«Завжди є працівники, незадоволені контролем робочого часу, і є керівники, які шукають спосіб виміряти продуктивність персоналу»
Системи обліку робочого часу стають невід'ємною частиною бізнесу. Їх використовують не тільки в сферах, де працівники більшу частину обов'язків виконують за комп'ютером, а також, поступово впроваджують на заводах і навіть в навчальних закладах. Сервіси працюють у фоновому режимі і записують всю активність за комп'ютером, формують звіти з програмами і сайтами, які співробітник використовував протягом робочого часу.
Чому працівники проти?
Як виглядає ситуація насправді?
Ми не знаємо, як позиціонує сервіс кожен з керівників, але пояснимо, який сенс ми вкладали в розробку програми обліку робочого часу. Коли діти вчаться в школі, їх час контролює дзвінок і ні у кого не виникає сумнівів, що вони пробули на кожному занятті 45 хвилин. Оцінки — це характеристики їх продуктивності, а класні керівники, як менеджери відділів, стежать за загальною атмосферою в класі.
При розробці Yaware.TimeTracker ми дотримувалися того ж принципу. Створили програму, яка веде облік робочого часу і показує керівнику, скільки часу співробітники проводять в офісі і аналізує їх продуктивність. У нас немає єдиної системи оцінок, як в школі, адже кожен менеджер бере до уваги ті показники в звітах, які важливі в його компанії і так визначає «успішність» персоналу.
Також, співзасновник Yaware повідомив, що компанія працює над створенням редакції продукту, яка передбачає глибшу взаємодію з кінцевим користувачем і задовольнить потреби як керівників, так і співробітників.
Більше корисних порад від співзасновника груп компаній, ви знайдете в циклі відео від Олега Череватого.