Залученість співробітників  дозволяє менеджменту компанії вимірювати та керувати поглядами співробітників на важливі елементи робочого процесу і культури.

Використовуючи цей показник, ви можете дізнатися, що треба зробити, щоб поліпшити зв'язок ваших співробітників з роботою, яку вони виконують, і з вашою компанією.

Можна спрогнозувати, що рівень залученості буде і далі знижуватися. Якщо спочатку на цей показник дуже вплинула пандемія і світова криза, спричинена нею, то у 2022 році додалася ще і війна в Україні, криза від якої також зачепить весь світ.

Ця тенденція збереглася і до початку 2022 року. Можна спрогнозувати, що рівень залученості буде і далі знижуватися.

На рівень залученості впливає, наприклад, яку посаду займає працівник, працює він віддалено чи в офісі компанії. Та на наш погляд, найважливішим є розуміння співробітників, що компанія піклується про них, їх розвиток, добробут.

Ці елементи закладають основу для розвитку довіри, яка відкриває двері для загального збільшення добробуту.

Хороша новина в тому, що при загальному зниженні показника залученості, є компанії, в яких він збільшується, навіть подвоюється.

 

Як можна вплинути на залученість:

– Використовуйте корпоративну культуру і цінності для прийняття бізнес-рішень.

Співробітники повинні бачити щоденно, що вони важливі для компанії, що їх чують і враховують їх потреби.

Коли співробітники бачать цінності компанії, втілені в прийнятих рішеннях, посилюється їх довіра до керівництва.

– Зосередьтеся на добробуті співробітника і визнавайте його особистість.

Для багатьох людей життя і робота зараз перемішані й неможливо чітко відокремити одне від іншого. Подумайте про вимоги життя на робочому місті й за його межами.

Подумайте про те, як робота, кар'єра, соціум, фінанси впливають на людей в сучасному світі та надайте ресурси для покращення цих важливих елементів добробуту.

– Спочатку приділіть увагу тому, як проходить робочий день співробітника.

Yaware.Timetracker допоможе вам простежити навантаження співробітника, швидкість його роботи, ефективність використання часу та інші показники.

На базі цього аналізу вам буде легко складати списки завдань для ваших працівників, щоб, з одного боку час використався ефективно, а з іншого, щоб співробітник не був перевантажений емоційно і працював ефективніше.

понаднормова робота

– Надайте менеджерам команд можливість керувати часом і самостійно приймати деякі рішення.
Тільки менеджер, який безпосередньо контактує зі співробітниками в великій компанії, може бути обізнаним, які у людей ситуації в особистому житті й в роботі.

Постійно підвищуйте кваліфікацію менеджерів, щоб вони могли навчати своїх співробітників на основі їх сильних якостей.

– Важливо щоб у нестабільні часи менеджери зосередилися на чітких очікуваннях, ресурсах і наданні співробітникам можливостей робити те, що вони роблять краще за все для того, щоб робота була виконана якнайкраще.

▫️Адаптуйте комунікацію з командами та клієнтами.

Використовуйте сучасні можливості такі як корпоративні додатки, подкасти, YouTube, та ін.

Вірне розуміння фактора залученості надасть вам нові можливості. Адже це основа для формування стійкою культури бренду, з яким співпрацюють найкращі.

Напишіть нам, будь ласка, на email, що ви застосовували в вашій компанії, щоб підвищити залученість працівників?

Register

Ефективний облік часу за комп'ютером

Коментарі закриті.