Ви знайшли ідеального кандидата, провели йому всі співбесіди, адаптували, а він пропрацював пів року і звільнився. От би знати це заздалегідь. Знайомо?
Разом з Кавун Аліною, HR-менеджером компанії MagneticOne Group, розбираємося, як дізнатися, хто зі 130 працівників планує звільнення і чому, з якими болями щодня стикається HR-менеджер і як їх вирішити за допомогою тайм-трекера.
Для чого HR-менеджеру тайм-трекер?
HR — це універсальний боєць. Ми можемо і рекрутером бути, і натхненником, і вчителем. Дуже сміливі беруть на себе навіть роль психолога. Я використовую тайм-трекер для двох напрямків роботи:
- Performance — оцінка персоналу
Буває, що керівник всі завдання виконує, проекти закриває, а від нього стабільно йдуть по дві людини щомісяця. І мені потрібно зрозуміти, чому так відбувається? Оцінити його компетенції й результати, подивитися скільки часу він проводить на роботі, чим займається у процесі. Важливо поставити максимально об'єктивну оцінку працівнику, а не дивитися зі сторони “подобається, не подобається”. - Система бонусів і зарплат
Я не бухгалтер, але мені важливо знати, що працівник отримує конкурентну зарплату. Це ще одна гарантія того, що він не піде. Хоча б не з цієї причини. У тайм-трекері можна перевірити плату тих, хто на погодинній ставці. Не завжди низьку зарплату потрібно піднімати, її можна компенсувати іншими бонусами. Знову ж таки, якщо я бачу в трекері продуктивність персоналу, рейтинг працівників, то можу запропонувати адекватну систему мотивації, а не ту, яка вб'є фінансове становище компанії.
Які результати використання тайм-трекера?
Було таке, що розробник постійно повторював, що сильно завантажений і у нього немає часу. Статистика в трекері показувала, що він продуктивно працює протягом дня. Тільки, коли ми проаналізували список використаних ресурсів, то виявили сторонню діяльність. Розробнику зараховувався час відпрацьований в програмі постановки задач іншої компанії. Якби не Yaware він і далі продовжував би сидіти на двох стільцях одночасно.
Ще траплялися типові ситуації з віддаленими працівниками: йшли у відпустку, а заяву не написали або навпаки продовжували працювати під час відпустки, і не використовували своє право на повноцінний відпочинок. Цим трекер корисний для HR: показує менеджеру активність персоналу в реальному часі. Видно, хто відсутній в робочий час, а хто регулярно перепрацьовує.
За допомогою тайм-трекера я контролюю перепрацювання і роботу у вихідні дні. Якщо підлеглий не відпочиває це перший сигнал вигорання.
Найчастіше я перевіряю в програмі:
- Свою статистику роботи — це допомагає зрозуміти, коли протягом дня, я найбільш ефективна.
- Кількість відпрацьованого часу за тиждень/місяць. Я налаштувала розсилку звітів на пошту.
- Порушення робочого графіка, а також години найвищої ефективності роботи працівників.
- Список використаних ресурсів і їх категорію продуктивності.
Як в тайм-трекер зрозуміти, що співробітник планує звільнитися?
Ми в компанії використовуємо Yaware.TimeTracker, там є звіт по діяльності – допомагає виявити стороню активність. По ситуації з розробником, ми вже знаємо, що це може означати, що співробітник почав працювати в іншому місці.
Всі сайти з працевлаштування об'єднані в одну категорію — «Сайти пошуку роботи». Якщо працівники, за винятком рекрутерів, відвідують їх — це означає, що вони замислюються про перехід в іншу компанію і можуть прийняти таке рішення вже в найближчому майбутньому.
Тайм-трекер саме та програма для HR, яка допоможе вчасно помітити цю тенденцію, вжити відповідних заходів і утримати хороших фахівців (або підшукати заміну без шкоди для компанії).
Висновок
Багато часу і сил займає пояснення, що ідеальних працівників не буває, що з будь-яким фахівцем, яким би досвідченим і успішним він не був, треба працювати та давати привілеї. Тайм-трекер допоможе гідно оцінити кандидата і виростити того, хто буде довго і продуктивно працювати в компанії. Це одна з основних місій HR-менеджера.
Всіх ситуацій не вирішити підвищенням зарплати, іноді потрібно коректно розподілити навантаження і функції працівників. Але перед цим, потрібно розуміти з чим ви маєте справу.
За статистикою Gallup, 70-80% людей на роботі просто просиджують час. Стільки ж самі визнають, що працюють недостатньо добре. Але, бояться висловити свою думку колегами чи керівнику. Страх — часта причина неефективності персоналу.
Виходить, що 70-80% співробітників з низькою залученістю, насправді хочуть бути корисними і гідно оціненими, але не знають, як це зробити. Ось і допоможіть їм, використовуючи тайм-трекер.
Вам подарунок!
14 днів повного доступу — безкоштовно.