Молоді працівники виходять на ринок праці з новими перевагами та ставленням, що відрізняються від уподобань їхніх попередників. Щоб залучити й утримати цінні кадри, ваша компанія повинна адаптуватися до цих мінливих уподобань. Нові працівники запропонують свіжі ідеї та допоможуть вашому бізнесу розвиватися.
Одночасно в компанії можуть працювати до чотирьох поколінь, а це означає, що компанія повинна адаптуватися до робочих пріоритетів кожного покоління. Вкрай важливо уникати старих методів і бути в курсі новин, щоб продовжувати залучати нові таланти.
Молоде покоління зумерів шукає зовсім інші переваги роботи та посади, ніж ті, хто був до них. У статті ми розглянемо інформацію про таких працівників і як вони поводяться на роботі.
Які особливості покоління зумерів?
Ті, хто народився між 1997 і 2012 роками, є частиною покоління Z, також відомого як Zoomers. Оскільки вони виросли з Інтернетом і мобільними телефонами, покоління є найбільш технологічно та візуально складним, порівняно з попереднім. Зумери шукають інформацію в пошукових системах, а не в книгах, оскільки є вихідцями з цифрових технологій і знаходяться в сукупності соціальних, екологічних і глобальних інновацій.
Понад третина населення світу є представниками молодого покоління Z, тож ви повинні переконати їх приєднатися до вас. Вони також є групою підприємців, тому вони привносять велику цінність у все, що роблять.
Які пріоритети покоління на робочому місці?
На додаток до унікальних вимог працівників Zoomers, викладених вище, їхніми пріоритетами є:
- відповідальність за свою професію;
- кар'єрне просування, розуміння свого кар'єрного шляху;
- фінансова безпека є для них пріоритетом через те, що дорожчим стало життя порівняно з попередніми поколіннями.
Наймолодші працівники цінують постійний розвиток як професійний, так і особистий.
Важливо, щоб покоління Z відчувало, що ваша компанія допоможе їм набути необхідних навичок для керівних посад, оскільки відчуття неготовності є поширеним явищем. Гібридна або віддалена модель роботи може мати високий пріоритет через гнучкість, і зумери повинні відчувати, що вони можуть зробити свій вибір на основі того, що їм найкраще підходить. Багато молодих людей воліли б залишити роботодавців, які не пропонують гнучкого робочого середовища.
Людина з пристрастю до роботи віддана своїй справі
Працівники повинні бути віддані своєму робочому місцю та посаді. Відсутність ентузіазму щодо своєї компанії чи посади була третьою основною причиною, через яку вони залишили роботу, за їхніми словами. Тому ви, ймовірно, втратите їх, якщо члени команди не будуть захоплені вашою компанією.
Використання цифрових технологій на робочому місці буде дуже привабливим для працівників покоління Z. Багато з них вимагатимуть від компанії перспективного мислення, наприклад, через використання онлайн-платформи для управління завданнями та внутрішньої комунікації.
Більше того, ці цифрові системи можуть допомогти підвищити рівень продуктивності вашої компанії завдяки зв’язку, автоматизації, ефективності та іншим перевагам, які вони надають.
Більше про інструмент підвищення продуктивності та постановки задач читайте тут.
Важливо переконатися, що цілі та цінності збігаються
Працювати в компанії, що відображає цінності покоління зумерів, дуже важливо. Це може бути загальна місія або те, як компанія ставиться до соціальної відповідальності. Люди можуть запитати, чи відповідають соціальні обіцянки дійсності, чи існують благодійні ініціативи.
Які кроки ви можете зробити, щоб залучити Zoomers?
Як працівники, покоління Z має багато переваг. Їхній цифровий спосіб життя має вирішальне значення в цифровому світі. Оскільки вони виросли з Інтернетом і додатками, а не придбали їх пізніше в житті, їхній підхід до роботи, життя та творчості зрозумілий.
Наявність точки зору Zoomers у вашій компанії може допомогти вам рухатися в правильному напрямку для майбутнього – зрештою, це майбутнє.
Важливо бути чесним
Будьте максимально відкритими щодо їх поточної ролі, а також майбутнього потенціалу в компанії (звичайно, у спосіб, який влаштовує обидві сторони). Можна тренуватися. Навчання менеджменту, професійні курси та навчання навичкам спілкування можуть допомогти їм стати кращими працівниками. Це працює як для них, так і для вашої компанії.
Менторські програми не тільки привабливі для Zoomers, але й задовольнять потребу покоління в постійному зворотному зв’язку. Це може бути тому, що вони виросли в середовищі цифрових соціальних мереж, де відгуки та задоволення виникають майже миттєво.
Люди жадають негайності, коли йдеться про їжу, телебачення, обмін повідомленнями, отримання лайків у соціальних мережах тощо. Подбайте про те, щоб кожен, хто претендує на роботу у вашій компанії, був проінформований про ці можливості з самого початку.
Будьте гнучкими та відкритими до нових ідей
Zoomers цінує гнучкість, тому надайте їм альтернативи, такі як політика віддаленої роботи або гнучкий графік роботи. Як згадувалося вище, гнучкість є ключовою для залучення молодого покоління. Вона зіграє важливу роль у прийнятті пропозиції про роботу. Покоління Z цінує баланс між роботою та особистим життям, тому це також потрібно підтримувати.
Підкресліть переваги роботи у компанії
Яку цінність пропонує зумерам ваша компанія? Переконайтеся, що вони бачать, яку користь їм принесе посада в компанії. Коли вони підключаться, ви зможете пожинати плоди. Покажіть працівникам, як місія вашої компанії відповідає їхнім цінностям, які фінансові винагороди вони можуть отримати в майбутньому тощо. Дуже важливо, щоб Zoomers залучалися до використання цифрових технологій в усіх сферах роботи. Це стосується зовнішніх пропозицій, внутрішньої комунікації.
Завдання компанії — йти в ногу зі швидкими змінами в області технологій, впроваджувати їх, щойно вони стають доступними.
Створіть сильну присутність у соціальних мережах. Слід пам’ятати, що Zoomers — це покоління, яке найбільше розбирається в соціальних мережах. Тому, щоб залучити їх, ви повинні створити та підтримувати креативну та відповідну присутність у соціальних мережах, яка рекламує переваги роботи у вашій компанії. Це має виходити за рамки самої роботи та торкатися корпоративної культури.
Покоління молодих працівників є сенс шукати там, де вони вже проводять достатньо багато часу. Переконайтеся, що вміст, який ви публікуєте, є цікавим і релевантним на основі вашої місії, різноманітності, можливостей навчання, своєчасних і галузевих розмов, а також будь-яких інших функцій, які можуть сподобатися аудиторії Zoomers.
Дуже важливо зробити різноманітність пріоритетом
Поверхневого акценту на різноманітності вже недостатньо; це має бути пріоритетом на найглибшому рівні. Різноманітність і інклюзивність тепер зазвичай вбудовані в корпоративну інфраструктуру в результаті того, що працівники займаються цими проблемами.
Zoomers хочуть персоналізованого спілкування та відчувають глибокий зв’язок із місцем і посадою, яку вони займають.