Напевно, що ви вже знаєте та використовували в роботі такі інструменти, як Yaware.TimeTracker і Todoist, які роблять вашу роботу та роботу ваших співробітників більш продуктивною та комфортною. 

 

А що, коли ми скажемо про інтеграцію цих двох інструментів – Yaware.TimeTracker з Todoist?

 

Здійснимо короткий огляд кожного з інструментів! 

 

Які можливості з Yaware.TimeTracker?

З допомогою Yaware.TimeTracker ви дізнаєтесь: 

  • тривалість робочого дня співробітників;
  • які ресурси співробітники використовують для виконання конкретного завдання;
  • скільки часу витрачається на виконання завдання;
  • коли виникають труднощі при виконанні завдання і потрібна допомога;
  • що відволікає співробітників і заважає їм рухатися вперед. 

 

Можливості Todoist

  1. Додавайте завдання по типу “перевірити робочу пошту о 10 кожного дня”, щоб миттєво заповнювати список справ, використовуючи функцію розпізнавання мови та повторювані терміни. 
  2. Ваш перелік задач автоматично розподіляється на сьогодні, майбутнє та інші списки, які допомагають фокусуватися на важливому. 
  3. Використовуйте шаблони проектів, що доступні для швидкого старту в найрізноманітніших справах із вашого списку. 
  4. Використовуйте фільтри, мітки, пріоритети і не тільки, щоб персоналізувати свій список завдань.

 

Які переваги інтеграції Yaware.TimeTracker з Todoist?

  • За допомогою інтеграції Yaware.TimeTracker з Todoist, ви зможете отримувати дані моніторингу часу, витраченого вашими співробітниками на кожне завдання, автоматично. Завдяки такій інтеграції ви зможете детально оглянути те, як саме вони витрачають робочий час, і визначити області, де потрібно підвищити продуктивність.

 

  • Ви можете керувати всіма своїми завданнями в одному місці за допомогою Todoist, а Yaware.TimeTracker гарантує, що ви отримаєте точні дані обліку часу, витраченого на кожне із завдань. 

 

  • Ви можете легко створювати точні рахунки на основі оплачуваних годин і виконаних задач, відстежених у Todoist. Це спростить процес виставлення рахунків, а також зробить його більш прозорим – як для вас, так і для ваших співробітників. 

 

Отже, інтеграція Yaware.TimeTracker з Todoist може допомогти вам та вашим співробітникам підвищити продуктивність, ефективніше керувати проектами, а також оптимізувати процеси виставлення рахунків.

 

Чи був би такий функціонал корисним для вас? Щоб ми дізналися вашу думку, зв’яжіться з нами!

До того ж, ваш зворотній зв’язок прискорить нашу роботу над інтеграцією.

 

Не проґавте свій шанс стати ще продуктивнішими!

Register

Ефективний облік часу за комп'ютером

Коментарі закриті.