Trello – це візуальний інструмент, який дає змогу вашій команді керувати проектами, робочими процесами та завданнями будь-яких типів. Коли Yaware.TimeTracker – це просте і зручне програмне забезпечення, розроблене спеціально для моніторингу робочого часу та, як результат, підвищення продуктивності.
А що, коли ми скажемо про інтеграцію цих двох інструментів – Yaware.TimeTracker з Trello?
Здійснимо короткий огляд кожного з інструментів!
Які можливості з Yaware.TimeTracker?
З допомогою Yaware.TimeTracker ви дізнаєтесь:
- тривалість робочого дня співробітників;
- які ресурси співробітники використовують для виконання конкретного завдання;
- скільки часу витрачається на виконання завдання;
- коли виникають труднощі при виконанні завдання і потрібна допомога;
- що відволікає співробітників і заважає їм рухатися вперед.
Переваги Trello
- Наявність різноманітних дощок, колонок і карток
Дошки, колонки і картки з гнучкими налаштуваннями і широкими можливостями. Вони дають уявлення самим співробітникам про те, хто над чим працює і що потрібно виконати у майбутньому. - Просте керування завданнями
Вся необхідна для команди інформація організовано зберігається в одному місці – в картках. У них можна призначати виконавців, додавати дедлайни виконання, залишати коментарі та багато іншого. - Автоматизація робочого процесу
Можливість створити захищений від помилок робочий процес за допомогою вбудованої системи автоматизації Trello. Ви зможете виконувати команди і створювати правила автоматизації для практично будь-якої дії в Trello, щоб ваша команда могла зосередитися на дійсно важливих справах.
Які особливості інтеграції Yaware.TimeTracker з Trello?
Інтеграція Yaware.TimeTracker з Trello має певні переваги, серед яких:
Більш точний облік часу: Інтегрувавши Yaware.TimeTracker з Trello, ви зможете проводити точний моніторинг часу, який ваші співробітники витрачають на роботу над різними задачами чи проектами Trello. Це допоможе вам краще керувати своїм часом, оцінювати терміни виконання проектів і точно виставляти рахунки клієнтам або вести облік годин, що підлягають оплаті.
Вища продуктивність: Така інтеграція дозволяє спостерігати за активністю ваших співробітників, створюючи звіти про їхню продуктивність. Таким чином ваші співробітники можуть самі відстежувати свої результати і залишатися більш вмотивованими. А ви, у разі потреби, можете вжити необхідних заходів, щоб підлеглі могли покращити свій робочий процес і стали більш ефективними.
Краще управління проектами: Синхронізувавши свої завдання і проекти в Trello з Yaware.TimeTracker, ви зможете легко побачити, скільки часу ваші співробітники витрачають на кожне завдання і наскільки просунулися у виконанні. Це допоможе вам краще керувати проектами, визначати сфери, в яких ви можете вносити корективи, щоб не відставати від запланованого графіка.
Покращена звітність та аналіз: Yaware.TimeTracker пропонує детальні звіти та аналітику щодо вашої активності в Trello, дозволяючи вам та вашим співробітникам бачити, скільки часу вони витрачають на конкретні завдання, наскільки просунулися в роботі над проектом і багато іншого.
Отже, інтеграція Yaware.TimeTracker з Trello може допомогти вам оптимізувати робочий процес, підвищити продуктивність і досягти кращих результатів в роботі.
Чи був би такий функціонал корисним для вас? Щоб ми дізналися вашу думку, зв’яжіться з нами!
До того ж, ваш зворотній зв’язок прискорить нашу роботу над інтеграцією.
Не проґавте свій шанс стати ще більш продуктивними!