Ефективно плануйте свій день з Yaware та підвищіть ефективність роботи вашого інтернет магазину.
Спробуйте Yaware Time Tracker безкоштовно сьогодні та переконайтеся, як він може зробити вашу роботу більш легкою та продуктивною!
14 роківна ринку
3100+компаній
40+ країнсвіту
Переваги Yaware для інтернет магазину
Yaware.TimeTracker підвищує ефективність електронної комерції шляхом оптимізації управління завданнями, поліпшення підтримки клієнтів та збільшення результативності продажів.
Автоматизований облік робочого часу спрощує обробку замовлень, управління запасами та взаємодію з клієнтами, що призводить до покращення задоволеності клієнтів.
Оптимізація виконання замовлень: відстеження часу, витраченого на обробку замовлень та відвантаження, забезпечує своєчасну доставку та зменшує помилки в виконанні замовлень.
Поліпшення підтримки клієнтів: спостереження за часом, витраченим на взаємодію з клієнтами, допомагає виявляти можливості покращення часу відповіді та забезпечує кращі враження від обслуговування.
Збільшення результативності продажів: відстежування активностей, пов'язаних з продажами, дозволяє вдосконалювати стратегії продажів та збільшувати обсяг генерації доходу в інтернет магазині.
Основні функції Yaware, корисні для інтернет магазину
Автоматизований облік робочого часу та активностей
Відстежуйте час на обробку замовлень, підтримку клієнтів, активності продажів тощо.
Аналіз часу реакції на запити клієнтів
Yaware надає детальні звіти про вашу роботу офлайн і онлайн-активності та час, виконання замовлень та результативності продажів.
Аналіз продуктивності
Використовуйте дані про час для оптимізації процесів обробки замовлень та підтримки клієнтів.
Зручні звіти
Регулярно переглядайте звіти Yaware для коригування розподілу ресурсів та покращення взаємодії з клієнтами.
Мобільний додаток
Наш зручний мобільний переглядач дозволяє менеджерам отримувати доступ до звітів на ходу! Всі рейтинги співробітників, інформація про використані програми та веб-сайти, графіки роботи та відпрацьовані години доступні в безкоштовному додатку.
Режим фокусування
Допомагає підвищити продуктивність, блокуючи відволікаючі веб-сайти та програми в робочий час. Це дозволяє працівникам не відволікатися від виконання завдань і мінімізувати перерви, що призводить до покращення управління часом і підвищення загальної продуктивності.
Як почати використовувати Yaware для обліку робочого часу інтернет магазину
Крок 1
Крок 2
Завантажте та встановіть програму на свій комп'ютер чи надішліть запрошення на встановлення агента Yaware працівникам.
Крок 3
Налаштуйте свій обліковий запис, створіть проекти та завдання.
Крок 4
Почніть працювати та аналізуйте свій час.
Успішні приклади впровадження Yaware
Тетяна Коваль
керівник відділу персоналу та комунікацій компанії
Ефективність роботи зросла на 30%
Yaware.TimeTracker змінив наш погляд на робочий процес. Тепер керівник знає, де був віддалений працівник, що робив і скільки часу на це витратив. Ми бачимо, коли ресурси направляються в неправильне русло і розуміємо, що із цим робити.
провідний спеціаліст по процесах системи менеджменту якості
Безпроблемна віддалена робота
Yaware працює на благо сумлінних працівників.
95% співробітників, які на наш погляд були відповідальними, такими і виявилися згідно Yaware, а інші 5% — беруть з них приклад. Програма допомагає контролювати «диванний» офіс та прозоро показує, відпрацював віддалений персонал чи ні.
З Yaware ми позбулися балачок в скайпі про фільми, дітей і новини. Керівник бачить, як часто працівник перериває роботу і знову відновлює її, чи є його робочий цикл стабільним. Трекер допоміг нам підсилити слабкі сторони компанії.
Мені доручили пошук і підбір ПЗ для обліку робочого часу. Я переглядав кілька варіантів, вибирав між Yaware і Kickidler. Євген повністю відповідав за тестування, інсталяцію та впровадження програми. Його також призначили адміністратором майбутнього сервісу.
Ми виявили, що один працівник по 4 години щодня витрачає на особисті справи, а інший — використовує наші унікальні технологи на аутсорс. Yaware.TimeTracker вказав на моменти, які впливали на безпеку компанії та ефективність роботи.
Завідувач сектору технічного захисту інформації у компанії УКРДІПРОМЕЗ
Справедлива оцінка роботи
Важливий момент — це момент правильного позиціонування та комунікації. Потрібно людям пояснювати, для чого ми встановлюємо програму, як працювати з системою, які є норми та правила.