Успішне впровадження Yaware – Інженерно-конструкторське бюро Панорама

Інженерно-конструкторське бюро Панорама — українська компанія, що займається проєктуванням у сфері будівництва, обстеженням будівель та їх відновленням. Наразі у компанії працюють 15 працівників, частина з них — віддалено.

Історією впровадження Yaware TimeTracker у компанії поділився її співвласник — Максим Семеняка.

Які задачі Ви хотіли вирішити за допомогою Yaware TimeTracker?

Максим зазначив, що коли у компанії почали практикувати віддалену зайнятість, з’явилася потреба в сучасних інструментах, що допоможуть пристосуватися до нових умов командної роботи.

“Основна задача — це фіксація робочого часу. Коли наші працівники почали працювати віддалено, ми не розуміли, у який час працюють, та у чому причина невиконання обсягу робіт. Нам потрібно було це контролювати. Тоді ми почали обирати тайм трекер, один із них був Yaware”

На що в першу чергу звертали увагу, коли обирали програму? Які основні критерії вибору?

“Для нас важливо фіксувати час, зіставляти зі скриншотами та задачами, які виконуються. Це можна зробити за допомогою Yaware TimeTracker” — відповів співвласник компанії.

Чому все-таки свій вибір зупинили на Yaware?

Максим Семеняка пояснив, що надав перевагу вітчизняному продукту з необхідним функціоналом. Це свідчить про те, що українське програмне забезпечення складає гідну конкуренцію міжнародним програмним аналогам.

Ми говорили, що у вас декілька відділів. У якому із них Ви застосовуєте тайм трекер?

“Ми впровадили використання тайм трекера нашими інженерами, — ділиться співвласник компанії. Люди, які займаються бухгалтерією, або менеджери — у них робота контролюється наявним результатом. Інженери можуть декілька годин в інтернеті дивитися рішення, щоб розуміти, на що потрібно звернути увагу, що проаналізувати. Для нас важливо, щоб за допомогою тайм трекера ми могли проконтролювати спектр роботи працівника. Таким чином ми будемо знати, скільки годин ми витрачаємо на реалізацію того чи іншого проєкту (можуть бути наші програми, або ж інтернет-плани).”

Як Ви пояснювали працівникам необхідність впровадження програми?

Про необхідність використання тайм трекера ми розмовляли з командою, напевно, ще пів року тому. Та й загалом, інженери, фрилансери усвідомлюють важливість фіксації робочого часу.

“Команда віднеслася до цього легко. Вони сказали: “О, супер”, і реакція була нормальною. Навіть не треба було підносити це”

Яких результатів Вам вдалося досягнути за час використання програми Yaware TimeTracker?

Співвласник ІКБ Панорама розповів, що перший аналіз використання Yaware провели після завершення 14-денного тестового періоду. Перекури, тривалі обідні перерви, запізнення — про все це знали, але не було цифр.

“Коли ти виносиш все це на папір, показуєш команді та спілкуєшся з колективом, то в першу чергу, самі працівники усвідомлюють, що така кількість “перекурів” шкідлива для здоров’я”. 

Якщо говорити про діяльність, то відбулося підвищення продуктивності на 10%.
Максим Семеняка розповів, що жартома обговорюють ідею про підвищення ставки працівникам за продуктивний час, а не час онлайн.

До того ж співзасновник компанії зазначив, що одні працівники отримують погодинну заробітну плату, інші — за виконаний обсяг роботи. Тому для другої категорії має сенс вислів “швидко зробили — йдемо далі”.

Поділіться, будь ласка, як ви аналізуєте інформацію? Якими звітами Yaware TimeTracker найчастіше користуєтеся?

“Найбільш важливим є звіт про відпрацьований час. Якщо працівник в офісі, можна бачити, о котрій він прийшов, о котрій пішов. З віддаленими спеціалістами — інша ситуація, тому бути в курсі робочого навантаження та дисципліни зручно з Yaware TimeTracker. За допомогою звіту по продуктивності співставляємо час роботи за комп’ютером та час офлайн діяльності. Ще є звіт по розрахунку погодинної заробітної плати. Поки освоюємо його, оскільки маємо пристосувати до нашої специфіки роботи.” 

