Облік робочого часу в інтернет-магазині

Ефективно плануйте свій день з Yaware та підвищіть ефективність роботи вашого інтернет магазину.

Спробуйте Yaware Time Tracker безкоштовно сьогодні та переконайтеся, як він може зробити вашу роботу більш легкою та продуктивною!

capterra
g2
crozdesk
14 роківна ринку
3100+компаній
40+ країнсвіту

Переваги Yaware для інтернет магазину

  • Yaware.TimeTracker підвищує ефективність електронної комерції шляхом оптимізації управління завданнями, поліпшення підтримки клієнтів та збільшення результативності продажів.
  • Автоматизований облік робочого часу спрощує обробку замовлень, управління запасами та взаємодію з клієнтами, що призводить до покращення задоволеності клієнтів.
  • Оптимізація виконання замовлень: відстеження часу, витраченого на обробку замовлень та відвантаження, забезпечує своєчасну доставку та зменшує помилки в виконанні замовлень.
  • Поліпшення підтримки клієнтів: спостереження за часом, витраченим на взаємодію з клієнтами, допомагає виявляти можливості покращення часу відповіді та забезпечує кращі враження від обслуговування.
  • Збільшення результативності продажів: відстежування активностей, пов'язаних з продажами, дозволяє вдосконалювати стратегії продажів та збільшувати обсяг генерації доходу в інтернет магазині.

Основні функції Yaware, корисні для інтернет магазину

icon

Автоматизований облік робочого часу та активностей

Відстежуйте час на обробку замовлень, підтримку клієнтів, активності продажів тощо.

icon

Аналіз часу реакції на запити клієнтів

Yaware надає детальні звіти про вашу роботу офлайн і онлайн-активності та час, виконання замовлень та результативності продажів.

icon

Аналіз продуктивності

Використовуйте дані про час для оптимізації процесів обробки замовлень та підтримки клієнтів.

icon

Зручні звіти

Регулярно переглядайте звіти Yaware для коригування розподілу ресурсів та покращення взаємодії з клієнтами.

icon

Мобільний додаток

Наш зручний мобільний переглядач дозволяє менеджерам отримувати доступ до звітів на ходу! Всі рейтинги співробітників, інформація про використані програми та веб-сайти, графіки роботи та відпрацьовані години доступні в безкоштовному додатку.

icon

Режим фокусування

Допомагає підвищити продуктивність, блокуючи відволікаючі веб-сайти та програми в робочий час. Це дозволяє працівникам не відволікатися від виконання завдань і мінімізувати перерви, що призводить до покращення управління часом і підвищення загальної продуктивності.

Як почати використовувати Yaware для обліку робочого часу інтернет магазину

Крок 1

icon

Крок 2

icon

Завантажте та встановіть програму на свій комп'ютер чи надішліть запрошення на встановлення агента Yaware працівникам.

Крок 3

icon

Налаштуйте свій обліковий запис, створіть проекти та завдання.

Крок 4

icon

Почніть працювати та аналізуйте свій час.

Успішні приклади впровадження Yaware

netpeak visotskiy tickets.ua bogdan zakupka binotel
Тайм-трекер для інтернет-магазину – це можливість працювати ефективніше і виконувати завдання швидше!

Ми пропонуєм 14 днів безкоштовного тесту, створіть акаунт та спробуйте всі функції сервісу

Зареєструйтеся та почніть облік робочого часу вже зараз!
Спробуйте роботу сервісу в різних тарифних планах.
Дякуємо за реєстрацію
Виконується вхід до вашого профілю ...
loader

Якщо автоматичний вхід був невдалий, спробуйте увійти тут

Доступ до демо-версії
Запит на онлайн-презентацію

*Тривалість презентації до 30 хвилин

Запит ціни для Yaware Enterprise

Будь ласка, залиште свій запит на ціну Yaware.TimeTracker Enterprise

Замовлення послуг по впровадженню
[contact-form-7 id="16803"]

Додати відгук

Будь ласка, поділіться своїм досвідом про те, як система Yaware допомогла Вам у вирішенні ваших завдань

Інтеграція Yaware з Jira

Залиште тут заявку і ми повідомимо вас, коли буде реалізована функція інтеграції