Сьогодні робоче середовище вимагає від співробітників ефективного управління часом і ресурсами. Одним з інструментів, який широко використовують в сучасних компаніях – тайм-трекер. Тайм-трекери дозволяють вести облік часу, витраченого на конкретні завдання, проєкти або процеси. Вони можуть бути корисними як для … читати далі
Блог: статті та новини
В сучасному цифровому світі, де ефективне управління часом та продуктивність є невід’ємною частиною успішної роботи, існує багато інструментів та програм, які пропонують допомогу в цих справах. Одним з них є Yaware.TimeTracker – популярний інструмент для моніторингу робочого часу та аналізу … читати далі
Продуктивність працівників є одним з ключових факторів успіху сучасного бізнесу. Здатність ефективно працювати та досягати поставлених цілей є важливою як для працівників, так і для компаній в цілому. Але! Чи знаєте ви, які саме фактори впливають на продуктивність працівників? У … читати далі
Продуктивність на робочому місці відіграє важливу роль у досягненні успіху і задоволеності в професійній сфері. Однак іноді здається, що час просто пролітає, а результативність залишається низькою. У таких випадках корисно мати кілька стратегій для відновлення та підвищення продуктивності. У цій … читати далі
Продуктивність на роботі є ключовою для успішної кар’єри. Часто люди витрачають багато часу на роботі, але не досягають бажаних результатів. Тож давайте розглянемо 4 основних звички, які можуть допомогти збільшити продуктивність на роботі. 1. Не відкривайте кілька вкладок і … читати далі
Табелі для обліку часу – найпопулярніший спосіб моніторингу робочого часу для команд і компаній. Табель обліку робочого часу – це важливий документ, який допомагає вести моніторинг робочого часу працівників і розраховувати їхню зарплату. У цій статті ми розглянемо, що … читати далі
За статистикою наших клієнтів, у компаній зі 100+ співробітниками зустрічі займають у середньому 1,5-2 години на день. Між іншим, це 7,5-10 годин на тиждень. Тільки уявіть, що на зустрічі (і часто малоефективні) ви витрачаєте 20% робочого часу – цілий робочий … читати далі
У сучасному світі, де час – найцінніший ресурс, продуктивність та ефективність – два поняття, які зазвичай використовуються як синоніми. Насправді ж, ці поняття мають різний зміст та використовуються для оцінки різних аспектів роботи. Тож давайте розглянемо в чому полягає різниця … читати далі
Керування креативним агентством може бути складним завданням, оскільки вимагає поєднання організаційних та креативних навичок. Якщо ви керівник креативного агентства або плануєте стати ним, то ця стаття буде корисною для вас. Ось кілька порад, як бути організованим, керуючи креативним агентством: … читати далі
Один з головних виборів, який стоїть перед працівниками та роботодавцями – це вибір між фіксованою ставкою та погодинною оплатою праці. Кожна з цих форм оплати має свої переваги та недоліки, і важливо зрозуміти їх, перш ніж зробити вибір. Тож, почнемо: … читати далі
У зв’язку зі зростанням популярності віддаленої роботи, все більше компаній та працівників звертають увагу на культуру віддаленої роботи. Але що це означає? Культура віддаленої роботи – це сукупність принципів, цінностей та практик, які визначають, як працюють компанії та їхні … читати далі
Віддалена робота стала нормою для багатьох людей ще з часів пандемії. Завдяки цьому формату роботи, ви маєте можливість працювати з будь-якого місця у світі та в будь-який зручний для вас час. Однак, віддалений формат роботи може створити деякі виклики, один … читати далі