Trello – це візуальний інструмент, який дає змогу вашій команді керувати проектами, робочими процесами та завданнями будь-яких типів. Коли Yaware.TimeTracker – це просте і зручне програмне забезпечення, розроблене спеціально для моніторингу робочого часу та, як результат, підвищення продуктивності. 

 

А що, коли ми скажемо про інтеграцію цих двох інструментів – Yaware.TimeTracker з Trello?

 

Здійснимо короткий огляд кожного з інструментів! 

 

Які можливості з Yaware.TimeTracker?

З допомогою Yaware.TimeTracker ви дізнаєтесь: 

  • тривалість робочого дня співробітників;
  • які ресурси співробітники використовують для виконання конкретного завдання;
  • скільки часу витрачається на виконання завдання;
  • коли виникають труднощі при виконанні завдання і потрібна допомога;
  • що відволікає співробітників і заважає їм рухатися вперед.

 

Переваги Trello 

  1. Наявність різноманітних дощок, колонок і карток
    Дошки, колонки і картки з гнучкими налаштуваннями і широкими можливостями. Вони дають уявлення самим співробітникам про те, хто над чим працює і що потрібно виконати у майбутньому.
  2. Просте керування завданнями
    Вся необхідна для команди інформація організовано зберігається в одному місці – в картках. У них можна призначати виконавців, додавати дедлайни виконання, залишати коментарі та багато іншого.
  3. Автоматизація робочого процесу
    Можливість створити захищений від помилок робочий процес за допомогою вбудованої системи автоматизації Trello. Ви зможете виконувати команди і створювати правила автоматизації для практично будь-якої дії в Trello, щоб ваша команда могла зосередитися на дійсно важливих справах.

 

Які особливості інтеграції Yaware.TimeTracker з Trello?

Інтеграція Yaware.TimeTracker з Trello має певні переваги, серед яких:

 

Більш точний облік часу: Інтегрувавши Yaware.TimeTracker з Trello, ви зможете проводити точний моніторинг часу, який ваші співробітники витрачають на роботу над різними задачами чи проектами Trello. Це допоможе вам краще керувати своїм часом, оцінювати терміни виконання проектів і точно виставляти рахунки клієнтам або вести облік годин, що підлягають оплаті.

 

Вища продуктивність: Така інтеграція дозволяє спостерігати за активністю ваших співробітників, створюючи звіти про їхню продуктивність. Таким чином ваші співробітники можуть самі відстежувати свої результати і залишатися більш вмотивованими. А ви, у разі потреби, можете вжити необхідних заходів, щоб підлеглі могли покращити свій робочий процес і стали більш ефективними.

 

Краще управління проектами: Синхронізувавши свої завдання і проекти в Trello з Yaware.TimeTracker, ви зможете легко побачити, скільки часу ваші співробітники витрачають на кожне завдання і наскільки просунулися у виконанні. Це допоможе вам краще керувати проектами, визначати сфери, в яких ви можете вносити корективи, щоб не відставати від запланованого графіка.

 

Покращена звітність та аналіз: Yaware.TimeTracker пропонує детальні звіти та аналітику щодо вашої активності в Trello, дозволяючи вам та вашим співробітникам бачити, скільки часу вони витрачають на конкретні завдання, наскільки просунулися в роботі над проектом і багато іншого.

 

Отже, інтеграція Yaware.TimeTracker з Trello може допомогти вам оптимізувати робочий процес, підвищити продуктивність і досягти кращих результатів в роботі.

 

Чи був би такий функціонал корисним для вас? Щоб ми дізналися вашу думку, зв’яжіться з нами

 

До того ж, ваш зворотній зв’язок прискорить нашу роботу над інтеграцією.

 

Не проґавте свій шанс стати ще більш продуктивними!

Register

Ефективний облік часу за комп'ютером

Коментарі закриті.