Ви коли-небудь закінчували робочий день із почуттям, що не змогли виконати все, що було у вашому списку? Ви починаєте з плану, списку, мети, але до кінця дня ви виявляєте, що ваш перелік справ став ще довшим.

Спробуйте використати ці поради, щоб підвищити продуктивність та працювати ефективніше!

1. Припиніть багатозадачність

Може виникнути спокуса вирішити кілька завдань одночасно, особливо якщо вони здаються маленькими чи легкими. Але це просто не працює. За словами професора неврології Ерла К. Міллера, багатозадачність неможлива по-людськи. Ми обманюємо себе, коли говоримо, що можемо легко поєднувати телефонні дзвінки, презентації та обід. Зосередьтеся на одному завданні за раз, і ви насправді закінчите його швидше.

2. Робіть перерви

Ми можемо думати, що якщо працювати довше, то ми робимо більше, але ми ніколи не працюємо добре, коли вигораємо. Дослідження показують, що регулярні перерви допомагають зосередитися та покращують настрій. Здійсніть п'ятихвилинну прогулянку по офісу або витратите 15 хвилин на каву після обіду.

3. Ставте невеликі цілі

Іноді погляд на наші цілі може бути приголомшливим. Бачити кілька великих проєктів у нашому календарі може бути напружено, але якщо ви розіб'єте їх на дрібні завдання, ви відчуєте більше контролю та будете продуктивнішими. Замість того, щоб записувати «завершити проєкт», розбийте його на завдання, які він вимагатиме. Це допоможе вам не збитися зі шляху у повсякденному житті та зробить проєкти такими, що не лякають.

4. Виконуйте найважливіші завдання, коли ви сконцентровані

Ми всі іноді відкладаємо великі цілі, тому що не впевнені, що досягнемо їх. І до того часу, коли ми їх досягнемо, ми надто вимотаємось за день, щоб приділяти йому належну увагу. Коли проєкти виконуються у додаткові дні, створюється враження, що продуктивність зникла. Розуміння того, коли та як ви працюєте найкраще, є ключем до своєчасного виконання цих великих проєктів. Немає певного розкладу, що підходить для всіх. Якщо ви жайворонок, насамперед займіться великими завданнями.

 

5. Введіть «правило двох хвилин»

Максимально використовуйте свій час на роботі, заповнюючи ці крихітні вікна реальними завданнями. За словами підприємця Стіва Оленські, пошук та негайне виконання завдань, які займають дві хвилини або менше, насправді заощаджує ваш час. Отже, якщо це триває менш як дві хвилини, зробіть це зараз.

Інший аспект правила двох хвилин полягає в тому, що будь-яку мету чи звичку можна почати менш ніж за дві хвилини. Це не означає, що ви зможете виконати кожне завдання за 120 секунд, але постановка нових цілей це перший крок до їх досягнення!

Не кожен день буде ідеально продуктивним; не докоряйте себе за це. Натомість перенаправте свою енергію і дотримуйтесь цих порад. Як тільки ви знайдете відповідне місце, ви будете вражені тим, наскільки більше ви можете зробити як в офісі, так і за його межами.

Але якщо ви не розумієте, куди витрачається ваш робочий час, хоч і виконуєте безліч завдань, — візьміть на замітку тайм-трекер. Ви відстежите реальну статистику вашої продуктивності протягом дня, тижня, місяця. І визначите, скільки часу вам необхідно на виконання кожного із завдань.

Сподіваємося, тепер ваша продуктивність буде вищою. А проєкти, здавалося б, великі та складні, виконуватимете поетапно та з мінімальною кількістю стресу.

 

Register

Ефективний облік часу за комп'ютером

Коментарі закриті.