Інтеграція Yaware.Time.Tracker із Todoist за допомогою Zapier
Todoist – це популярний онлайн-сервіс та додаток для управління задачами та списками справ. Він допомагає користувачам створювати, організовувати і відстежувати свої завдання та цілі, сприяючи поліпшенню продуктивності і ефективності в роботі та особистому житті.
Yaware.TimeTracker дозволяє компаніям та командам вести облік робочого часу, відстежувати використання програм та веб-сайтів працівниками, а також аналізувати продуктивність робочого процесу.
За допомогою інтеграції Todoist із Yaware за допомогою Zapier ви отримаєте такі переваги:
Як почати використовувати інтеграцію Todoist з Yaware
Щоб почати використовувати інтеграцію Todoist з Yaware, вам потрібно:
Todoist – це онлайн-додаток для керування завданнями та списком завдань, який керує мільйонами завдань. Він має версії Web, iPhone, Android, Chrome, Firefox, Outlook (і багато іншого!).
Щоб почати використовувати інтеграцію, вам потрібно створити обліковий запис Zapier і підключити свої облікові записи Todoist та Yaware. Після цього ви зможете створити автоматизації, які відповідають вашим потребам. Детальні кроки налаштування Zapier.
Як розпочати використовувати Yaware.TimeTracker?
Встановіть Yaware.TimeTracker на всі пристрої, якими користуються ваші співробітники. Для цього надішліть спеціальний email із запрошенням на встановлення агента Yaware.
Додайте відділи, налаштуйте графіки роботи та інші розділи згідно своїх потреб.
Відстежуйте дані, зібрані Yaware.TimeTracker, щоб визначити можливості для оптимізації роботи. Використовуйте звіти для аналізу часу, витраченого на різні завдання.
Загалом, інтеграція Todoist з Yaware – це потужний інструмент, який може допомогти вам підвищити ефективність роботи та продуктивність команди
Yaware пропонує 14 днів безкоштовного користування програмою, щоб ви могли відчути її функціональність в повній мірі!