Yaware став необхідним інструментом для відділів тендерів, які спеціалізуються на підготовці та участі у тендерах.
У цій галузі точність, ефективність та стратегічне планування є важливими факторами і Yaware допомагає досягти успіху в усіх аспектах.
14 роківна ринку
3100+компаній
40+ країнсвіту
Відстеження часу для галузі тендерів
За допомогою тайм-трекеру Yaware, ви зможете:
Вести точний облік робочого часу: підготовка тендерів вимагає чіткого планування та відстеження робочого часу. Yaware дозволяє відстежувати час, витрачений на різні етапи підготовки та участі у тендерах, що допомагає здійснювати більш точний розрахунок витрат.
Ефективно управляти ресурсами: Yaware допомагає відділам тендерів ефективно розподіляти ресурси, такі як людські ресурси, матеріали та час. Це сприяє підвищенню якості підготовки тендерних пропозицій та забезпечує успішний результат.
Виконувати стратегічне планування: відділи тендерів зазвичай працюють над кількома тендерами одночасно. Yaware дозволяє розподіляти ресурси відповідно до важливості та дедлайнів, забезпечуючи стратегічне планування та вчасну підготовку.
Аналізувати продуктивність: Yaware допомагає виявляти ефективність використання робочого часу та визначати, які завдання вимагають більше часу та уваги. Це допомагає вдосконалити процеси та забезпечити високу якість підготовки тендерних документів.
Основні функції Yaware Timetracker
Моніторинг робочого часу
Детальне відстеження робочого часу працівників під час підготовки та участі в тендерах дозволяє аналізувати, скільки часу витрачається на кожну стадію процесу.
Управління завданнями та проєктами:
Можливість створювати, відстежувати та призначати завдання допомагає організовувати робочі процеси та керувати проектами, пов'язаними з тендерами.
Аналіз продуктивності
Збір даних про робочий час дозволяє оцінювати продуктивність та ефективність роботи команди під час участі в тендерах.
Визначення витрат ресурсів
Відстеження робочого часу може допомагати визначати, які ресурси витрачаються на підготовку тендерів, що є важливим для оцінки вартості та ефективності процесу.
Генерація звітів
Можливість генерувати звіти дозволяє створювати детальні аналітичні звіти про витрати часу та ресурсів на тендерні процеси.
Планування та оптимізація робочого часу
Аналіз даних про робочий час дозволяє ефективно планувати графік роботи та оптимізувати процеси для забезпечення вчасної підготовки тендерів.
Yaware - це просте програмне забезпечення для відстеження часу у галузі тендерів
Почати працювати із Yaware дуже легко, вам не потрібні для цього спеціальні знання або технічні навички:
Крок 1
Крок 2
Додайте у своєму кабінеті email співробітників. Система надішле їм листи зі зрозумілою інструкцією, як встановити програму на свій робочий комп’ютер.
Крок 3
Зробіть базові налаштування. Вкажіть графік роботи й ресурси, які вважаєте продуктивними чи непродуктивними. У тарифі “Аналіз продуктивності” наша система може сама розпізнати такі ресурси, оскільки працює за допомогою штучного інтелекту. Але ви завжди можете виправити категоризацію за своєї потреби.
Крок 4
Аналізуйте звіти. На щоденний перегляд звітів достатньо й 15 хвилин. Система здатна виявляти тренди у поведінці співробітників, надавати рейтинги за завантаженістю або й за рівнем робочої дисципліни і багато-багато іншого.
Успішні приклади впровадження Yaware
Тетяна Коваль
керівник відділу персоналу та комунікацій компанії
Ефективність роботи зросла на 30%
Yaware.TimeTracker змінив наш погляд на робочий процес. Тепер керівник знає, де був віддалений працівник, що робив і скільки часу на це витратив. Ми бачимо, коли ресурси направляються в неправильне русло і розуміємо, що із цим робити.
провідний спеціаліст по процесах системи менеджменту якості
Безпроблемна віддалена робота
Yaware працює на благо сумлінних працівників.
95% співробітників, які на наш погляд були відповідальними, такими і виявилися згідно Yaware, а інші 5% — беруть з них приклад. Програма допомагає контролювати «диванний» офіс та прозоро показує, відпрацював віддалений персонал чи ні.
З Yaware ми позбулися балачок в скайпі про фільми, дітей і новини. Керівник бачить, як часто працівник перериває роботу і знову відновлює її, чи є його робочий цикл стабільним. Трекер допоміг нам підсилити слабкі сторони компанії.
Мені доручили пошук і підбір ПЗ для обліку робочого часу. Я переглядав кілька варіантів, вибирав між Yaware і Kickidler. Євген повністю відповідав за тестування, інсталяцію та впровадження програми. Його також призначили адміністратором майбутнього сервісу.
Ми виявили, що один працівник по 4 години щодня витрачає на особисті справи, а інший — використовує наші унікальні технологи на аутсорс. Yaware.TimeTracker вказав на моменти, які впливали на безпеку компанії та ефективність роботи.
Завідувач сектору технічного захисту інформації у компанії УКРДІПРОМЕЗ
Справедлива оцінка роботи
Важливий момент — це момент правильного позиціонування та комунікації. Потрібно людям пояснювати, для чого ми встановлюємо програму, як працювати з системою, які є норми та правила.