Що Ви порадите компаніям та власникам, які ще не користуються тайм трекером? На що радите звернути увагу при впровадженні у компанії такої програми?

Якщо компанія має декілька схожих проєктів (за обсягом, термінами, задачами тощо), то можна їх проаналізувати. Це допоможе з’ясувати на майбутнє: скільки виконавців потрібно залучити, скільки часу займає реалізація такого проєкту, та які бюджети для цього потрібні. Усе це можна визначити за допомогою звітів тайм трекера, такого як Yaware TimeTracker.

Максим, розкажіть, будь ласка, з позиції керівника. Чи стало Вам простіше аналізувати роботу працівників?

На даному етапі стало трохи важче, бо ми перебудовуємо процеси у компанії, щоб потім все відбувалося швидше та простіше. Програмою ми користуємося менше ніж місяць. Добре те, що немає потреби заповнювати таблиці Excel — це зекономить нам багато часу.

Чи користуються працівники звітами тайм трекера? Чи аналізують самостійно свою продуктивність?

“Так, працівники аналізують свій робочий час. Інколи навіть кажуть “я сьогодні попрацював годину без відволікань”. І це дуже приємно. Мені подобається робота команди: вони знають, що часом запізнюються на роботу. Проте, коли є важливі задачі — вони мовчки роблять. Вони знають, що це треба зробити, і розуміють, чому.”

Круто, що у команді є елемент самоконтролю працівника.

“У нас дуже молода команда. І з молодим колективом, як показала моя практика, і практика друзів, необхідні зовсім інші підходи. Ті, що “як книжка пише” — так не працює”, — поділився співвласник компанії ІКБ Панорама. 

Так, з молодим колективом менше працює сильний контроль. Більш ефективна самомотивація, відзнака досягнень працівників: кожен бачить свій результат, результат колеги, і старається бути кращим.

Представники молодого колективу хочуть бачити свій розвиток. Навіть якщо у них немає кар’єрної градації, вони повинні розуміти, як робити те, що вчора ще не вміли робити. Та можуть підказати колезі, як це робити. Приємно, що ми направлені на розвиток.

Що можете сказати про співпрацю з командою Yaware? Чи треба щось покращити в роботі наших працівників?

“Всі мої пропозиції, побажання були вирішені, навіть більше, ніж я думав. Інколи йшли на комунікації вищого пілотажу. Дуже превелике дякую, команда гарна у Вас. Те, що відповідають швидко та чітко — супер”

“Коли наші працівники почали працювати віддалено, ми не розуміли, у який час вони працюють, та у чому причина невиконання обсягу робіт. Нам потрібно було контролювати роботу. Тоді ми звернулися в пошуки трекера, один із них був Yaware.”
Максим Семеняка
співвласник, Інженерно-конструкторське бюро Панорама

Зареєструйтеся та почніть облік робочого часу вже зараз!
Спробуйте роботу сервісу в різних тарифних планах.
Дякуємо за реєстрацію
Виконується вхід до вашого профілю ...
loader

Якщо автоматичний вхід був невдалий, спробуйте увійти тут

Ваші ідеї / пропозиції

У Вас є ідеї, як зробити сервіс ще кориснішим для Вас? Напишіть нам. Давайте разом зробимо сервіс ще кращим!

Дякуємо, що ділитеся своїми ідеями і допомагаєте нам стати кращими!
Подивитися всі ідеї можна на порталі ідей

Напишіть коротко суть ідеї
 *
Вкажіть вашу електронну пошту
 *
Розпишіть ідею або пропозицію більш детально
 *
ajax-loader
Доступ до демо-версії
Запит на онлайн-презентацію

*Тривалість презентації до 30 хвилин

Запит ціни для Yaware Enterprise

Будь ласка, залиште свій запит на ціну Yaware.TimeTracker Enterprise

Замовлення послуг по впровадженню
[contact-form-7 id="16803"]

Додати відгук

Будь ласка, поділіться своїм досвідом про те, як система Yaware допомогла Вам у вирішенні ваших завдань

Інтеграція Yaware з Jira

Залиште тут заявку і ми повідомимо вас, коли буде реалізована функція інтеграції