Інтеграція Yaware.Time.Tracker із Google My Business за допомогою Zapier

Google My Business – це безкоштовний сервіс від Google, який дозволяє підприємствам і власникам бізнесу керувати своєю онлайн-присутністю на платформах Google, таких як пошук і карти.

Yaware.TimeTracker – це система автоматичного обліку робочого часу. Yaware.TimeTracker буде корисним як для компаній, які хочуть підвищити продуктивність праці персоналу і, як наслідок, збільшити прибуток, так і для працівників, які хочуть збільшити свій заробіток і отримати прозору звітність і справедливу оцінку докладених зусиль.

Ось деякі з ключових переваг використання Google Drive

icon

Видимість в результатах пошуку Google

Завдяки GMB, ваш бізнес може відображатися у результатах пошуку Google, а також на карті, що збільшує його видимість серед місцевих клієнтів.

icon

Інформація про підприємство

Ви можете надавати важливу інформацію про свій бізнес, таку як години роботи, контактні дані, фотографії, відгуки, та інше. Це допомагає клієнтам знаходити необхідну інформацію швидко та зручно

icon

Відгуки і рейтинг

Клієнти можуть залишати відгуки про ваш бізнес, що може впливати на ваш рейтинг. Позитивні відгуки можуть привертати нових клієнтів, тоді як відгуки дозволяють вам взаємодіяти з клієнтами.

icon

Аналітика

GMB надає вам доступ до аналітичної інформації про те, як користувачі взаємодіють з вашим бізнесом в результатах пошуку.

Щоб почати використовувати Google My Business, вам потрібно:

icon

Створити обліковий запис Google
icon

Увійти в обліковий запис

Загалом, використання Google My Business дозволяє ефективно взаємодіяти з вашою аудиторією, покращує Інтернет-присутність вашого бізнесу та сприяє залученню нових клієнтів.

Щоб почати використовувати інтеграцію, вам потрібно створити обліковий запис Zapier і підключити свої облікові записи Google My Business та Yaware. Після цього ви зможете створити автоматизації, які відповідають вашим потребам. Детальні кроки налаштування Zapier.

Як розпочати використовувати Yaware.TimeTracker?

Крок 1

icon

Крок 2

icon

Встановіть Yaware.TimeTracker на всі пристрої, якими користуються ваші співробітники. Для цього надішліть спеціальний email із запрошенням на встановлення агента Yaware.

Крок 3

icon

Додайте відділи, налаштуйте графіки роботи та інші розділи згідно своїх потреб.

Крок 4

icon

Відстежуйте дані, зібрані Yaware.TimeTracker, щоб визначити можливості для оптимізації роботи. Використовуйте звіти для аналізу часу, витраченого на різні завдання.

Дізнайтесь більше про можливі варіанти інтеграцій

jira mailchimp slack calendar hubspot drive
Почніть використовувати інтеграцію Google My Business з Yaware вже сьогодні, щоб покращити управління командою та робочим часом.

Yaware пропонує 14 днів безкоштовного користування програмою, щоб ви могли відчути її функціональність в повній мірі!

Зареєструйтеся та почніть облік робочого часу вже зараз!
Спробуйте роботу сервісу в різних тарифних планах.
Дякуємо за реєстрацію
Виконується вхід до вашого профілю ...
loader

Якщо автоматичний вхід був невдалий, спробуйте увійти тут

Доступ до демо-версії
Запит на онлайн-презентацію

*Тривалість презентації до 30 хвилин

Запит ціни для Yaware Enterprise

Будь ласка, залиште свій запит на ціну Yaware.TimeTracker Enterprise

Замовлення послуг по впровадженню
[contact-form-7 id="16803"]

Додати відгук

Будь ласка, поділіться своїм досвідом про те, як система Yaware допомогла Вам у вирішенні ваших завдань

Інтеграція Yaware з Jira

Залиште тут заявку і ми повідомимо вас, коли буде реалізована функція інтеграції