Позитивні емоції, любов, міцне здоров'я і ще декілька пунктів, які легко назвати, якщо мова йде про задоволення в особистому житті. Але, третину всього часу люди проводять за професійною діяльністю — улюбленої або ненависної. Від чого це залежить? Як керівник може регулювати рівень «робочих» ендорфінів співробітника?
Підвищити зарплатню
Чого гріха таїти, кожен мріє отримувати вдвічі більше. Важливо оцінити, що робить підопічний для здійснення цих бажань: якісно виконує обов'язки, проявляє ініціативу або радіє, що його ставка не нижче ніж в інших. У першому варіанті, мова йде про заслужене підвищення зарплати, а з ним — задоволення від роботи. Для автоматизації процесу, встановіть Yaware.TimeTracker — програму, яка рахує відпрацьовані години й множить на погодинну оплату співробітника. Вуаля!
Подбати про умови
Комп'ютер запускається зі звуком першого у світі паротяга, а стілець ось-ось розвалиться, перебільшуємо? Раді, що про умови роботи у вашій компанії, співробітники навперебій хваляться друзям, розповідають про сучасну техніку, смачний чай та наявний туалетний папір. І таке буває. Ми до того, що робоче місце — комфорт в який хочеться повернутися.
Популяризувати цінність
Пам'ятайте жарти про рятівника на міжнародних змаганнях з плавання? Чи відчуває він, що робить щось важливе? Співробітник, який думає, що його робота нікому не приносити користі починає хандрити і замислюватися про звільнення. На шляху до почуття власної важливості, він може відмовитися від комфортного офісу, колег і навіть прибуткової посади.
Згуртувати команду
Людині потрібна людина. Як би роботодавець не злився, підлеглий буде відволікатися на розмови з колегами. Чи то обговорення останніх новин, вихідних або директора. Тсс, ми нічого не говорили. Люди, навіть інтроверти, потребують спілкування і прийшовши на роботу, чекають тих, з ким можна обмінятися кількома словами. Як керівник, ви можете влаштовувати спільні посиденьки в кафе, виїзди на перші шашлики в цьому році — неформальна атмосфера зближує.
Забезпечувати зростання
Що ще потрібно для щастя працівникові, задоволеному своїм фінансовим становищем, офісом і колективом? Як в піраміді Маслоу, після задоволення базових потреб людина прагне до розвитку себе, як особистості і фахівця. Рутинна робота перестає приносити задоволення, адже є щось далі — за горизонтом щоденних завдань і це «щось» підштовхне його до питань про підвищення, кар'єрному зростанні. Чи будете ви готові відповісти?
Підтримувати самореалізацію
«Роби, як я сказав» або … Іди? Уявіть, що співробітник із задоволенням виконує роботу і навіть відчуває, що «робить, щось важливе», але чуже. Ніякої ініціативи, потрібно узгоджувати чи звітувати за кожен крок. Якщо керівник вибирає цю модель ведення бізнесу, він краде цінних кадрів, сам у себе. Щастя працівника в самореалізації, вміння приймати рішення, і виправдовувати довіру менеджера. Такі люди цінні і працюють з ентузіазмом, на результат. Їх можна або знайти, або «виростити» всередині компанії, але головне дати все, щоб вони не шукали щастя на стороні.