Напевно, що ви вже знаєте та використовували в роботі такі інструменти, як Yaware.TimeTracker і Todoist, які роблять вашу роботу та роботу ваших співробітників більш продуктивною та комфортною.
А що, коли ми скажемо про інтеграцію цих двох інструментів – Yaware.TimeTracker з Todoist?
Здійснимо короткий огляд кожного з інструментів!
Які можливості з Yaware.TimeTracker?
З допомогою Yaware.TimeTracker ви дізнаєтесь:
- тривалість робочого дня співробітників;
- які ресурси співробітники використовують для виконання конкретного завдання;
- скільки часу витрачається на виконання завдання;
- коли виникають труднощі при виконанні завдання і потрібна допомога;
- що відволікає співробітників і заважає їм рухатися вперед.
Можливості Todoist
- Додавайте завдання по типу “перевірити робочу пошту о 10 кожного дня”, щоб миттєво заповнювати список справ, використовуючи функцію розпізнавання мови та повторювані терміни.
- Ваш перелік задач автоматично розподіляється на сьогодні, майбутнє та інші списки, які допомагають фокусуватися на важливому.
- Використовуйте шаблони проектів, що доступні для швидкого старту в найрізноманітніших справах із вашого списку.
- Використовуйте фільтри, мітки, пріоритети і не тільки, щоб персоналізувати свій список завдань.
Які переваги інтеграції Yaware.TimeTracker з Todoist?
- За допомогою інтеграції Yaware.TimeTracker з Todoist, ви зможете отримувати дані моніторингу часу, витраченого вашими співробітниками на кожне завдання, автоматично. Завдяки такій інтеграції ви зможете детально оглянути те, як саме вони витрачають робочий час, і визначити області, де потрібно підвищити продуктивність.
- Ви можете керувати всіма своїми завданнями в одному місці за допомогою Todoist, а Yaware.TimeTracker гарантує, що ви отримаєте точні дані обліку часу, витраченого на кожне із завдань.
- Ви можете легко створювати точні рахунки на основі оплачуваних годин і виконаних задач, відстежених у Todoist. Це спростить процес виставлення рахунків, а також зробить його більш прозорим – як для вас, так і для ваших співробітників.
Отже, інтеграція Yaware.TimeTracker з Todoist може допомогти вам та вашим співробітникам підвищити продуктивність, ефективніше керувати проектами, а також оптимізувати процеси виставлення рахунків.
Чи був би такий функціонал корисним для вас? Щоб ми дізналися вашу думку, зв’яжіться з нами!
До того ж, ваш зворотній зв’язок прискорить нашу роботу над інтеграцією.
Не проґавте свій шанс стати ще продуктивнішими!