партнерська програма

Партнерська програма це вид співпраці, при якому одна сторона отримує вигоду за те, що продає товари або послуги іншої. Наприклад, компанія Yaware пропонує партнерам отримувати винагороду за кожного клієнта, який зареєструється на їх унікальним посиланням і купить програму обліку робочого часу.

Кожна компанія визначає свої умови співпраці й оплати результатів. Ось кілька видів заробітку:

  1. Платні коментарі
    Ви самостійно шукайте майданчики для розміщення, пишете невеликі тексти й публікуєте їх, отримуючи за це гроші.
  2. Продаж товарів або послуг
    Тут дохід партнера визначається у %, який він отримує за кожного зареєстрованого клієнта за своїм реферальним посиланням.

    Ось приклад партнерської програми, в якій дохід залежить від кількості зареєстрованих клієнтів.

  3. скільки можна заробити на партнерській програмі Копірайтинг
    Для цього потрібно зареєструватися на профільних платформах, отримувати завдання і заробляти за кількість написаних символів.
  4. Створення груп у соціальних мережах 
    Ви є адміністратором групи й розміщуєте в ній рекламні публікації за гроші.
  5. Блог 
    Коли у вас є сайт з аудиторією, компанії зацікавлені в тому, щоб розмістити у вас свої рекламні матеріали. І готові за це платити.
  6. Арбітраж 
    Ця діяльність пов'язана із купівлею трафіку і перенаправлення його на вашу партнерську програму.

Дохід від партнерської програми

Заробіток партнера залежить від виду діяльності. Кліки та перегляди оплачуються за кількість і зазвичай дають найнижчий дохід. Щоб отримувати пристойну суму, вам доведеться сидіти й постійно генерувати кліки, а це набридає. Трохи більше оплачується копірайтинг, але якщо ви розраховуєте на постійний високий дохід  рекомендуємо залучати клієнтів за реферальним посиланням. І почати варто з трьох простих кроків:
  1. Вибрати партнерську програму.
    Про те, як це зробити розповімо нижче.
  2. Зареєструватися.
  3. Почати працювати  рекомендувати продукт або послугу.
    Варіанти платформ для розміщення інформації дамо нижче.

Як вибрати партнерську програму? 

Кожен партнер вибирає потрібну для себе програму співпраці. Починаючи роботу, дуже складно передбачити вигідність тих чи інших пропозицій, однак є кілька важливих критеріїв, на які варто звернути увагу: 
  • Відсоток виплат
    Враховуйте розмір винагороди й те, що якісь ресурси ви будете витрачати на залучення клієнтів — адже це ваш заробіток.
  • Новизна
    Звертайте увагу на унікальні продукти і послуги. Людям подобається купувати щось нове. Конкуренція при цьому нижча і легше залучити цільову аудиторію.
  • Умови
    Якщо ви вирішуєте займатися партнерською програмою, то вибирайте товар, який вам буде легко рекомендувати. Ви повинні самі вірити в його користь. Також, звертайте увагу на переваги для потенційних клієнтів.
  • Наявність рекламних матеріалів
    Рекомендація товарів або послуг це в будь-якому випадку продажу. Тому, запитуйте у партнера про наявність рекламних матеріалів, банерів. Реєструйтеся на партнерські програми, які допомагають з промо і гарантують необхідну підтримку.
  • Перспективи
    Шукайте програми, які пропонують довгострокову співпрацю.
Наприклад, у Yaware є 2 опції: 
—  продаж хмарної версії програми;
—  продаж локальної версії — Yaware.TimeTracker Enterprise.

Приклади майданчиків для партнерів

Одне з головних правил заробітку на партнерських програмах — реклама на тематичних платформах. Немає сенсу рекомендувати домогосподаркам сервіс для оптимізації бізнесу. В цьому випадку ви не залучите нових клієнтів, а заробите погану репутацію і самостійно знизите собі мотивацію. Ось кілька платформ, які підійдуть для будь-якого виду партнерської програми:
  • Cайт
    Встановіть там своє реферальне посилання або кнопку для реєстрації.
  • Пошта
    Ви можете залучати клієнтів за допомогою email-розсилки по базі.
  • Соціальні мережі
    Створюйте тематичні групи, пишіть коментарі з рекомендацією продукту під публікаціями. Або розміщуйте інформацію на особистій сторінці.
  • Лінійка продуктів
    Якщо ви вже продаєте свої послуги, просто розширте асортимент за допомогою партнерських продуктів. Наприклад, компанія з продажу хмарних сховищ працює з керівниками компаній, пропонує їм програму обліку робочого часу і отримує партнерську винагороду.
  • Google
    Сюди входить контекстна реклама або розміщення інформації на сторонніх сайтах.
  • Офлайн події
    Відвідування тематичних форумів і конференцій — ідеальний спосіб знайти клієнтів.

Партнерська програма Yaware

Висновок

Партнерська програма — це вид заробітку з мінімальними вкладеннями. Досить вибрати компанію для співробітництва і почати рекомендувати продукт або послугу. Ви можете використовувати сайт для розміщення реферальних посилань або користуватися іншими майданчиками зі списку. Якщо ви оберете компанію-партнера, яка допомагає просувати продукт і надає для цього всі необхідні матеріали, — почнете заробляти з мінімальними зусиллями.
Register

Ефективний облік часу за комп'ютером

Коментарі закриті.