Успішне впровадження Yaware – будівельна компанія
З 2011 року, будівельна компанія працює над тим, щоб зробити якомога більше будинків: міцних, ізольованих від шуму та стійких до негативних атмосферних змін.
C чого все починалося? Чому вирішили запровадити тайм-трекер?
Роман, співвласник компанії, розповідає, що користуються Yaware c грудня 2020 року, а до цього аналізували активність персоналу на роутері: по трафіку, по відвідуванню непродуктивних сайтів, — але це не дало результату. Тому, вирішили знайти інструмент для детального інформування про те, чим займається персонал.
«Ми помітили, що впала продуктивність конструкторів. Ще одна проблема їх відділу — постійний потік кадрів. Тому, програму вибрали виключно під конструкторів, під те, що вони працюють в Archicad і Autocad на двох моніторах. Але, заодно вирішили подивитися, що роблять інші відділи.»
Плюс, у відділі конструкторів траплялися циклічні «пожежі» — співробітники періодично щось не встигали і компанії це дорого обходилося. У всіх сенсах: починаючи від будівництва і закінчуючи офісним забезпеченням.
Чому обрали Yaware?
«Були аналоги тайм-трекерів. Ми тестували Kickidler, але з Yaware легше вести переговори, простіше отримати технічну підтримку і можна провести безготівковий розрахунок. Також, це найпростіша програма по налаштуванню. Не треба було морочити голову з розгортанням додаткових сервісів для скріншотів, робити якусь серверну частину на базі клієнта. »
Що змінилося в компанії після впровадження трекера?
Компания использует Yaware.TimeTracker с декабря 2020 года. За это время им удалось повысить продуктивность сотрудников.
«Ми виявили працівника, який щодня по 4 години витрачав на різні дурниці, а для конструктора це велика втрата часу. Зрозуміло, що є перерви, ми не жорстка компанія і не обмежуємо персонал. Для нас нормально 5-6 годин продуктивної роботи.»
Yaware.TimeTracker вказав на моменти, які впливали на імідж компанії. Виявилося, що працівник використовував технології, які є свого роду унікальними, на аутсорсі. Він також брав проєкти, які робив у рамках компанії і розміщував портфоліо на Facebook.
«Саме в Yaware ми побачили, що людина багато сидить в Facebook і Gmail. Чому, якщо основна комунікація ведеться в Telegram?»
Роман розповідає, що в компанії давно використовують систему контролю доступу. Перевіряють коли людина приходить і йде з офісу, як часто залишає робоче місце, виходить на перекури.
«СКУД — це інструмент контролю, але з Yaware «пожеж» стало менше. Ми побачили, що хороші конструктори дійсно не встигають і багато працюють, тому віддали частину їх обов'язків на аутсорс.»
Завдяки Yaware, керівники побачили нюанси не тільки в роботі персоналу, але і знайшли те, що потрібно покращити з боку бізнесу. Зрозуміли, що працівники дійсно можуть не встигати, а до цього було розмите розуміння того, скільки часу персоналу потрібно для того, щоб щось сконструювати.
Результати
Які проблеми розв’язав трекер?
- непродуктивні працівники
- злив інформації та недобросовісна поведінка персоналу
- неправильний розподіл навантаження всередині компанії
Які звіти найбільш корисні?
- зведення по діяльності
- аналіз працівника
- використані додатки
«Колеги дивляться в мобільному додатку тільки продуктивність підлеглого. Зайшли й перевірили в режимі реального часу. Я ж користуюся комп'ютером. Якщо загальні показники в нормі, то особисті звіти вже не дивимось. Розуміємо, що хлопцям просто не вистачає часу.»
“Ми виявили, що один працівник по 4 години щодня витрачає на особисті справи, а інший — використовує наші унікальні технологи на аутсорс. Yaware.TimeTracker вказав на моменти, які впливали на безпеку компанії та ефективність роботи.”