Успішне впровадження Yaware – Visotsky Inc.
Понад 10 років компанія Visotsky Inc. впроваджує інструменти управління в малому і середньому бізнесі. Їх консалтинговий проект “Школа власників бізнесу”
проводиться у 4 країнах СНД та Нью-Йорку.
А з лютого 2021 року в арсеналі бізнес-інструментів Visotsky Inc. з’явився Yaware.TimeTracker. Результатами впровадження поділилася Тетяна Коваль, керівник відділу персоналу та комунікацій компанії.
Причини встановлення тайм-трекера
Через Covid-19 у більшості компаній з’явилися віддалені працівники, але у Visotsky Inc. це сталося через збільшення штату відділу продаж. Компанія не хотіла обмежувати свої можливості кількістю доступних робочих місць в офісі. Тому, керівники вирішили, що продавці можуть бути віддаленими. З цього і почався пошук тайм-трекера.
“Нам потрібно було розуміти, наскільки віддалені працівники займаються роботою, а не чимось іншим. Ми хотіли бачити звіти і ставити менше запитань беспосередньо працівникам.”
Попри те, що компанія має внутрішню статистику і працівники пишуть звіти, у керівників було розмите розуміння того, на що саме витрачається найбільше часу. “Нам потрібно було мати більше дрібної інформації”, — Тетяна Коваль.
Чому ви обрали Yaware.TimeTracker?
Тетяна Коваль зазначає, що програма підійшла під їх критерії вибору:
- Показувала на що і де працівники витрачають робочий час, за якими посиланнями переходять, що роблять.
- Мала функцію скріншотів, для розуміння того, чи персонал займається паралельними справами.
- Коштувала дешевше, ніж розкручені аналоги.
“Нам треба чітко і збалансовано робити витрати, а не просто тикнути пальцем в небо. Yaware.TimeTracker дешевший, ніж розкручені аналоги, і нічим не поступається у функціоналі.”
Як відреагували працівники?
Персонал Visotsky Inc. вже знайомий з інструментом “Інспекції” — пошук вузьких місць у роботі працівника. Ціль — не карати, а знайти те, з чим можна допомогти підлеглому. Тайм-трекер став ще одним джерелом статистики.
“Ми не можемо виправити те, про що не знаємо. Інколи людина у своїй рутині докладає зусиль у тому напрямку, на якому зараз не потрібно акцентувати увагу. Якраз тайм-трекер це прозоро показує. Ми бачимо не тільки план роботи працівника — сухі пункти, а й деталізований процес виконання і розподіл ресурсів.”
Що змінилося у компанії після впровадження Yaware.TimeTracker?
“Тайм-трекер вплинув, на наш погляд, на робочий процес. Керівники тепер бачать його із середини і розуміють із чим треба допомогти. Це все змінює.”
Раніше керівник міг думати, що людина працює в одному програмному забезпеченні і це займає певну кількість часу. А виявляється, що працівник вдосконалився, хоче бути більше продуктивним і працює у декількох программах. Тайм-трекер показав, що це займає більше/менше часу, ніж керівник собі уявляв.
Yaware.TimeTracker дав розуміння того, скільки людина витрачає часу і на який продукт? Довше працює у CRM чи телефонує до клієнтів?
“Ми ніколи не будемо на 100% знати роботу підлеглого. Трекер потрібен для того, щоб керівник був на одній хвилі з працівником, знав з чим йому допомогти.”
Керівники отримали відповіді на ті питання, які вони би і так ставили на координації з персоналом. Тепер достатньо сісти, проаналізувати статистику і відразу зрозуміло: де були і що робили. Yaware.TimeTracker допоміг покращити роботу працівників і вдосконалити їх вироблення продукту.
“Ми бачимо, якщо час витрачається не туди і розуміємо, що із цим робити. TimeTracker це ще один інструмент, який допомагає працівникам бути більш продуктивними.”
https://ukr.visotsky.com/