Вигорання не з’являється раптово – воно розвивається поступово. Цей стан не є хворобою, втім він може прискорювати розвиток, наприклад, депресії. Треба зазначити, що вигорання – не те саме, що й стрес на роботі. Стрес виникає тоді, коли людина намагається пристосуватися до навантаження, і він не є абсолютно негативним. Вигорання розвивається, коли людині не вдається адаптуватися, а стан стресу продовжується.

 

Як розпізнати вигорання? 

 

Його основними ознаками є:

  • сильна втома, виснаження;
  • дистанціювання від роботи;
  • відчуття неефективності й знижена професійна самооцінка.

 

Як запобігти вигоранню на роботі?

 

  • Розділяйте роботу і відпочинок. Не беріть робочі завдання додому і так само не вирішуйте особисті проблеми на роботі.
  • Плануйте роботу заздалегідь. Навчіться казати «ні» і чітко визначайте пріоритетність виконання завдань.
  • Чітко дотримуйтеся визначених пріоритетів, складеного плану.
  • Піклуйтеся про свій фізичний стан. Достатньо спіть, повноцінно харчуйтеся та підтримуйте здоровий рівень фізичної активності.  
  • Працюйте над добрими стосунками вдома і намагайтеся бути екологічними на роботі, підтримувати відкриту робочу атмосферу.
  • Визначте власні можливості та продумайте план кар’єрного росту. Намагайтеся постійно підтримувати та підвищувати кваліфікацію.
  • Сприймайте свою роботу як вагому, адже абсолютно кожна професія є важливою і кожен внесок має значення.

 

На що ви, як роботодавець, маєте звернути увагу, щоби уникнути ризиків для психічного здоров’я працівників?

 

  • Безпечні умови праці

Робота, де не дотримуються правил охорони здоров’я та безпеки, може погіршити психічне здоров’я працівників, призвести до звільнень та репутаційних втрат.

 

  • Здорова комунікація 

Доброзичливе спілкування є ознакою хороших відносин між керівником і працівником. Налагоджена комунікація може врятувати від виникнення конфліктів ще у їхньому зародку, коли погана – створює напругу, підвищує стрес і погіршує психічне здоров’я.

 

  • Підтримка працівників

Важливо цікавитися у підлеглих та колег, які вони мають перешкоди для виконання завдань, чи все їм зрозуміло. Адже брак такої комунікації часто призводить до того, що працівники почуваються перевантаженими та невмотивованими. Будьте відкритими. 

 

  • Реальні вимоги щодо продуктивності і результативності

Якщо постійно вимагати від працівників найвищих результатів у найкоротші терміни, вони можуть отримати стрес і відчувати тиск. Бажання відповідати завищеним вимогам призводить до збільшення навантаження, перепрацювань і емоційного вигорання.

 

Також, щоб допомогти працівникам навчитися утримувати баланс між роботою і особистим життям, ви можете впровадити тайм-трекер. Таке програмне забезпечення допоможе працівникам контролювати свій час, працюючи без перенапруження і перепрацювань. 

 

Почніть з пробного періоду Yaware.TimeTracker – 14 днів безкоштовного користування програмою, щоб ви могли випробувати її функціонал на повну!

 

Yaware – це простий і зручний інструмент для команд будь-якого розміру та структури, розроблений спеціально для того, щоб допомогти користувачам працювати з високою продуктивністю і без вигорання. 

 

Yaware піклується не тільки про компанії, але і про їх співробітників. Купити ліцензію Yaware.TimeTracker буде корисно для:

  • компанії, яка хоче підвищити продуктивність персоналу і, як наслідок, збільшити прибуток
  • співробітнику, який хоче збільшити свій заробіток і отримати прозору звітність та справедливу оцінку докладених зусиль.

 

Використовуйте тільки хороше програмне забезпечення для моніторингу часу, таке як Yaware.TimeTracker, і ви не зіткнетеся з жодними проблемами. Тільки рішення!

Register

Ефективний облік часу за комп'ютером

Коментарі закриті.