В багатьох моніторинг співробітників викликає не найкращі асоціації. Наприклад, з настирливим начальником, який постійно стоїть над головою і контролює кожен крок. Та чи так це насправді? 

 

Що таке моніторинг роботи співробітників?

Це спосіб, за допомогою якого роботодавці можуть вести облік робочого часу працівників, маючи можливість бачити їх залученість у завдання. 

 

Бізнес, який використовує спеціальні програми для моніторингу, завжди знає відповіді на запитання:

 

  • які ресурси працівники використовують для виконання завдань
  • скільки часу витрачають на виконання завдання
  • при виконанні якого завдання виникають труднощі і потрібна допомога
  • що відволікає увагу працівників і заважає їм рухатися вперед

 

Основна мета моніторингу співробітників – це збір даних про активність користувачів, яка не приводить компанію до поставлених цілей. Готові звіти керівник бачить у своєму особистому кабінеті або отримує в розсилці на електронну пошту.

 

Проте доступ до звітів мають не лише керівники, а й менеджери відділів і самі працівники. Це дає змогу реалізувати багаторівневу систему управління персоналом, де кожен керівник відповідає за діяльність своїх підопічних. А співробітники, бачачи статистику своєї роботи, можуть аналізувати її та вчитися грамотно розпоряджатися робочим часом.

 

4 способи як зробити, щоб співробітники сказали моніторингу ТАК

За належної комунікації моніторинг співробітників можна реалізувати без негативного впливу на робочу атмосферу. Щоб мотивувати персонал вести моніторинг, візьміть до уваги наступні рекомендації:

 

  • Створіть керівні групи

Як у випадку з будь-яким нововведенням, мають бути люди, які розібралися в питанні, протестували продукт і готові донести його цінність іншим.

 

  • Розробіть політику використання комп'ютерів і попросіть співробітників підписати її

Документ має включати правила загального користування, інтернету, безпеки. Отримання підписаної політики гарантує, що співробітники мають розуміння очікувань щодо використання обладнання, яке належить компанії.

 

  • Навчіть менеджерів

Щойно рішення буде ухвалено, почніть навчати управлінські команди. Якщо ви працювали з компанією-розробником над розгортанням системи моніторингу роботи співробітників, домовтеся, щоб їхній співробітник провів демонстрацію продукту.

 

  • Доручіть менеджерам представити рішення своїм командам

Подумайте про розробку презентації або короткого відео, за допомогою якого менеджери пояснять важливість моніторингу для співробітників. Також важливо донести, що облік робочого часу використовується не для стеження за співробітниками, а для підвищення загальної продуктивності в компанії.

 

  • Збирайте відгуки та запитання персоналу

Перші дні використання особливо важливі для комунікації. Створіть форму, якщо потрібно – анонімну, де персонал зможе поділитися своїми враженнями від моніторингу.

 

  • Надавайте підтримку

Реагуйте на зворотний зв'язок і відповідайте на питання персоналу. Це допоможе правильно позиціонувати моніторинг та доброзичливо налаштувати працівників з перших днів.

Register

Ефективний облік часу за комп'ютером

Коментарі закриті.