Інтеграція Yaware.Time.Tracker із Zendesk за допомогою Zapier
Zendesk – це платформа для управління клієнтським сервісом та взаємодії з клієнтами, яка надає різноманітні інструменти для підтримки клієнтів, автоматизації процесів та вирішення проблем.
Yaware.TimeTracker – це система автоматичного моніторингу робочого часу з безліччю корисних функцій: точний аналіз ефективності, персональна статистика, управління задачами та проєктами та багато іншого.
Переваги використання Zendesk
Як почати використовувати інтеграцію Zendesk з Yaware
Щоб почати використовувати інтеграцію Zendesk з Yaware, вам потрібно:
Zendesk – це потужний інструмент для управління клієнтським сервісом, який допомагає організаціям покращити ефективність підтримки клієнтів, спростити робочі процеси та покращити взаємодію з клієнтами.
Щоб почати використовувати інтеграцію, вам потрібно створити обліковий запис Zapier і підключити свої облікові записи Zendesk та Yaware. Після цього ви зможете створити автоматизації, які відповідають вашим потребам. Детальні кроки налаштування Zapier.
Як розпочати використовувати Yaware.TimeTracker?
Встановіть Yaware.TimeTracker на всі пристрої, якими користуються ваші співробітники. Для цього надішліть спеціальний email із запрошенням на встановлення агента Yaware.
Додайте відділи, налаштуйте графіки роботи та інші розділи згідно своїх потреб.
Відстежуйте дані, зібрані Yaware.TimeTracker, щоб визначити можливості для оптимізації роботи. Використовуйте звіти для аналізу часу, витраченого на різні завдання.
Інтеграція Zendesk з Yaware – це потужний інструмент, який може допомогти вам підвищити ефективність роботи та продуктивність команди
Yaware пропонує 14 днів безкоштовного користування програмою, щоб ви могли відчути її функціональність в повній мірі!