Облік робочого часу – важливе завдання для будь-якої компанії чи організації. Він допомагає моніторити продуктивність працівників, розраховувати заробітну плату та забезпечувати дотримання трудового законодавства. Однак існують різні способи обліку робочого часу – від ручного до автоматизованого. Тож у цій статті ми розглянемо 4 способи дізнатися, як ваші працівники використовують робочий час:

 

№1 Ручний облік часу 

Ручний моніторинг часу передбачає запис часу початку та завершення роботи над завданням або проєктом вручну. Це можна зробити за допомогою паперового табеля. Потім підраховується час, витрачений на кожне завдання, і фіксується загальна кількість відпрацьованих годин за кожен день, тиждень або місяць.

 

Найбільша перевага такого способу обліку робочого часу – це економічність, адже він не передбачає витрати на спеціальне програмне забезпечення чи обладнання.

 

№2 Метод електронних таблиць

Excel та Google Sheets нескінченно гнучкі. Вони можуть легко використовуватися для запису того, скільки часу ви витрачаєте на проєкти або окремі завдання. Усе, що потрібно зробити – це створити кілька стовпців, наприклад, “дата”, “час початку”, “час закінчення” і т.д. Також можна додати стовпець для “ім’я клієнта” і “погодинна ставка”. У будь-якому разі, щоразу, коли ви працюєте, просто увійдіть у свою електронну таблицю та зробіть позначення. Ви можете попросити своїх працівників зробити те саме.

 

Це так само економно, як і попередній спосіб.

 

№3 Програмне забезпечення

Система моніторингу часу не вимагає зусиль. Щоб почати моніторинг, вам потрібно просто відкрити таймер із підрахунком робочого часу та натиснути старт, а після завершення роботи зупинити його. Облік робочого часу офісних співробітників не завжди є синонімом недовіри. Хоча забезпечення відповідальності співробітників за час, витрачений на виконання завдання, зазвичай має значення. Особливо в тих компаніях, де послуги значною мірою залежать від часу, витраченого на завдання.

 

Таки спосіб є точним, не займає багато часу і простий у використанні. Хоча має й мінуси – вмикання і вимикання таймера можуть втомлювати. Крім того, співробітники можуть забувати натискати кнопки на початку і вкінці роботи, що може призвести до того, що весь підрахунок зіб'ється.

 

№4 Автоматичний тайм-трекер

Якщо ви не хочете запускати і зупиняти таймер вручну, ви можете обрати Yaware.Timetracker, з яким автоматичний облік робочого часу буде ввімкнено постійно.

 

Yaware.TimeTracker – це рішення для моніторингу співробітників, створене спеціально для того, щоб допомогти компаніям підвищити продуктивність. Його потужні функції дозволяють працівникам використовувати інструменти, необхідні для якісного виконання своєї роботи, не порушуючи при цьому їхні особисті кордони. 

 

Yaware піклується не тільки про компанії, але й про їхніх співробітників. Купити ліцензію Yaware.TimeTracker буде корисно для:

  • компанії, яка хоче підвищити продуктивність персоналу і, як наслідок, збільшити прибуток;
  • співробітнику, який хоче збільшити свій заробіток і отримати прозору звітність та справедливу оцінку докладених зусиль.

 

З його допомогою можна дізнатися

  • який час доби є найпродуктивнішим для працівників;
  • які ресурси працівники використовують для виконання конкретного завдання;
  • скільки часу витрачається на виконання завдання;
  • коли виникають труднощі у виконанні завдання і потрібна допомога;
  • що відволікає працівників і заважає їм рухатися вперед.

Реєструйтесь просто зараз, адже Yaware пропонує 14 днів безкоштовного користування програмою, щоб ви могли відчути її функціональність в повній мірі!

Register

Ефективний облік часу за комп'ютером

Коментарі закриті.