employee and money

Під час нестабільної ринкової ситуації компанії зазвичай мінімізують ризики та проявляють низьку активність. Керівники прагнуть зберегти компанію у безпеці, та прораховують кожен крок. Однак, у складних умовах досягають успіху саме ті, хто йде на ризики, а не ті, хто їх мінімізує. У статті ми розглянемо поради, які надають керівникам власники успішних бізнесів. Чи прислуховуватися до цих порад — рішення, звісно, за вами.

Найголовніше під час шторму – зберегти команду корабля

Пройшовши кризу, команда стає сильнішою, згуртованішою, ближчою та органічнішою. На кораблі завжди дві команди: співробітники та клієнти. Перш ніж залучати нові продажі, спробуйте сфокусуватися на тих, хто вже довірився вашій компанії.

Швидкість і точність реакції 

При кризі швидко вивільняються великі ринки, а багато великих та середніх компаній беруть паузу на «озирнутися». Наразі — це найкращий час для зміни стартових позицій. Компанії, що працюють за таким принципом, демонструють зростання на ринку, що змінюється. Це можливо завдяки оперативній переорієнтації на нові інструменти залучення клієнтів та активному збільшенню рекламних бюджетів.

Прийняття рішень, які довго відкладалися

До таких рішень можуть відноситися: 

  • зміна клієнтського портфеля на високочековий чи диверсифікований; 
  • додавання нових джерел трафіку; 
  • найм висококваліфікованих фахівців; 
  • переведення частини відділів компанії на гнучку систему оплати праці
  • скорочення непрофільних витрат.

Якщо ви давно хотіли зробити щось важливе, але відкладали — зараз саме час.

Висновки

Власники бізнесу, які пережили кризові ситуації у своїх компаніях, знають, що дуже важливо приймати своєчасні рішення. Чим більше часу відкладається на ухвалення, тим більше часу потрібно на їх реалізацію. Рішення, прийняті надто пізно, менш ефективні та дорожчі у довгостроковій перспективі.

Управлінські навички, організаторські здібності та лідерські якості визначають успіх у подібній ситуації. Що допомагає більшості компаній, що пройшли через кризу, то це сформульоване бачення компанії, ясна місія та вміння ризикувати правильно.

При цьому важливо організувати сумісну роботу команди: від генерального директора та передових працівників до відділів маркетингу та інформаційних технологій. Ці команди мають працювати разом — не як окремі люди. Тільки так вони зможуть побачити загальну картину та допомогти компанії отримувати вигоди від роботи навіть за стресових умов.

Register

Ефективний облік часу за комп'ютером

Коментарі закриті.