Звіти тайм трекера — це хороший ресурс, щоб згадати, яку роботу ви виконали вчора чи за минулий місяць. Інструмент добре підходить і тим, хто працює над удосконаленням свого робочого дня, і хоче з’ясувати, які завдання чи справи займають найбільше часу. … читати далі
Статті

Лідери знають, що ефективне управління — це стратегія. За умови правильного плану дій ви можете привести свою команду до перемоги. Але без плану гри будь-який бізнес може легко зазнати невдачі. Робота над досягненням конкретних, вимірних цілей — це ефективний спосіб … читати далі

Програмне забезпечення для обліку робочого часу надає точну картину того, як розпоряджаються днем члени команди. Ця інформація може допомогти бізнесу скоротити зайві витрати та оптимізувати робочі процеси. Тайм трекер готує звіти, скільки часу працівники проводять на роботі, що вони роблять … читати далі

Якщо вам, або вашій команді важко розпочати або довести справу до кінця, ви не єдині, хто зіштовхнувся із такою ситуацією. Відволікаючі чинники, відсутність зосередженості та метушня можуть стати причиною того, що залишатися мотивованими та захопленими роботою буде досить складно. Коли … читати далі

Деякі з ваших співробітників здаються стомленими, відстороненими та менш продуктивними, але ви не можете точно визначити причини? Багато хто з них може бути у стані, при якому люди почуваються відірваними від своєї роботи, що часто викликано тривалим важким робочим навантаженням … читати далі

Часто співробітники компаній використовують робочий час неефективно, що призводить до втрати продуктивності та можливостей. Тому питання тайм-менеджменту гостро постає серед підприємств та організацій. Існує ряд способів покращити управління часом: застосування методик із всесвітньо відомих книг, використання автоматизованих або звичних рукописних … читати далі

Типовий день офісного працівника зазвичай рідко проходить без відеодзвінків, листів електронної пошти, мобільних додатків та інструментів для спільної роботи. До цього переліку варто ще додати перемовини з колегами, обмін текстовими повідомленнями, телефонні дзвінки та соціальні мережі. Здавалося б, по-окремо такі … читати далі

Співробітники в компанії часто пручаються на впровадження такої програми, як timetracker. Вони вважають, що автоматизований облік робочого часу — це вторгнення в їхнє особисте життя. Якщо ви, як керівник, ретельно поясните, навіщо це потрібно, і зробите необхідні кроки для правильного … читати далі

Сьогодні популярні слова у бізнесі — продуктивність та оптимізація. Але як переконатись, що ваша команда працює на 100%? Ніколи не дізнаєшся, доки не виміряєш. І якщо ви можете щось виміряти, ви можете покращити. Стаття присвячена автоматизованому обліку часу за допомогою … читати далі

Ви коли-небудь замислювалися над тим, як захистити ділову інформацію від передачі третім особам? Вона є цінним активом для бізнесу, але може бути джерелом багатьох проблем. Витік інформації може призвести до значних втрат, які важко виявити та усунути. Це вплине на … читати далі

“Скільки насправді потрібен час, щоб виконати вчасно проєкт? Чи є можливість, що оплачується непродуктивна робота співробітників?”. Такі питання все частіше ставлять як керівники проєктів, так і власники бізнесів. У статті ми розповімо, що впливає облік робочого дня. І наведемо реальні … читати далі

Ви коли-небудь закінчували робочий день із почуттям, що не змогли виконати все, що було у вашому списку? Ви починаєте з плану, списку, мети, але до кінця дня ви виявляєте, що ваш перелік справ став ще довшим. Спробуйте використати ці поради, … читати далі