Співробітники часто не встигали стежити або просто не помічали нових завдань чи змін? Ви хочете оперативно інформувати їх про це? Тепер з Yaware.Timetracker це простіше простого!
З новою функцією “Сповіщення” ваші співробітники за замовчуванням будуть моментально проінформовані, якщо Ви:
- поставите нову задачу;
- внесете зміни в існуючу задачу;
- прокоментуєте існуючу задачу.
Як це виглядає?
On Task Created
Після створення завдання власником облікового запису або менеджером групи – у користувача (співробітника) в правому нижньому кутку екрану спливає pop-up “Назва завдання” Додано в список завдань “.
Користувач натискає на pop-up і відкривається вікно завдання, по якій прийшло повідомлення.
On Task Changed Status / Updated
Коли власник або менеджер змінюють статус завдання / оновлюють дані, спливає повідомлення: “Назва завдання” Завдання оновлена ”.
Після натискання на pop-up відкривається вікно зі зміненою завданням.
On Task Commented
Після того, як власник або менеджер прокоментує завдання, спливає pop-up “Назва завдання” “Користувач” додав коментар до вашої задачі “.
Після натискання на pop-up відкривається вікно з прокоментував завданням.
Якщо коментарів багато – смуга прокрутки зупинитися на останньому з них. Найновіший коментар буде яскравіше інших, колишні коментарі будуть “гаснути” з новими, стаючи прозорими.
Поп-ап тримається не більше 10 секунд. Максимальна їх одночасна кількість – 5 активних повідомлень.
Таким чином, за допомогою нового функціоналу ваші співробітники будуть моментально сповіщені, а отже зможуть вчасно реагувати на будь-які зміни в процесі роботи. А керівник буде впевнений, що всі його зауваження і вказівки помічені і враховані належним чином.