так само і з оновленнями. Якщо ви чуєте користувачів вашого сайту та покращуєте вже існуючий концепт – клієнти зможуть побачити повну віддачу. 

Психологічний вплив сайту

Використання психології кольору – це важливий момент, який налаштовує користувача на необхідне вам рішення. Саме через колір можна відобразити настрій, який має виникнути в клієнта. 

До прикладу, якщо вам потрібно, щоб клієнт був заряджений енергією, варто використовувати червоний та жовтий кольори. Якщо вам треба, щоб користувач ознайомлювався з великою кількістю інформації про продукт (умови використання, нюанси, як інтегрувати), то варто використовувати саме таку палітру, щоб користувач не втомлювався і був достатньо заряджений для того, аби придбати ваш продукт чи послугу. 

Якщо вам достатньо використання декількох змістовних і лаконічних повідомлень, використовуйте холодні кольори. Так ви покажете зваженість та надійність вашої компанії. 

Цінності через дизайн

Відображення цінностей також важливе. В той час як історія компанії передається через текст, місія та цінності можуть чітко відстежуватися за допомогою кольорів та зображень. 

Звісно, універсального рішення немає, але є приклади кольорів, які можна використати для відображення цілей. 

  • Зелений, білий та жовтий кольори демонструють екологічний аспект продукту чи послуг. Так, якщо ваша місія – це допомагати бізнесам вести свої справи не забруднюючи природу, використання таких кольорів буде перевагою.
  • Синій, сірий, темно-зелений часто використовують для зображення надійності та впевненості. Через такі кольори ви можете показати, що ваша основна мета – це повністю покрити якийсь аспект ведення бізнесу, створити опору. 
  • Використання яскравих та теплих кольорів, або комбінація теплих та холодних дозволить продемонструвати, що ваша мета – це послуги для всіх. Так ви показуєте, що готові співпрацювати з будь-яким бізнесом, надаючи універсальні послуги.

Окрім того, варто комбінувати кольори із зображеннями. Для універсального продукту можна показати різні категорії людей, які ним користуються. 

Екологічний продукт можна доповнювати інфографіками, які демонструють, що ті методи, які ви використовуєте, позитивно впливають на природу.

 

Приклади сайтів успішних B2B-компаній

Надихнутися концепціями інших компаній та проглянути, які рішення будуть ідеальними для вашого сайту, а які ні – це завжди правильно. Тут ви можете ознайомитися з трьома успішними дизайнами B2B-компаній.

  • Shepper. Це сервіс, який збирає бажану інформацію для бізнесів. Сайт акцентує на цьому увагу. Ви можете знайти успішні кейси компанії, партнерів, які користуються її послугами та загальні принципи роботи, які підкріплені не лише словами, але й відео та зображеннями. 

  • LearnUpon. LearnUpon – це компанія, яка дає можливість різним бізнесам створювати освітні програми як для своїх працівників та партнерів. Емоційний аспект зображень гарно поєднується з конкретними та чіткими тезами, які наголошують на тому, що платформа допомагає зростати та отримувати результати.

  • Mailchimp. Це сервіс для e-mail маркетингу. Мінімалістичний дизайн підкріплений емоційними фото працівників. Інформація про тарифні плани на головній сторінці, а також багато анімацій, які показують простоту роботи з ресурсом. Так клієнт одразу бачить, як сервіс працює і які можливості пропонує.

Ці компанії не єдині, хто досяг успіху, але є знаковими для відображення вдалих дизайнерських рішень. Вони показують, що продукт оптимізує роботу клієнтів, не соромляться говорити про свої переваги, активно використовують такі елементи, як анімації та відео. 

 

Як зробити дизайн сайту кращим для споживача?

Дати користувачу зрозуміти, що ви піклуєтесь про нього – дуже важливо. Варто втілити через дизайн сайту основну думку – ви хочете, щоб всі могли скористатися вашими послугами зі зручністю. І є декілька методів, які допоможуть це втілити на сайті. 

Адаптивність

Велика кількість користувачів зараз заходить на сайти, використовуючи смартфони. Адаптувати сайт під мобільні пристрої – вкрай важливо. Клієнту завжди необхідно мати можливість вийти з вами на контакт, дізнатися більше про сервіси та показати колегам ваш сайт з послугами. 

Тому, розробляючи дизайн, варто завжди думати про те, як його адаптувати під мобільні пристрої так, щоб сайт виглядав повноцінно.

Мультимовність

Якщо ви націлені на міжнародний ринок або розумієте, що ваші послуги можуть бути актуальними не лише для України, але й для країн Європи, ви можете створити версії сайту різними мовами. 

Цей крок значно підвищить конверсію сайту та залучить більше людей до ваших послуг. Велика кількість B2B-компаній використовують локально українську мову і додають англійську.

Відгуки

Якщо ви створюєте B2B-сайт, вам треба показати, що продукт релевантний та актуальний. Якщо у вас вже є лояльна аудиторія, вам варто додати їхні відгуки про ваші послуги. 

До прикладу, ви можете розмістити їх на сайті окремим блоком, або інтегрувати їх з інших, незалежних ресурсів для відгуків. 

 

Створіть свій сайт швидко і легко

B2B-сайт – це завжди актуально. Це чудовий спосіб привернути увагу більшої аудиторії до вашого сервісу та показати компаніям вашу значущість у певній сфері. Використовуючи поради зі статті, ви зможете покращити вже існуючий сайт або втілити нові ідеї.

А якщо ви хочете створити сайт швидко, використовуючи як свої унікальні рішення, так і вже готові шаблони – спробуйте Weblium. Тут ви зможете скористатися бібліотекою шаблонів для різних ніш бізнесу або розробити повністю новий ресурс з нуля.

Register

Ефективний облік часу за комп'ютером

Коментарі закриті.