Так як фрілансери переважно працюють онлайн, можна з упевненістю сказати, що наразі така робота є вкрай актуальною, адже вона дає можливість працювати з будь-якого куточка світу.

 

А якщо ви віддаєте перевагу свободі та гнучкості в роботі – фріланс точно для вас. Як фрілансер, ви сам собі господар: самі вирішуєте, коли і де працювати. Та разом з тим фріланс має свої труднощі: в управлінні, спілкуванні та інтеграції в команду.

 

Тож ось топ-5 порад щодо менеджменту, які допоможуть вам досягти успіху у фрілансі:

 

Порада 1. Проводьте моніторинг свого робочого часу

Фрілансери мають можливість розпоряджатися часом за своїм бажанням. Проте, коли ви зосереджені на роботі, легко втратити лік часу, який ви витратили на неї. Також буває, що іноді власник бізнесу може зіткнутися з труднощами в управлінні позаштатними працівниками, оскільки

 

  • кожен фрілансер розпоряджається своїм часом по-різному;
  • співробітники можуть працювати з різних куточків світу, а значить у різних часових поясах;
  • кожен може використовувати різні поради щодо керування завданнями.

 

У цьому випадку краще використовувати спеціальне програмне забезпечення, наприклад, Yaware.TimeTracker, що має ряд переваг серед конкурентів:

 

  • Автоматичний відлік – це статистика, що автоматично вноситься в табель;
  • Аналіз ефективності – це можливість бачити фактичне навантаження команд;
  • Управління проектами та завданнями – це всі задачі в одному місці;
  • Персональна статистика – це можливість самостійно аналізувати свою ефективність;
  • Безліч візуальних діаграм – це аналіз роботи співробітників всього за кілька хвилин.

 

Порада 2. Забезпечте свою присутність

Фріланс вимагає від співробітників надзвичайної гнучкості. Зважаючи на це, ви завжди повинні бути присутні під час роботи. Йдеться не про фізичну, а саме цифрову присутність, що означає бути доступним, з ким завжди можна легко зв’язатися. Це ключ у роботі фрілансера. Перебування онлайн в робочий час гарантує безперебійну комунікацію всередині команди та клієнтів. У разі неправильного керування вашою присутністю в робочому процесі онлайн, команда може зіткнутися з перешкодами на шляху завершення проекту.

 

Порада 3. Формулюйте чіткі цілі 

Пам’ятайте, що етап формулювання цілі суттєво впливає на розвиток проекту чи вашої кар’єри. В ідеалі вони повинні будуватися на довгострокових очікуваннях. Встановлюючи цілі, ви повинні враховувати свої фінансові та кар’єрні можливості. Обговоріть з роботодавцем деталі та тактику, яку ви можете використати для досягнення бажаного результату.

 

Порада 4. Не забувайте про підписання договору

Письмове підтвердження ваших обов’язків – гарантія вашої безпеки. 

Краще мати договір з клієнтом чи компанією, адже бувають випадки, коли ви здаєте якісно виконану роботу або проект, який клієнт критикує і відмовляється оплачувати. Коли у договорі обов’язково має бути вказано, яким стандартам повинен відповідати проект, що допоможе уникнути будь-яких суперечок. І так, електронні підписи існують, тож підписати договір дистанційно – не проблема. 

 

Порада 5. Надавайте доступ до відгуків попередніх клієнтів новим

Відгуки мають вирішальне значення для прийняття рішень клієнтами про обрання саме вас як спеціаліста, їх задоволеності, вашої репутації та репутації компанії. Представлення відгуків попередніх клієнтів свідчить про прозорість, а прозорість у роботі – це показником здорових відносин з клієнтами. Переконайтеся, що ви відкриті та бажаєте надати відгуки своїх попередніх клієнтів новим. Якщо коротко, зворотній зв’язок є одним із основних способів налагодити зв’язок із клієнтами.

Register

Ефективний облік часу за комп'ютером

Коментарі закриті.