men is working

Лідери знають, що ефективне управління — це стратегія. За умови правильного плану дій ви можете привести свою команду до перемоги. Але без плану гри будь-який бізнес може легко зазнати невдачі.

Робота над досягненням конкретних, вимірних цілей — це ефективний спосіб підвищення продуктивності в будь-якій організації. Незалежно від того, чи є ви керівником, який намагається вивести роботу своєї команди на новий рівень, чи підприємцем, який прагне побудувати успішний бізнес з нуля, постановка та досягнення цілей є ключовим фактором. Ось 5 порад для їх досягнення.

Дайте відповідь на запитання “чому”

Аналіз того, що ви хочете досягнути і яка праця для цього буде потрібна, має вирішальне значення. Багато керівників встановлюють цілі, але мотиви, що у їх основі, часто бувають помилковими. Розуміння мети допоможе уявити, що ви повинні зробити. А ваше оточення знатиме, чим може допомогти вам. Якщо ви плануєте щось, не проводячи різницю між вашим баченням і метою його досягнення, це може призвести до плутанини, сумнівів та відсутності мотивації.

Витрачайте час на те, що веде до результату

Визначення цілей та пріоритетів допомагає залишатися зосередженим на важливих речах. Ви повинні бути впевнені, що витрачаєте свій час на те, що має значення, а не просто на випадкові завдання, які вам трапляються на шляху. Налаштовуйтесь на успіх: це означає, що ви готуєте все необхідне для виконання роботи. Переконайтеся, що працюєте над тим, чого можете досягти, і знаходитеся в правильному настрої.

Погодьте цілі та цінності

Чи відповідають кроки, які ви розробляєте для досягнення мети, вашим фундаментальним цінностям? Якщо так, то вони стають для вас орієнтиром, — навіть повільним темпом ви дійдете туди, де хочете опинитися. Відволікаючі фактори будуть, та вміння сказати “ні” — показник того, що рухаєтеся в правильному напрямку та вмієте виставляти пріоритети. 

Знайдіть того, хто допоможе вам досягнути мети

Хоча багато керівників компаній мають великі плани та ставлять перед собою різноманітні цілі, підзвітності може бракувати. Знайдіть надійного колегу чи знайомого, який стежитиме за вашим прогресом. Після того, як ви визначите свої цілі та терміни, повідомте йому про те, що плануєте робити. Продовжуйте зустрічатися кожен місяць або кожен квартал, щоб проаналізувати свої досягнення та недоліки та не збитися зі шляху. Людина, яка виступає як партнер з підзвітності, спонукатиме вас залишатися зосередженою на своїх цілях і працювати над їх досягненням. Ви повинні будете повідомляти свого партнера, чому ви не досягли цілей і що ви робитимете наступного місяця, щоб не відставати. 

Обговорюйте цілі з вашою командою

Візьміть за правило проводити зустрічі зі своєю командою, на яких ви будете ділитися цілями компанії та своїми особистими цілями. Це допоможе працівникам визначити, як працювати разом для їх досягнення, а також, які кроки запланувати кожному члену команди. Такий підхід допоможе навчити своїх співробітників новим стратегіям та звичкам, які сприяють досягненню цілей. І продемонструє вашу відданість процесу, прагнення до  добробуту команди та компанії в цілому.

Висновки

Лідер, який покроково йде до мети, підвищує свої шанси на успіх. Досягнені цілі дають почуття виконаного обов'язку, допомагають розставити наступні пріоритети та визначити напрямок у житті. Але є кілька причин, з яких цілеспрямовані люди не досягають своїх цілей.

По-перше, цілі та контекст роботи можуть змінитися у будь-який момент. Через це людині важко залишатися зосередженою.

По-друге, постановка цілей не усуває всіх відволікаючих факторів. Натомість лідерам варто переконатися, що наміри, над якими вирішили працювати, є пріоритетними.

По-третє, ми інколи не вміємо керувати часом. Тому ми маємо бути організованими та стежити за тим, як ми витрачаємо часовий ресурс. Завдання лідера — впоратися із цим завданням самому та допомогти у цьому своїй команді.

 

Register

Ефективний облік часу за комп'ютером

Коментарі закриті.