Програмне забезпечення Yaware.TimeTracker для юристів та адвокатів
Вам потрібен точний облік часу, витраченого на кожного клієнта у вашому юридичному відділі?
Ми пропонуємо найточніше рішення!
Yaware відстежить робочий час кожного вашого співробітника, точно розрахує вартість юридичних послуг для кожного клієнта та допоможе вашому відділу досягати більшого кожного робочого дня!
Надзвичайно просте та зручне програмне забезпечення для обліку робочого часу юристів
Ваші юристи наполегливо працюють, виконуючи безліч завдань щодня. Система моніторингу продуктивності Yaware допоможе вам побудувати прозорі відносини між компанією та вашими найманими юристами, а також між вами та зовнішніми замовниками юридичних послуг.
Основні переваги програмного забезпечення для обліку робочого часу для юристів та адвокатів:
- Надійне відстеження та зберігання даних про онлайн та офлайн діяльність протягом кожного робочого дня
- Оптимізація робочих графіків для всіх співробітників відділу
- Точний облік відпрацьованого часу (щоб жодна хвилина не була втрачена, а всі години були враховані та оплачені)
- Об'єктивні дані про понаднормові та недопрацьовані години
- Автоматизований розрахунок заробітку
- Управління віддаленими співробітниками та підрядниками
- Покращення трудової дисципліни та підвищення самоорганізації спеціалістів
- Можливість покращити моральний дух колективу та вчасно виявити витік ресурсів на невиробничі процеси та завдання.
Особливості інструменту обліку робочого часу для юридичних фірм
Більше можливостей з Yaware
Як використовувати Yaware TimeTracker для адвокатів?
Завантажте програму або запросіть співробітників
Налаштуйте правила обліку робочого часу.
Почніть моніторинг.
Успішні приклади впровадження Yaware
Використовуйте дані Yaware TimeTracker для оптимізації робочих процесів та покращення навичок управління часом. Це допоможе вам збільшити кількість оплачуваних годин, підвищити рівень задоволеності клієнтів та розвинути юридичну практику.
Ми пропонуєм 14 днів безкоштовного тесту, створіть акаунт та спробуйте всі функції сервісу