Буває, зайдеш на хвилинку в Інтернет, а потім все як у тумані. Почитав про перипетії особистого життя блогера чи подивився в соцмережі фотоальбом одногрупника – а декількох годин наче й не було. Але добре, якщо це відбувається в особистий час людини, яке він вільний витрачати на свій розсуд. А якщо час оплачує роботодавець, маючи на увазі, що за зарплату співробітник буде укладати вигідні угоди, а не коментувати якесь відео просторах YouTube?
Поглиначі часу оточують нас всюди. Але як роботодавці ставляться до того, що їх співробітники ведуться на такі провокації, витрачаючи дорогоцінний робочий час на дурниці? При тому, що втрати бувають воістину вражаючими. За даними різних досліджень, непродуктивно використовується як мінімум 30% робочого часу. Справжній Бермудський трикутник, тільки пропадають в ньому не кораблі, а оплачені роботодавцем дні, тижні та місяці.
Чи можна і чи варто обмежувати доступ до них в стінах офісу, і якщо так – як саме це зробити? Ми відірвалися від перегортання новинних стрічок і постаралися знайти відповіді на ці питання, звернувшись за допомогою до експертів.
Де ховаються пожирачі часу?
За даними досліджень, зазвичай робочий час витрачається даремно через:
- Соціальних мереж
- Читання новин, блогів та інших матеріалів не по роботі в Інтернеті
- Телефонних розмов з особистих питань
- Спілкування в месенджерах
- Бесід між співробітниками, які не пов'язані з функціональними обов'язками
- Ігор на гаджетах
- Численні перерви на каву, чаювання, перекушування та перекури
Відзначимо, що пожирачів часу існує набагато більше. Серед них самі підступні – неефективні наради, прокрастинація, нечіткі цілі і пріоритети, неграмотне планування часу, невміння відмовляти й делегувати, хаос на столі й в комп'ютері, незнання корисних функцій офісних програм і т.д.
Як боротися з пожирачами часу?
В першу чергу, щоб вирішити це питання, спробуйте встановити хороше програмне забезпечення, аби і ви, і працівники самостійно, могли відстежувати робочий час. Наприклад, це може бути Yaware.TimeTracker.
Так працівники зможуть самі відстежувати свою продуктивність і зайнятість протягом робочого дня, таким чином будуть більш вмотивовані на виконання робочих завдань.
Також проведіть опитування серед працівників та складіть список ресурсів/додатків, які важливі у роботі, а використання яких заважатиме продуктивній роботі працівників. А ще, узгодьте всі можливі варіанти офлайн-активностей (до прикладу, онлайн-зустріч з клієнтом чи обідня перерва) і всю зібрану інформацію завантажте при налаштуванні Yaware.TimeTracker.
Продуктивної роботи без поглиначів часу!