Програмне забезпечення Yaware.TimeTracker для страхових компаній
Yaware.TimeTracker допомагає збільшити ефективність відділу страхування шляхом оптимізації робочих процесів, покращення обслуговування клієнтів та зростання продажів.
Автоматичний облік робочого часу з Yaware спрощує обробку клієнтських запитів, управління документами та співпрацю з колегами.
Переваги використання сервісу для страхової компанії
- Оптимізація обробки запитів: Відстеження часу, витраченого на обробку запитів клієнтів та ведення документації, дозволяє забезпечити своєчасне реагування та знизити кількість помилок.
- Поліпшення обслуговування клієнтів: Спостереження за часом, витраченим на взаємодію з клієнтами, допомагає виявляти можливості покращення комунікації та збільшення задоволеності клієнтів.
- Зростання продажів: Відстежування активностей, пов'язаних з продажами страхових послуг, допомагає вдосконалювати стратегії продажів та підвищувати обсяги укладених договорів.
- Оцінка продуктивності агентів: Для страхових компаній, де ефективне обслуговування клієнтів є ключовим, Yaware.TimeTracker може допомагати в оцінці продуктивності агентів та роботи колл-центру.
- Керування завданнями: Інструмент дозволяє створювати та відстежувати завдання, що може бути важливим для ефективного планування та розподілу робочого часу працівників страхової компанії.
- Ефективне управління персоналом: З Yaware.TimeTracker можна виявити, які працівники працюють більше часу, де можливі покращення, та забезпечити більш ефективне управління персоналом.
Основні функції Yaware, корисні для відділу страхування
Більше про особливості системи Yaware
Як використовувати Yaware TimeTracker для страхових компаній
Встановіть програмне забезпечення для моніторингу роботи відділу страхування Yaware: Вам необхідно встановити програмне забезпечення Yaware.TimeTracker на комп'ютери, якими користуються співробітники вашої страхової компанії. Ми зробили програмне забезпечення для операційних систем Windows, Mac і Linux.
Ви можете налаштувати програмне забезпечення для відстеження роботи страхової компанії, налаштувавши параметри, які ви хочете відстежувати для співробітників кожного відділу страхової компанії. Ці параметри можуть включати час, витрачений на дзвінки, перерви, час простою тощо.
Сформуйте відділи співробітників: Ви можете створювати групи в Yaware.TimeTracker і додавати працівників до цих груп. Це допоможе вам відстежувати час, витрачений кожним відділом окремо.
Успішні приклади впровадження Yaware
Більше того, Yaware пропонує 14 днів безкоштовного користування програмою, щоб ви могли відчути її функціональність в повній мірі!