Однією з найкращих особливостей афілійованого маркетингу є те, що це надзвичайно рентабельний спосіб залучення потенційних клієнтів і продажів для бізнесу. Насправді афілійований маркетинг може бути однією з найбільш економічно ефективних маркетингових стратегій.

Оскільки індустрія SaaS продовжує розвиватися, зростає і партнерський маркетинг. У статті ми розглянемо 5 головних тенденцій партнерського маркетингу, на які варто звернути увагу в індустрії SaaS у 2022 році.

Що таке партнерський маркетинг?

Партнерський маркетинг – це тип маркетингу, у якому партнери компаній отримують комісійну винагороду за продаж продукту/послуги своїй аудиторії. 

Партнерський маркетинг є популярним способом заробітку в Інтернеті. Якщо у вас є веб-сайт або блог із лояльними читачами, ви можете заробляти гроші, співпрацюючи з брендами та компаніями у вашій ніші та рекомендуючи їхні продукти чи послуги своїй аудиторії. Ви будете отримувати комісію за будь-які продажі за посиланням, які ви розміщуєте. Більше продажів — більший відсоток винагороди.

Чому афілійований маркетинг важливий для SaaS бізнесу?

Якщо ви працюєте у сфері програмного забезпечення як послуги (SaaS), то знаєте, що афілійований маркетинг може стати чудовим способом залучення потенційних клієнтів і збільшення продажів. Але ви, можливо, не знаєте, чому партнерський маркетинг настільки важливий для бізнесу SaaS. 

По-перше, афілійований маркетинг забезпечує шлях виходу на нові ринки. Співпрацюючи з афілійованими компаніями, які представлені на різних ринках, ви можете охопити нові сегменти клієнтів, які інакше ви не змогли б охопити.

По-друге, афілійований маркетинг може стати чудовим способом підвищити впізнаваність бренду. Якщо все зроблено правильно, афілійований маркетинг може допомогти вам представити ваш бренд перед широкою аудиторією, що може творити чудеса для вашої видимості та охоплення.

На які 5 головних тенденцій партнерського маркетингу слід звернути увагу в індустрії SaaS у 2022 році?

 

Партнерський маркетинг стрімко розвивається в індустрії SaaS, і експерти не передбачають зниження темпів розвитку в майбутньому. Ось 5 найкращих тенденцій партнерського маркетингу, на які слід звернути увагу:

  1. Впливові особи в соціальних мережах і надалі залишатимуться потужною силою в партнерському маркетингу.
  2. Подкасти стануть все більш популярним способом просування партнерських продуктів і послуг.
  3. Бренди почнуть створювати більше партнерського контенту, наприклад, дописи в блозі, інфографіку та відеоуроки.
  4. Буде більше уваги приділено мобільному партнерському маркетингу, оскільки все більше людей використовують свої смартфони для покупки продуктів і послуг.
  5. Програми винагород стануть популярнішими, оскільки вони стимулюють клієнтів

Як ви можете розпочати роботу з афілійованим маркетингом для вашого SaaS-бізнесу?

Партнерський маркетинг — це чудовий спосіб розвинути свій бізнес SaaS. Об’єднавшись з іншими компаніями у вашій галузі, ви можете охопити абсолютно нову аудиторію потенційних клієнтів. І, що найголовніше, вам нічого не коштує, щоб почати.

Старт розвитку з афілійованим маркетингом може відбуватися декількома способами:

1) знайдіть партнерську мережу, до якої ви можете приєднатися;

2) або зверніться до інших компаній у вашій галузі та запитайте їх, чи зацікавлені вони у співпраці з вами;

3) ви можете створити власну партнерську програму та залучити партнерів для просування свого бізнесу.

 Який би шлях ви не вибрали, переконайтеся, що ви зібрали сильну пропозицію, яка буде мотивувати партнерів просувати ваш бізнес. І не забувайте відстежувати результати, щоб побачити, хто із партнерів найбільше залучає потенційних клієнтів і генерує продажі для вашого бізнесу.

 Висновок

Якщо ви ведете бізнес SaaS, вам потрібно подумати про афілійований маркетинг. Тому що це — чудовий спосіб залучити потенційних клієнтів і отримати більше продажів, а також створити свій бренд.

Існує маса різних способів використання афілійованого маркетингу на користь свого SaaS-бізнесу. Ви можете використовувати його для створення цінного контенту, для налагодження відносин із впливовими особами, а також для залучення потенційних клієнтів і продажів. Крім того, це чудовий спосіб розповсюдити свій бренд і охопити нову аудиторію.

Якщо ви не впевнені, з чого почати афілійований маркетинг, не хвилюйтеся.

Щоб дізнатися, як вам почати роботу у сфері партнерського маркетингу, зв’яжіться з нашим менеджером по роботі з партнерами.

 

contact@yaware.com

 

Офіс в Україні

+38 (067) 3512140

Register

Ефективний облік часу за комп'ютером

Коментарі закриті.