Залученість співробітників дозволяє менеджменту компанії вимірювати та керувати поглядами співробітників на важливі елементи робочого процесу і культури.
Використовуючи цей показник, ви можете дізнатися, що треба зробити, щоб поліпшити зв'язок ваших співробітників з роботою, яку вони виконують, і з вашою компанією.
Можна спрогнозувати, що рівень залученості буде і далі знижуватися. Якщо спочатку на цей показник дуже вплинула пандемія і світова криза, спричинена нею, то у 2022 році додалася ще і війна в Україні, криза від якої також зачепить весь світ.
Ця тенденція збереглася і до початку 2022 року. Можна спрогнозувати, що рівень залученості буде і далі знижуватися.
На рівень залученості впливає, наприклад, яку посаду займає працівник, працює він віддалено чи в офісі компанії. Та на наш погляд, найважливішим є розуміння співробітників, що компанія піклується про них, їх розвиток, добробут.
Ці елементи закладають основу для розвитку довіри, яка відкриває двері для загального збільшення добробуту.
Хороша новина в тому, що при загальному зниженні показника залученості, є компанії, в яких він збільшується, навіть подвоюється.
Як можна вплинути на залученість:
– Використовуйте корпоративну культуру і цінності для прийняття бізнес-рішень.
Співробітники повинні бачити щоденно, що вони важливі для компанії, що їх чують і враховують їх потреби.
Коли співробітники бачать цінності компанії, втілені в прийнятих рішеннях, посилюється їх довіра до керівництва.
– Зосередьтеся на добробуті співробітника і визнавайте його особистість.
Для багатьох людей життя і робота зараз перемішані й неможливо чітко відокремити одне від іншого. Подумайте про вимоги життя на робочому місті й за його межами.
Подумайте про те, як робота, кар'єра, соціум, фінанси впливають на людей в сучасному світі та надайте ресурси для покращення цих важливих елементів добробуту.
– Спочатку приділіть увагу тому, як проходить робочий день співробітника.
✨Yaware.Timetracker допоможе вам простежити навантаження співробітника, швидкість його роботи, ефективність використання часу та інші показники.
На базі цього аналізу вам буде легко складати списки завдань для ваших працівників, щоб, з одного боку час використався ефективно, а з іншого, щоб співробітник не був перевантажений емоційно і працював ефективніше.
– Надайте менеджерам команд можливість керувати часом і самостійно приймати деякі рішення.
Тільки менеджер, який безпосередньо контактує зі співробітниками в великій компанії, може бути обізнаним, які у людей ситуації в особистому житті й в роботі.
Постійно підвищуйте кваліфікацію менеджерів, щоб вони могли навчати своїх співробітників на основі їх сильних якостей.
– Важливо щоб у нестабільні часи менеджери зосередилися на чітких очікуваннях, ресурсах і наданні співробітникам можливостей робити те, що вони роблять краще за все для того, щоб робота була виконана якнайкраще.
▫️Адаптуйте комунікацію з командами та клієнтами.
Використовуйте сучасні можливості такі як корпоративні додатки, подкасти, YouTube, та ін.
Вірне розуміння фактора залученості надасть вам нові можливості. Адже це основа для формування стійкою культури бренду, з яким співпрацюють найкращі.
Напишіть нам, будь ласка, на email, що ви застосовували в вашій компанії, щоб підвищити залученість працівників?